Rezultatele cautarii dupa : "natura"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Pentru aproximativ 60% dintre romanii din urban, pandemia a schimbat perceptia privind viata la tara. Avantaje de a trai la tara pentru 44% dintre ei
Miercuri, 30 Iunie 2021
Conform unui studiu Vodafone, peste 60% dintre romanii care traiesc in zonele urbane s-ar putea gandi sa se mute la tara; Pentru 59% dintre romanii care traiesc in urban pandemia a provocat o noua perceptie privind viata la tara; Avantajele de a trai la tara predomina pentru 44% dintre romanii din urban; Pentru 69%...
Romanian Design Week Bucuresti devine centrul industriei creative romanesti, cu expozitii, instalatii si activari in tot orasul
Vineri, 11 Iunie 2021
Editia de anul acesta a celui mai mare festival creativ din Romania se desfasoara pana in 13 iunie, la Combinatul Fondului Plastic si in spatiile partenere din Bucuresti.
#5Rusia, file din natura. Expozitie temporara de fotografie despre biodiversitate la Antipa, in colaborare cu Societatea Geografica Rusa.
Vineri, 11 Iunie 2021
 „#5Rusia – file din natura” face parte din circuitul de vizitare al Muzeului National de Istorie Naturala „Grigore...
61% dintre tinerii din Generatia Z sunt ingrijorati de viitorul loc de munca si cariera. Telekom lanseaza Futureproof pentru sprijin.
Joi, 20 Mai 2021
 Proiectul Futureproof este o platforma de sprijin (futurefeed.telekom.com/ro-RO) care isi propune sa inspire si sa sustina tinerii din Generatia Z in a identifica oportunitati viitoare de cariera si a descoperi abilitati pe care nu le-au valorificat pana in acest moment. Cercetarile efectuate de Telekom releva...
Raureni a lansat impreuna cu Propaganda campania nationala ,,Cu drag din natura, premii pe masura”
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Promovata atat printr-un spot TV de 25 de secunde realizat de agentia Propaganda, cat si online, prin actiuni de comunicare in Social Media si Influencer Marketing, pana pe 20.06.2021, clientii care achizitioneaza produsele Raureni cu eticheta pro-motionala pot castiga sute de premii. Premiul cel mare al campaniei...
Belgia adopta o campanie de responsabilitate Ogilvy Romania. “Dincolo de cifre sunt oameni” este preluata de Asociatia Companiilor de Comunicare din Belgia (ACC)
Vineri, 05 Martie 2021
 Anul trecut, prin campania Dincolo de cifre sunt oameni, Ogilvy Romania, la invitatia UAPR, a lansat primul demers local de sustinere a comunitatilor creative locale, din perspectiva nevoii de respectare a termenelor de plata. Din aceasta luna, campania este preluata de ACC Belgia, co-fondator JEP (juriul pentru...
Arena Tei. Brand de eveniment gandit, creat si implementat de la zero de Publicis Events in 2020
Marti, 09 Februarie 2021
 Adresat atat publicului larg, prin platforma Summer In The City, cat si companiilor aflate in cautarea unei solutii pentru implementarea evenimentelor corporate, Arena Tei este un spatiu cu circuit inchis, in cadrul bazei Romsilva – str. Petricani 9A, intr-o zona verde, aerisita, si are o capacitate de pana...
Peste 1 milion de euro pe an in responsabilitate sociala. Sistemul Coca-Cola in Romania isi uneste eforturile pentru o viziune comuna de sustenabilitate, sub platforma DupaNoi| #NuNeOprimAici
Joi, 29 Octombrie 2020
Sub numele DupaNoi| #NuNeOprimAici , platforma reuneste initiativele Sistemului Coca-Cola in Romania privind protejarea mediului,  dezvoltarea comunitatilor si conservarea traditiilor locale, sustinerea tinerilor si protejarea resurselor de apa.
Din 5 octombrie ,,Maratonul NePadurilor”. Andrei Rosu alearga trei zile pentru salvarea padurilor Romaniei
Marti, 06 Octombrie 2020
 Maratonistul Andrei Rosu alearga timp de 3 zile, din 5 octombrie, intr-o cursa solitara, organizata de WWF Romania, prin trei zone din judetele Valcea si Alba in care padurile au fost taiate fie ca urmare a exploatarilor ilegale, fie din cauza schimbarilor climatice.
Ziua internationala de constienizare asupra risipei si pierderilor de alimente. Romania si-a asumat reducerea cu 50%.
Marti, 29 Septembrie 2020
 Cu 76 de kg deseuri alimentare pe cap de locuitor dupa ultimele cercetari, conform Agendei 2030 pentru dezvoltarea durabila, adoptata de ONU, Romania si-a asumat reducerea cu 50% a risipei alimentare pana in anul 2030.
Donatie Profi pentru a usura transportul hranei zilnice a peste 100 ursi
Marti, 29 Septembrie 2020
 In cadrul unui parteneriat cu Asociatia Milioane de Prieteni (AMP), magazinele Profi au donat catre organizatie un ATV cu remoca pentru a diminua efortul de a transporta in munte cele doua tone de hrana pe care le primesc zilnic peste 100 de ursi gazduiti la Zarnesti, in cel mai mare sanctuar de ursi bruni din...
Reclama “Pisicaine” pentru Ursus Cooler, reclamata cu scrisoare la CNA si RAC
Vineri, 28 August 2020
 ,,Va rog sa publicati aceasta scrisoare deschisa a mea catre Consiliul National al Audiovizualului (C.N.A.) si Consiliul Roman pentru Publicitate (“RAC”) referitoare la reclama ''PISICAINE” pentru URSUS COOLER reclama care, dincolo de conceptul creativ discutabil, vizeaza in principal copii si mai...
De ce ne rabda Pamantul? Expozitie la Muzeul Antipa dezvoltata de DC Communication si Asociatia Ivan Patzaichin - Mila 23, cofinantata de AFCN
Vineri, 07 August 2020
 Expozitia este organizata de DC Communication, in colaborare cu Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa si cu Asociatia Ivan Patzaichin – Mila 23, ca parte din proiectul cultural pluridisciplinar „Este dezvoltarea unei lumi durabile un act cultural? Antipa, Brancusi, Georgescu-Roegen”,...
LONCOLOR in campanie promotionala de vara cu 1000 de premii instant si marele premiu, o masina Suzuki Vitara
Luni, 13 Iulie 2020
Brand-ul romanesc numarul 1 in categoria vopsea pentru par, LONCOLOR a lansat campania promotionala “E VARA PREMIILOR LONCOLOR. E vara cu VITARA!”
Produsul Anului in categoria vopsea de par, LONCOLOR in parteneriat de imagine cu Roxen, reprezentanta Romaniei la Eurovision 2020.
Luni, 15 Iunie 2020
 Roxen devine brand ambassador al gamei LONCOLOR EXPERT HEMPStyle pentru urmatorii 3 ani. Un artist complex, cu o voce unica si profunda, versurile Roxen creeaza un univers in care totul pare a fi permis, in deplina armonie cu sloganul gamei noastre:  Culori de vis permis.
Pozitia McCann Romania in campania ,,Multumim, doctorilor, cu peste 300 de postere pe strazile din Europa
Joi, 30 Aprilie 2020
 ,,O optiune artistica indrazneata, dar in nicun caz subordonata unui scop politic, religios sau de alta natura, ci un gest de recunostinta pentru medici, la fel de public precum este efortul lor de mare”
Work From Home cu McCann PR Teams. Ada Brutaru, Head of Digital Innovation: Tranzitia catre full-time ,,work from home a fost una rapida
Marti, 14 Aprilie 2020
,,Cu infrastructura IT existenta, cu informatiile legate de proiecte stocate in cloud si disponibile practic de oriunde, ne-a luat doar cateva ore sa ne organizam, timp in care ne-am asigurat ca aplicatia Microsoft Teams era instalata pe fiecare dispozitiv” spune sefa proiectului McCann PR Teams de implementare a...
Izoleaza Violenta. Asociatia ANAIS si Cheil | Centrade in campanie impotriva violentei domestice in contextul distantarii sociale.
Joi, 02 Aprilie 2020
 Distantarea sociala previne raspandirea virusului COVID-19, dar favorizeaza, in acelasi timp, perpetuarea unui virus la fel de perfid in casele romanilor - violenta domestica. Asociatia ANAIS lanseaza campania #IzoleazaViolenta, semnata de Cheil | Centrade
Castigatorii ANTALIS INTERIOR DESIGN AWARD. 535 de proiecte din 24 de tari inscrise in competitie.
Marti, 31 Martie 2020
 Cu 535 de proiecte inscrise de creativi din 24 de tari pe platforma competitiei Antalis Interior Design, sectiunea “Home” a fost castigata de Laura Pietrusel – Romania, cu proiectul “Bloom apartment”
400 de farmacii. Campania de lansare Dr.Max pe piata locala este semnata de Ogilvy Romania
Marti, 11 Februarie 2020
 Cel mai mare lant farmaceutic din Europa Centrala si de Est, potrivit companiei, Dr.Max a intrat pe piata din Romania cu peste 400 de farmacii in intreaga tara. Ogilvy Romania semneaza o campanie care mizeaza pe simplitate si emotie pentru a spune povestea din spatele brandului, spun autorii.
« 1 2 3 4 5 »