Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 08 Iulie 2022
,,Campania de admitere de anul acesta a strans un numar foarte mare de preinscrieri, depasind anii anteriori cu peste 30% si s-a axat pe multe directii de promovare, angrenand mai multe resurse si idei care pana acum au un return foarte bun. Suntem incantati ca agentia Cognition a raspuns acestei provocari cu un...
Joi, 17 Septembrie 2020
O instalatie experimentala si un outdoor neconventional in spatiul bucurestean sunt doar cateva dintre ideile creative prin care Ogilvy Romania sustine proiectele din cadrul editiei Romanian Design Week din acest an.
Marti, 09 Iulie 2019
Implicarea angajatilor din cladirile Globalworth, lider pe piata de birouri din Romania, vine in intampinarea promisiunii cartierului de arta si tehnologie, dezvoltat in luna februarie de companie si curatoriat de One Night Gallery, de a promova tanara generatie de artisti romani si de a aduce evenimentele culturale in...
Joi, 18 Aprilie 2019
Scopul spatiului este educarea publicului in ceea ce priveste circuitul pe care il parcurge apa de la rau pana la robinet si cuprinde elemente din procesul de captare, tratare si distributie a apei.
Joi, 26 Iulie 2018
Inedita campanie Cronicari Digitali stimuleaza tinerii sa se implice direct in misiunea de a transporta mostenirea trecutului in viitor si ajuta la promovarea identitatii culturale, pe retelele de socializare sau pe bloguri.
Luni, 28 Noiembrie 2016
„Succesul remarcabil de care se bucura Coca-Cola Lime a depasit toate estimarile, ceea ce face ca, in prezent, produsul sa nu mai fie disponibil in ambalajele de 1.25 L si 2L”, spun reprezentantii de comunicare ai producatorului.
Sambata, 01 Octombrie 2016
Rogalski Damaschin si Therme Bucuresti au castigat aur pentru flashmob-ul #cultureofhealth la cea mai importanta competitie de comunicare digitala din Europa, Digital Communication Awards.
Miercuri, 07 August 2013
Un neconventional facut in-house de RCA Ieftin a strans audienta de zeci de mii de masini cu cateva panouri pe care sunt insailate cateva versuri menite sa atraga soferii doritori de RCA
Marti, 18 Ianuarie 2011
Proiectul de comunicare dezvoltat cu agentia de comunicare online Pukka, promoveaza Contul de salariu si pune la bataie 7 premii premii in valoare totala de 34.500 lei.
Joi, 08 Iulie 2010
Agentia a castigat evenimentul de lansare Jaguar XJ (Premium Auto) in urma unei licitatii organizate in luna aprilie
Duminca, 28 Martie 2010
Prezidat de Brian Fraser, Executive Creative Director McCann Erickson London, juriul AdPrint 2010 a acordat cinci trofee de aur si cate sase de argint si bronz, intr-o competitie in care s-au inscris 58 de agentii, cu un total de 318 lucrari:
Miercuri, 04 Noiembrie 2009
Editia 2010 va avea loc in perioada 25 - 28 martie 2010 la Bucuresti
Joi, 30 Iulie 2009
La doi ani si jumatate de la infiintare, Infinit Solutions se pozitioneaza ca agentie de publicitate full service independenta, insa deruleaza si parteneriate Interactive sau...
Luni, 26 Ianuarie 2009
Dragos Stanca mai estimeaza ca, pe langa F5 X Media - regia de vanzari online a grupului, parteneriatele si proiectele in finantare vor produce jumatate din cifra de afaceri totala a...
Joi, 19 Iunie 2008
Petrom alaturi de cea a Grupului Ogilvy au chemat personalitati ale vietii publice din Romania sa se implice activ in cel mai recent eveniment dezvoltat sub platforma de responsabilitate sociala Petrom „Respect pentru viitor”
Vineri, 18 Ianuarie 2008
Premiat cu 3100 EUR, concursul de film de scurt metraj pe tema discriminarii romilor, “Doi pe un balansoar” este organizat de Secretariatul General al Guvernului si Agentia Nationala pentru Romi si este...
Joi, 29 Noiembrie 2007
Concursul de scurt metraje va fi premiat cu o pelicula color in valoare de 3100 de Euro (taxe incluse).
Vineri, 23 Noiembrie 2007
Daca v-ati facut astazi planuri pentru pauza de pranz, dati masa unui sarac si mancati un covrig pe drum ca sa-l vedeti pentru ultima oara pe Pilu
Vineri, 31 August 2007
Ogilvy & Mather semneaza un neconventional pentru Catalogului Ikea 2008, campania lansata sub titlul Singurul pachet plat cu 3000 de produse, fiind desfasurata in perioada 1 august – 15 septembrie pe mai multe canale: radio, presa, outdoor (atat conventional, cat si neconventional), internet
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: