Rezultatele cautarii dupa : "net"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
ING, Cap
Bugetul ING Credit Card, la Cap
Vineri, 22 Februarie 2008

Campania este programata pe outdoor, presa, internet si altele

 

4,5 - 5 Milioane EUR: Tinta pachetului online Realitatea – Catavencu si Adevolution
Miercuri, 20 Februarie 2008
Sorel Radu, Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet din grupul Realitatea Catavencu, raspunde intrebarilor AdPlayers privind influenta noii structuri de business a grupului in vanzarile de...
SATI ianuarie: 180 de website-uri, 37 milioane de vizitatori, 630 Milioane de pagini
Luni, 18 Februarie 2008

Studiul de audienta pe Internet a masurat in ianuarie 180 de website-uri, iar cei peste 37 milioane vizitatori unici au vazut peste 630 milioane de pagini

„Epilam orice fel de Pasarici” Next Advertising, pentru B&B Beauty Salon, la AdPlayersCritic
Miercuri, 13 Februarie 2008
Autorii, prin vocea lui Liviu David - Creative Director Next Advertising, si criticii: Alexandru Dumitrescu - Associate Creative Director, McCann Erickson, Adrian Preda – Co Creative...
Realitatea-Catavencu si Adevolution estimeaza ca reprezinta 35% din piata online
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
AdEvolution si divizia new media a grupului Realitatea-Catavencu au semnat un parteneriat strategic de promovare si reprezentare reciproca a site-urilor din cele doua portofolii, in urma actiunii partile estimand ca polul de media pe care il vor reprezenta detine 35% din piata online din Romania
Dupa Pro Tv si revista, “Pro Motor” vrea si emisiune radio
Luni, 21 Ianuarie 2008

Producatorul emisiunii si redactorul sef al revistei Pro Motor - Eduard Darvariu, spera ca in curand sa ofere si o emisiune radio cu acelasi nume

Brand Connection stabileste „directia de zbor” pe piata
Miercuri, 16 Ianuarie 2008
Infiintata in 2005, Brand Connection Romania include in portofoliul de clienti: Lilly (ADHD campaign), CSC, Bayer, Media One, British Council, Banca Romaneasca, Boehringer-Ingelheim, Cotnari, Asiban, Porche, TNT,...
Viral Samsung semnat de Odyssey
Joi, 06 Decembrie 2007
Demarata in data de 12 noiembrie a.c, campania virala “Sensational de la Samsung” semnata de Odyssey a avut deja, potrivit autorilor, un feedback de peste 10.000 vizionari in decursul primei saptamani de la lansare
Affichage si AMCO fac 10,5 mil. EUR
Joi, 06 Decembrie 2007
La o piata estimata in 2007 la 50 milioane euro rate card sau 42 milioane euro net, Affichage Romania si Amco au, in acest an, o cifra de afaceri cumulata de 10,5 milioane euro”, spune Lucian PaIaz, CEO Affichage Romania, compania estimad ca are pese 25% din piata
Adevolution: piata de 15 Mil. EUR net, in Publicitatea Online
Marti, 27 Noiembrie 2007
Intr-un top realizat de Adevolution in luna Noiembrie, un numar de 363 de companii mari si mijlocii insumeaza cheltuieli media online  de 14,7 Milioane EUR net
Comunicare romaneasca nominalizata la European Excellence Awards
Sambata, 24 Noiembrie 2007
GMP PR, Mmd, Pleon Graffiti, Grey Bucuresti, McCann PR si Ogilvy Public Relations sunt nominalizate la European Excellence Awards, competitie la care au participat peste 600 de intrari.
Bogdan Nitu, Webstyler: „De ce dracu’ inca mai traieste capra vecinului?”, Opinii Internetics
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
„Sunt dezamagit sa vad ca scandalurile din ultimii ani din publicitatea romaneasca se repeta acum in zona web. Am sperat aiurea ca cei din web au invatat ceva din asta, dar se pare ca frustrarile sunt mult prea mari”
„Mi-as fi dorit un festival (Internetics) in care juriul nu participa in concurs” Mihai Fanache, Ninespices
Duminca, 04 Noiembrie 2007
„Internetics 2007 a fost editie foarte slaba, cu lucrari de mana a doua, ghosturi produse cu o seara inainte de deadline si mai ales o jurizare de domeniul stintifico- fantasticului”, a afirmat, pentru AdPlayers, Mihai Fanache, General Manager la Ninespices, agentie care a castigat 6 trofee Internetics din 2004 pana la editia din acest an
Castigatorii Internetics 2007
Vineri, 02 Noiembrie 2007
Webstyler este Agentia Anului urmata, cu un punctaj mai mic de o treime din cel al primei agentii din competitie, de iLeo, Ninespices, GreenPixel, Babel Communications, MRM Partners. Publisherul Anului a fost desemnat MediaPro Interactiv, urmatorii editori online clasati fiind Sanoma Hearst Romania, Grup Realitatea Catavencu, Mediafax, Unlimited Sport Media
“Being a more accountable marketer” Alain Thys (FutureLab)
Vineri, 05 Octombrie 2007
Fondatorul FutureLab - Alain Thys, vine pe 9 si 10 octombrie la Masterplan, eveniment de strategie si planning in marketing si comunicare, organizat de Evensys impreuna cu APG
Internetics a format juriile cu Asociatia IAB România
Marti, 25 Septembrie 2007
Cele trei competitii: Web Space, Web Promo si Web Graphic, vor avea cate un juriu specializat si se vor juriza in trei etape, in perioada 8 - 26 octombrieA
Friends Group se afiliaza la reteaua IMSG
Vineri, 07 Septembrie 2007
Companie specializata in servicii de marketing si vanzari pe piete emergente International Marketing & Sales Group Plc (AIM: IMSG) a agreat achizitia a 70% din Friends Group, procesul de preluare a grupului romanesc de marketing si comunicare urmand sa se incheie in 2011
Dacia da start primei campanii de publicitate pe bloguri
Marti, 28 August 2007
Agentia Media Direction si 13 posesori de bloguri in frunte cu autorul Zoso.ro - Vali Petcu (foto), au convins Dacia ca blogul este la fel de bun ca orice alt suport media Online, luand-o inaintea unui alt proiect de publicitate pe acest segment, anuntat de Blog Agency - o agentie al carei business vrea sa valorifice exclusiv interesul comunicarii prin intermediul jurnalelor online
Bugetul media Tnuva poate depasi 4 Mil. EUR pe an
Marti, 21 August 2007
“Tnuva ar putea avea si un buget media anual care ar ajunge si la 6-7 Mil. EUR net, depinzand de obiectivele de marketing si de viteza cu care vrea sa atinga aceste obiective”, a afirmat pentru AdPlayers, Sorin Doru – Managing Partner la compania de consultanta in media Media Hub
Buget net de 100.000 EUR pentru Orangina Bosaball Tour
Miercuri, 08 August 2007
Despre bugetul anual pentru BTL si evenimente sponsorizate de Orangina, Catalin Ignat Vice-presedinte marketing URBB si Carlsrom Beverages a afirmat pentru AdPlayers ca acesta este cuprins intre 35% si 40% din bugetul total alocat comunicarii marcii, estimat de executiv pe an la o valoare cuprinsa intre 1 si 1,5 Mil. EUR
« 6 7 8 9 10 »