Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 13 Decembrie 2007
OMD, Starcom si Mediaedge:cia au ajuns in finala licitatiei de media InBev, potrivit unor surse apropiate desfasurarii procesului de selectie
Joi, 13 Decembrie 2007
Heineken Romania a ales agentia de publicitate McCann Erickson pentru creatie si strategie pe conturile Heineken si Golden Brau, cele doua conturi fiind administrate pana in prezent de Grey Bucharest
Joi, 13 Decembrie 2007
Valentin Oeru a confirmat pentru AdPlayers ca, pe langa toate site-urile din grupul format in jurul GSP, site-urile iMedia si trilulilu vor fi vandute in 2008 de NetBridge Investments, companie care estimeaza pentru anul viitor o cota de piata de 40-45% si un business de 8,5-9 Milioane EUR
Miercuri, 12 Decembrie 2007
In cadrul campaniei “Telefoneaza-i Mosului!” Itsy Bitsy a construit 16 cabine telefonice speciale in magazinele Flanco din Bucuresti, Constanta si Satu Mare.
Miercuri, 12 Decembrie 2007
Postul si-a adjudecat „Cel mai bun serial romanesc”, pentru “Trasniti din N.A.T.O.”, “Cea mai buna emisiune de divertisment” – cu Croniuca Carcotasilor si “Tradati in dragoste” – pentru cel mai bun reality show
Miercuri, 12 Decembrie 2007
Dupa calendarul international Peroni 2008, Top modelul MRA Madalina Ghenea a castigat castingul pentru videoclipul ultimului album al lui Eros Ramazzotti
Marti, 11 Decembrie 2007
„La concurs au fost invitate sapte agentii de media, o lista mai lunga din care, in cadrul procesului, vor fi selectate pentru lista scurta un numar de 3 agentii”, a mai afirmat Irimia, care nu adezvaluit insa si numele agentiilor invitate sa participe in pitch.
Marti, 11 Decembrie 2007
„Imedia reprezenta cam 12% din businessul Adevolution” a declarat, pentru AdPlayers, Val Voicu - Director General la Adevolution, care mai spune ca „Facand (imedia) parte din grupul NCH era normal ca la un moment dat sa fie reprezentati de Boom (regia si agentia de la NetBridge n.r.)”
Marti, 11 Decembrie 2007
Mix-ul de media cuprinde: TV, radio, presa, web, precum si activitati BTL, iar strategia de media si implementarea sunt dezvoltate impreuna cu Velvet Media
Marti, 11 Decembrie 2007
In cadrul unui eveniment organizat de Media Mall, echipele de salvamont au primit 51 de costume in valoare de aproximativ 30.000 RON
Marti, 11 Decembrie 2007
Nou lansata gama de Multivitamine Tymbark se alatura emisiunii “Dansez pentru tine” de la PRO TV, prezenta produsului in seriale cum sunt “Clanul Spranceana” de la Antena 1, “Razboiul Sexelor” de la Acasa TV sau noi productii ca “Anticamera presedintelui” de la PRO TV
Luni, 10 Decembrie 2007
„Noi am ajuns in alt punct al dezvoltarii companiei, in care competentele noastre sunt mult mai mari”, spune Marcel Straut, General Manager Bigger Group, viitorul nume al companiei, desi in urma unui rebranding international Starlink a devenit Spark
Luni, 10 Decembrie 2007
Seria sesiunilor de instruire a debutat cu participarea unor experti seismologi japonezi de la Japan International Cooperation Agency (JICA) in Scoala Generala nr. 150 la Liceul Jean Monnet si urmeaza pe17 decembrie la Scoala Generala nr. 80
Luni, 10 Decembrie 2007
Festivalului de eficienta Effie face si in acest an concurs pentru dezvoltarea creativa a campaniei de comunicare a editiei 2008, cu un premiu ce consta intr-un cec in valoare de 1,000 Euro
Duminca, 09 Decembrie 2007
Presedintele NewsCorp, Rupert Murdoch va vorbi la Cannes Lions 2008, la invitatia retelei Young & Rubicam (Y&R), intr-o discutie cu Hamish McLennan, Chairman si CEO al Y&R
Vineri, 07 Decembrie 2007
Trident Plaza Constanta in care va fi prezent hypermarketul este un proiect imobiliar in valoare de peste 100 milioane de euro, are o suprafata totala de peste 130.000 mp si isi propune sa atraga aproximativ 10 milioane de vizitatori anual
Vineri, 07 Decembrie 2007
Pe langa acest eveniment, programul De Craciun Coca-Cola alaturi de tine mai propune si spectacolul „Scrisori pentru Mos Craciun”
Vineri, 07 Decembrie 2007
Din media si publicitate, printre cei care au contribuit la strangerea a 667.860 de euro s-au numarat si Avantgarde Group cu 45.000 EUR, Veronica Savanciuc – 10.000 EUR, iar Andreea Esca -10.000 EUR
Joi, 06 Decembrie 2007
InBev Romania, prin Bergenbier Non Alcool, in parteneriat cu Brigada de Politie Rutiera a Municipiului Bucuresti a lansat pentru al doilea an consecutiv campania „De Sarbatori, nu conduce dupa ce ai baut”
Joi, 06 Decembrie 2007
Demarata in data de 12 noiembrie a.c, campania virala “Sensational de la Samsung” semnata de Odyssey a avut deja, potrivit autorilor, un feedback de peste 10.000 vizionari in decursul primei saptamani de la lansare
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: