Rezultatele cautarii dupa : "nd"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Grecii de la JNL+ intra īn Romānia
Marti, 24 Octombrie 2006
Avānd, potrivit grupului, 15% din piata de comunicare din Grecia si clienti cum sunt OTE, Ifantis, Triumph, Bank Societe General, AIG Greece sau Cosmote, grupul deschide īn Romānia JNL+European Advertising Agency, cu un actionariat 51% pentru JNL+Grecia, 30% - Andreea Lica (Medes Advertising) si 19% Konstantinos Konstandinjidis (foto), primul cont aliniat de greci fiind Ifantis
Banca Romāneasca ia credit BBDO
Marti, 24 Octombrie 2006
Campania pentru Banca Romāneasca este semnata de agentia condusa de Catalina Cernica fiind declinata pentru TV, presa scrisa, radio si internet
BrandTailors numeste Gata, pentru 10%
Marti, 24 Octombrie 2006
Pambac  īsi stabileste un obiectiv de 10% cota de piata de la lansarea pastelor Gata, iar lansarea va fi īnsotita de o comunicare puternica atāt īn mediile conventionale, cāt si la nivelul raftului
PR, 23
Fostul Redactor Sef la Cronica Romāna este noul Director de Publicitate
Luni, 23 Octombrie 2006
Dan Olteanu este noul Director de Publicitate al cotidianului la care s-a īntors de curānd Horia Alexandrescu, dupa ce a ocupat pozitia de Redactor Sef
Rama danseaza cu Brands & Bears
Luni, 23 Octombrie 2006
Cea mai recenta promotie Rama are pasii condusi de agentia Brands&Bears, care spune ca toamna aceasta, cutiile de margarina Rama de 500gr vor avea lipit pe capac cāte un CD cu cinci melodii reprezentānd unul din cele opt ritmuri “pe care īti poti īncepe ziua"
Graffiti BBDO produce Logan Break
Luni, 23 Octombrie 2006
BBDO a fost agentia nominalizata sa dezvolte campania de lansare Dacia Logan MCV, Break-ul modelului Logan, dupa ce proiectul a facut obiectul unui pitch international, productia fiind coordonata de Graffiti BBDO care a colaborat cu casa de productie franceza Sequencis
Mihai Coliban paraseste Lowe Romānia
Luni, 23 Octombrie 2006
Motivānd "diferende ireconciliabile cu actionarul principal", Directorul de Creatie, Lowe & Partners Romānia a demisionat de la agentia de publicitate condusa de Veronica Savanciuc, dupa ce a triumfat cu echipa de creatie la Golden Drum, si la scurta vreme dupa plecarea fostului Managing Director, Daniel Gavrila
Alex Badila este numit Managing Director la Publicis Romānia
Luni, 23 Octombrie 2006
Teddy Dumintrescu pastreza functia de Presedinte si CEO pentru toate companiile grupului Publicis, din care mai fac parte, pe lānga agentia de publicitate, si Publicis Dialog, Publicis Events, Publicis Healthcare si Optimedia
Webstyler bate Internet(ics)-ul
Vineri, 20 Octombrie 2006
Festivalul de comunicare digitala a desemnat cāstigatorii, trofeul cel mare de Agentia Web a Anului fiind adjudecat de compania condusa de Bogdan Nitu (foto)
Vel Pitar calda, de la Media Direction
Vineri, 20 Octombrie 2006
Media Direction a fost desemnata agentia ce se va ocupa cu derularea activitatilor de media ale companiei Vel Pitar, dupa o licitatie care a avut loc īn luna septembrie si la care s-au prezentat, potrivit companiei de media, agentii ca Initiative Media, Starcom,Tempo, Grey sau Odyssey
ARBOmedia lanseaza si ea propria publicitate online contextuala
Vineri, 20 Octombrie 2006
ARBOmedia anunta distribuirea de reclame text īn pagini care au un continut relevant pentru produsul promovat si aparitia unui text publicitar atunci cānd utilizatorul ajunge cu mouse-ul deasupra unui anumit cuvānt, prima campanie campanie de acest gen fiind revendicata de Starcom īn reteaua Boom
Libertatea are un nou Redactor Sef
Joi, 19 Octombrie 2006
Thomas Landolt (foto) spune ca Ana Nita a fost "prima optiune din planurile succesorale ale companiei Ringier pentru ziarul Libertatea", dupa ce, potrivit trustul de media, Adrian Halpert, fostul Redactor-Sef al ziarului, a decis sa paraseasca Ringier Romānia
Donna Karan da 700.000 EUR pe Baguci
Joi, 19 Octombrie 2006
Romānca Elena Baguci a cāstigat un contract pe trei ani, īn valoare de 700.000 Euro pentru imaginea celui mai recent parfum Donna Karan care apare pe piata din Septembrie 2006, potrivit MRA, agentia care a lansat-o
Gabriela Lungu: Un rau necesar
Joi, 19 Octombrie 2006
La cāteva zile īnainte de plecarea din companie, sefa Ogilvy PR spune ca i-au placut spiritul oamenilor agentiei, filozofia de lucru, valorile, si nu i-a placut, "dar e un rau necesar", birocratia tipica oricarei mari companii internationale
Mihaela Dumitrescu este noul Buying Director la Media Direction
Joi, 19 Octombrie 2006
Carmen Lixandru, Managing Director la Media Direction, a confirmat pentru AdPlayers noul director de cumparare de media al agentiei, Mihaela Dumitrescu (foto) īi ia locul lui Razvan Varabiescu, care pleaca la Splendid Media
Varabiescu pleaca de la Media Direction
Miercuri, 18 Octombrie 2006
"Plec din MD (Media Direction n.r.) pentru ca am o oferta pe care la momentul actual o consider mai provocatoare", a declarat, pentru AdPlayers, Razvan Varabiescu, ce se va desparti din 20 octombrie de postul de Buying Director pe care īl are la specialistul de media, din 2001
Lungu a absolvit Ogilvy, dupa 10 ani
Marti, 17 Octombrie 2006
"Ogilvy este si va ramāne prima mea dragoste – un brand legendar, o scoala extraordinara. Pentru mine īnsa a venit vremea absolvirii", declara Gabriela Lungu, Managing Director al companiei de relatii publice Ogilvy Public Relations Worldwide, care va parasi grupul Ogilvy, īncepānd cu jumatatea lunii noiembrie
Daniel Gavrila a parasit Lowe
Marti, 17 Octombrie 2006
Fostul Managing Director Lowe&Partners este de 13 ani īn publicitate, "timp īn care am putut sa īnteleg ce īmi place si ce nu īmi place", motiveaza Gavrila plecarea din compania de publicitate, conducerea operationala a agentiei fiind preluata, din 15 octombrie, de Veronica Savanciuc, President & CEO Lowe Romānia
Manafu a plecat de la BMG
Luni, 16 Octombrie 2006
Fost Editor Biz si Redactor Sef al revistei Campaign, editia locala, Cristian Manafu a plecat de la Business Media Group (BMG)
ARBOmedia intra īn comunicare BtoB
Luni, 16 Octombrie 2006
Condusa de Dan Ionescu (foto), fost Strategy & TV New Business Director al regiei ARBOmedia, nou lansata ARBOvision Romania spune ca va completa serviciile Grupului ARBOmedia si va fi specializata īn servicii de comunicare business-to-business care vor contine atāt componente de relatii publice cāt si consultanta īn domeniul campaniilor clasice de ATL sau BTL