Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 16 Aprilie 2015
“Crearea experientelor personalizate ce vin in intampinarea consumatorului vor deveni esentiale pentru brandurile care urmaresc obtinerea unor rezultate remarcabile, pe termen lung” spune Linda Tan, Strategic Insights Director ZenithOptimedia, comentand raportul Top 10 Emerging Trends ale retelei de media
Sambata, 21 Februarie 2015
Marti, 16 Septembrie 2014
Sub sloganul "Bucurie in familie", agentiile GMP Advertising (strategie si creatie) si Go Studio (brand design) au creat noile haine Itsy Bitsy.
Marti, 19 August 2014
Cu o comunicare in media asigurata de agentiile GMP (creatie) si Media Investment (servicii de media), dupa finalizarea proiectului de trecere la noua denumire, toate produsele si ofertele actuale vor fi continuate si vor fi inlocuite, treptat, de produse sub brandul “T”.
Miercuri, 16 Iulie 2014
Cu peste 4000 de meri patrati vanduti in spatiul interior si multe alte sute de metri vandute expozantilor in exteriorul cupolei din complexul Romexpo, Print& Sign 2014 promite sa fie cel mai bun din ultimii 5 ani.
Vineri, 04 Iulie 2014
Cei 14 speakeri interantionali invitati de Godmother la evenimentul la „Tendinte si inovatii in agricultura” organizat pentru Agricover au avut ca auditoriu mari fermieri, membri ai Clubului Fermierilor si specialisti din agricultura
Luni, 27 Ianuarie 2014
Ana Naie, marketing manager Euromedia, a afirmat pentru adplayers ca nu comenteaza daca noile numiri vor aduce schimbari in politica de personal.
Luni, 27 Ianuarie 2014
Pierdere emblematica DDB, dupa rebrandingul Brandstalk. Volkswagen a plecat la GMP, dupa o licitatie la care au participat, potrivit unor surse din piata, DDB - agentia care administra contul din 2009, GMP Advertising, McCann Erickson, Tempo si DRAFTFCB GMP.
Vineri, 20 Decembrie 2013
Cu dimensiuni cuprinse intre 8 si 12,5 inch (20 – 32 cm) , organizatorii competitiilor desfasurate sub umbrela NYF ofera castigatorilor...
Miercuri, 06 Noiembrie 2013
„Sunt sigur ca voi ramane in acelasi domeniu in care m-am perfectionat si am acumulat o mare experienta insa forma in care o sa continui o sa fie diferita fata de ce am facut inainte”, Bogdan Prajisteanu, ex Managing Director, MEC Romania.
Joi, 05 Septembrie 2013
Alin Alecu recastiga pentru Goldbach increderea in Gazeta de Sud in defavoarea Midas Media fondata de Silviu Ispas si estimeaza inclusiv proiectele viitoare vanzari de 500.000 euro pe grup.
Vineri, 21 Iunie 2013
Doi seniori Creative Directors - Alex Strimbeanu si Vlad Lazar, Stefan Chiritescu – Head of Innovation care lasa echipa de strategie la Dan Sendroiu (Strategy Director) si Bianca Dordea Client Service Director, intregesc noul management din structura interna a agentiei Graffiti BBDO.
Joi, 06 Iunie 2013
Tom Eslinger, Worldwide Digital Creative Director Saatchi & Saatchi, primul presedinte al juriului Mobile Lions de la Cannes, va sustine in cea de-a doua zi a evenimentului ICEEfest ( vineri, 7 iunie) o prezentare pe tema evolutiei agentiilor de publicitate in era mobila
Miercuri, 10 Aprilie 2013
Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
Joi, 31 Ianuarie 2013
„Se pierd 100.000 euro pe an din vandalizarea statiilor de transport public din Bucuresti” a declarat pentru adplayers Bogdan Vasile, managerul Epamedia.
Vineri, 25 Ianuarie 2013
Intr-o lume cu tot mai putini bani pentru marketing, inovatia in comunicare este vazuta ca una dintre primele solutii de eficientizare a...
Marti, 02 Octombrie 2012
Prezent la anuntarea unui parteneriat Euronews cu TVR INFO, Claudiu Saftoiu a mai declarat pentru adplayers ca in urma restructurarii operatiunilor TVR, marketingul si vanzarile vor fi “recalibrate”.
Vineri, 30 Martie 2012
Noul model de business g4 de la GolinHarris Bucuresti a adus agentiei de relatii publice in 2011 un business de 1,3-1,4 Mil. EUR, valoare care poate reprezinta doar un singur cont al retelei, pe alte piete din lume.
Marti, 10 Ianuarie 2012
Dupa 8 zile de masurare a audientei cu noul sistem, in TVR se discuta deja iesirea din ARMA. Motivul? „Sistemul de masurare este depasit si nu are legatura cu realitatea. Variatiile sunt imense de la un sistem la altul (n.r. de la fostul Jfk la Kantar,noul)”, au afirmat pentru adplayers oficiali TVR, sub protectia anonimatului, legat de noul sistem de masurare si noile...
Vineri, 09 Decembrie 2011
In cadrul sedintei de astazi, bordul asociatiei a acceptat cererea de iesire din BRAT a agentiei Odyssey incepand cu luna ianuarie 2012, solicitare motivata de situatia de insolventa in care se afla compania de publicitate.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: