AdPlayersCRITIC, PR Award: Hortensia Nastase, Managing Director Lowe PR: „Usoarele adieri de ... ghost”
Sabina Stirb (foto), PR Manager, Raluca Ene, PR Manager, si Ana-Maria Guidea, Senior PR Executive, s-au alaturat de curand agentiei de relatii publice fondate de Felix Tataru si Ioana Manoiu
Cu 7 ani copywriter in publicitate si realizator de emisiuni radio si TV, Filip Stoler a semnat cea mai recenta campanie a programului de radio „Marele mic dejun”, matinalul de la National FM
Agentia a inregistrat o cifra de afaceri cu 22% mai mare fata de aceeasi perioada a anului precendent
„In cazul membrilor CRP se poate ajunge, in cazuri extreme, la excluderea din Club”, afirma pentru AdPlayers, Indira Crasnea, Presedintele Interimar al Clubului Roman de Presa.
Fiica lui Ion Iepureanu, care lucreaza in aceeasi agentie, Ioana Iepureanu (24 de ani) vine la DRAFTFCB pe pozitia de junior art director
Aflata pe ultima suta de metri, licitatia pentru selectarea unei companii interactive, are ca obiectiv optimizarea canalului de vanzari pe Internet Orange, 1% din numarul de tranzactii ale operatorului
Campania este declinata OOH, in presa scrisa si pe Internet
Parte a programului “join thegroup”, 28 de studenti intra in „vacanta de vara” la The Group, aspirand sa faca parte din echipa grupului de marketing si comunicare, incepand din toamna.
Divizia de produse de lux L’Oreal a ales agentia de relatii publice Nicola Porter Novelli si agentia de organizare de evenimente Events&Production (ambele The Group), pentru comunicare si organizare de evenimente in 2008
Agentia de relatii publice gestioneaza sase noi branduri din portofoliul BDG Import
La Maratonului DHL Stafeta Carpatilor au participat peste 650 de oameni – personalitati, vedete din showbiz, echipe ale unor companii
Petrom alaturi de cea a Grupului Ogilvy au chemat personalitati ale vietii publice din Romania sa se implice activ in cel mai recent eveniment dezvoltat sub platforma de responsabilitate sociala Petrom „Respect pentru viitor”
Dumitru Haradau, Federatia Romana de Tenis: ‚In Romania, marci cum sunt Adidas, Lotto (...) nu au forta sau vointa sa sponsorizeze o jucatoare de tenis de performanta’