Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 30 Decembrie 2010
Cu o productie realizata impreuna cu Empire, campania de media estimata de AdPlayers la 50-100 mii EUR este administrata de agentia Next Advertising, in urma unui proces de selectie la care au...
Luni, 11 Octombrie 2010
Silver Drum pentru Saatchi & Saatchi, Next, Publicis si Webstyler. Parca dovedind ca numarul premiilor la Ad’Or nu conteaza, ci marimea lor, Leo Burnett a avut cele mai multe intrari (21)dar a plecat cu mana goala.
Vineri, 01 Octombrie 2010
Cu al saselea trofeu de Agentia Anului castigat la ADOR 2010, alaturi de alte 5 editii acordate in urma cu cativa ani, agentia confirma ca pe piata romaneasca creativitatea nu se gaseste in orice pravalie. 6 din 9 trofee ale festivalului Ad’Or sunt in conference la Leo Burnett.
Joi, 09 Septembrie 2010
Estimat de surse AdPlayers din piata de cercetare intre 5.000 EUR si 10.000 EUR, studiul a fost realizat impreuna cu Unlock Market Research si a avut ca scop masurarea “puterii” marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori.
Vineri, 09 Iulie 2010
Contul de creatie era administrat de mai mult ani de atelierul de creatie Funny. Estimat la peste 1,5 Mil. EUR, bugetul de media a trecut de la inceputul acestui an la Next...
Marti, 29 Iunie 2010
„Nu este o despartire de genul “m-am saturat si plec”. Ne-am strans mana si ramanem prieteni, asa cum am ramas si cu grupul Lowe in urma cu 5 ani”, a declarat pentru AdPlayers Bogdan Gheorghiu, de cateva zile director de creatie la Hyperactive, din cadrul grupului de marketing si comunicare Lowe Romania
Vineri, 11 Iunie 2010
Nici dupa sapte editii organizatorii festivalului nu au invatat publicul roman ca nu agentiile de publicitate sunt castigatoarele premiilor, ci intregul aparat din spatele masinariei...
Marti, 08 Iunie 2010
Narcis Horhoianu (P&G), Presedintele Comitetului de Organizare al festivalului de eficienta, nu a comentat existenta unor cazuri descalificate pana astazi: “Toata lumea a...
Vineri, 04 Iunie 2010
Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
Miercuri, 12 Mai 2010
Fostul marketing al Murfatlar si partener Trout & Partners Romania, Iulian Padurariu a lucrat alaturi de agentiile Next Advertising si Cap la cresterea vinurilor Murfatlar,...
Luni, 10 Mai 2010
Estimat de AdPlayers la 400.000 – 500.000 EUR pe an, fostul cont de creatie Next Advertising intra in portofoliul Publicis dupa o licitatie de publicitate la care au participa mai multe agentii
Joi, 28 Ianuarie 2010
Next administreaza contul de media UPC din ianuarie 2010, dupa o licitatie la care, potrivit unor surse AdPlayers, au mai participat fosta agentie – Imager, si Media Investment...
Marti, 29 Septembrie 2009
22 de companii cu servicii de media si 500 de angajati totalizeaza 550 Milioane EUR, 1 pol de media, 15 agentii sub 30 Milioane EUR, 6 agentii peste 30 Milioane EUR
Luni, 28 Septembrie 2009
AdPlayers publica raportul agentiilor de publicitate AdPlayersREPORT 2009: ADVERTISING FULL SERVICES 2009, primul raport din seria AdPlayersREPORT 2009 realizat pentru fiecare...
Vineri, 25 Septembrie 2009
AdPlayers lanseaza din ultima saptamana a lunii septembrie AdPlayersREPORT seria de rapoarte anuale pe expertize de comunicare
Joi, 10 Septembrie 2009
Dupa 5 ani de Agentia Anului Leo Burnett si o pauza de un an, ADOR 2009 revine cu o competitie la care au participat 350-400 de oameni
Joi, 27 August 2009
Contul de creatie, strategie si productie Ikea a fost castigat de Punct Advertising, potrivit unor surse AdPlayers din piata, dupa un pitch cu Propaganda, Publicis Romania si Next...
Vineri, 14 August 2009
Potrivit unor surse din piata, in licitatie au fost invitate 4 agentii, iar pe langa Papaya, printre companiile invitate in pitch s-ar mai fi numarat Publicis si Odyssey
Marti, 28 Iulie 2009
„Nu stii cat de public este acest conflict de interese si nici agreementul lui Bruno cu Advent ( n.r. care controleaza Dufa )”, Cristi Grigorescu, Managing Partner, Next...
Sambata, 25 Iulie 2009
Liviu David - Creative Director la Next Advertising scrie "nemteste" in iqads despre industria de publicitate in care „se fura, se da spaga, se intorc bani, se iau comisioane ascunse (..), se manaresc licitatii”, fara sa se uite si in propria ograda...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: