Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 10 Mai 2005
"Dosarele Istoriei” continua campania de presa si radio “istoria pe scurt" cu TV
Luni, 09 Mai 2005
Anuntata la sfarsitul anului trecut in Biz, mult asteptata editie de martie 2005 a revistei locale Campaign va aparea din iunie si se va lansa, dupa toate probabilitatile, la sfarsitul lunii mai
Miercuri, 04 Mai 2005
Festivalului de publicitate care premiaza excelenta in creativitatea romaneasca inchide robinetul inscrierilor vineri seara, termenul de expunere a publicitatii in media fiind 29 aprilie
Vineri, 29 Aprilie 2005
Gama de bauturi alcoolice Imperial de la Marex Braila face “propaganda Partidului Imperial” cu spoturile "Asa am facut istoria" (30 sec) si teaserul "Statuia" (10 sec)
Miercuri, 27 Aprilie 2005
Potrivit agentiei, in finala licitatiei se mai calificasera Ogilvy PR Worldwide si United Communications
Miercuri, 27 Aprilie 2005
"Ziarul lui Popescu si Dinescu" are un tiraj de 100.000 de exemplare si un tarif lista pentru pagina de publicitate alb negru de 2.475 EUR si 3.685 EUR pentru color
Marti, 26 Aprilie 2005
Oficialul de contact al licitatiei, Gabriela Buzescu, este si promotoarea campaniei de presa in vederea selectarii transparente a agentiei de publicitate
Duminca, 24 Aprilie 2005
Promotia de Pasti "cu Veta, Suca si Gogu a lu’ Zapacitu " schimba prazu’ cu 200 de milioane
Joi, 21 Aprilie 2005
200 de studenti vor prezenta campanii pentru Zapp, Unilever, BRD, JTI, TVR, QAB, RDS, Interbrew Romania, Global Spirits, British Council, Radio 21, Academia Catavencu sau Business Magazin
Miercuri, 20 Aprilie 2005
Gillete Romania a ales pentru mixul de comunicare serviciile Ogilvy Public Relations Worldwide / Bucuresti
Joi, 14 Aprilie 2005
Agentia vrea sa faca brandul de vopsea “cel mai cunoscut si mai vandut brand din categorie”
Miercuri, 13 Aprilie 2005
Campania impotriva abandonului - "on air" pe TVR1, TVR2, PrimaTV, AcasaTV si ProTV
Joi, 31 Martie 2005
Membrii agentiei sunt mandri ca au luat premii cu campanii premiate la festivaluri de creatie
Vineri, 18 Februarie 2005
”Bravo baieti, sa ramaneti la fel de tineri, eficienti si creativi.” i-a felicitat „Clientul” pentru un Gold Effie 2005
Vineri, 18 Februarie 2005
Directoarea executiva a agentiei, Oana Dusca, a declarat odata cu lansarea campaniilor Guzu Chim ca agentia vrea sa isi contureze “un profil puternic de agentie full service”
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: