Rezultatele cautarii dupa : "nationala"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Licitatia Depanero la McCann Bucuresti
Joi, 30 Octombrie 2014
 Prima campanie de comunicare pentru Depanero – „Salveaza numarul” este deja in eter
Hope and Homes for Children pune umarul la integrarea copiilor cu Hope Ball 2014
Joi, 30 Octombrie 2014
 Balul de caritate pentru ajutorarea copiilor va avea loc pe 8 noiembrie, in Sala de Marmura a Cercului Militar National
Ultimele zile de inscrieri in concursul pentru cea mai inspirata pereche Agenda si Calendar 2015
Miercuri, 17 Septembrie 2014
Competitia nationala pentru crearea celui mai inspirat, simpatic si eficient cuplu Agenda & Calendar de birou pentru 2015 este organizata de Bucharest Design Center in parteneriat cu Antalis
Design de editie limitata DERO premiat cu 4.000 lei. 1.000 pentru zece finaliste.
Miercuri, 30 Iulie 2014
 In urma unei competitii adresate pasionatilor de design, lucrarea castigatoare pentru o editie limitata DERO va fi premiata cu 4000 de lei, iar cele 10 finaliste vor primi cate 1000 de lei.
A vandut Romexpo si pe dinafara. Targ Print & Sign ce n-ati vazut in ultimii 5 ani!
Miercuri, 16 Iulie 2014
 Cu peste 4000 de meri patrati vanduti in spatiul interior si multe alte sute de metri vandute expozantilor in exteriorul cupolei din complexul Romexpo, Print& Sign 2014 promite sa fie cel mai bun din ultimii 5 ani.
Expozitie multimedia interactiva. SenzArt, la MNAC: intre 5 iunie si 30 noiembrie
Luni, 02 Iunie 2014
 Muzeul National de Arta Contemporana, Asociatia Amicii MNAC si Fundatia Orange Romania prezinta in perioada 5 iunie -30 noiembrie expozitia de instalatii multimedia interactive SenzArt

 

Grapefruit face declaratia 200 ANAF mai pe intelesul tuturor
Marti, 20 Mai 2014
 Conform datelor furnizate de ANAF1, in 2013, trebuiau sa depuna formularul aproximativ 600.000 de oameni, dintre care 40% nu au facut acest lucru, chiar...
Regiile de media la raport: 2012 versus 2011.
Luni, 21 Octombrie 2013
 ADPLAYERS REPORT / REGII DE MEDIA 2013. Cifrele de afaceri ale regiilor de media la raport 2012 versus 2011. 
Campanie de comunicare a publicitatii targetate comportamental.
Vineri, 14 Iunie 2013
 Finantata si coordonata de Asociatia Europeana de Publicitate Digitala Interactiva (EDAA) cu sprijinul IAB Europe si a membrilor sai locali, campania „Unzipped” a demarat deja pe 13 iunie in Marea Britanie si urmareste informarea si directionarea europenilor catre platforma www.youronlinechoices.eu .

 

TVR tinteste audienta de sport pe Campionatul European de Gimnastica Ritmica
Vineri, 31 Mai 2013
 TVR 2, TVR HD si portalul video al Televiziunii Romane - TVR+ vor transmite Campionatul European de Gimnastica Ritmica ce se desfasoara la Viena
Premii de 1 Miliard de la Vincon, via Propaganda
Marti, 28 Mai 2013
 Cu un buget de media estimat la peste 100 -150 de mii de euro si o valoare totala a premiilor de 105.705 lei (1.057.050.00 lei vechi) , promotia nationala “Cum sa nu bei bucuros cand ai portofelul gros?” se va desfasura in perioada 13 mai – 31 iulie si are drept mare premiu un salariu de 4.300 de euro, 12 premii a cate 1.000 de euro si 348 de premii de 100 lei ( 1 milion...
LaFesta isi deschide mintea la tineri si cota de piata cu 150-200.000 EUR.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
Radioul Public a atras publicitate de 2,5 Milioane Lei (600.000 euro)
Vineri, 01 Februarie 2013
Cu o audienta matinala nationala de aproximativ 700.000 de ascultatori, reprezentantii canalului public de radio estimeaza in acest an venituri de 3,2 Milioane de lei, dupa cum apreciaza specialistii de vanzari (peste 710.000 euro, aproximare adplayers).
Cheltuielile de publicitate online monitorizate in 2007 – 2012
Miercuri, 17 Octombrie 2012
 Chiar daca vorbim de 11 editori in urma cu cinci ani, sau 22 de editori si peste 1500 de site-uri monitorizate in prezent, evolutia publicitatii...
Mult zgomot, pe bani putini. Publicitate online de 46,6 Mil. Lei pe Sem I. 2012.
Marti, 16 Octombrie 2012
 Cifra a fost dezvaluita la editia 2012 a evenimentului IAB Forum Romania 2012, eveniment care a avut loc marti, 16 octombrie la Hotel Intercontinental Bucuresti, unde au fost prezenti mai multi profesionisti din industria online.

 

Descopera Rosia Montana, nu aurul sau Maia Morgenstern. Campanie sociala semnata de Papaya.
Duminca, 17 Iunie 2012
 Un spot rar, pentru o cauza nationala rara. Aurul si afacerile, contra omului care se vede nevoit sa fie dat afara din pamantul sau, de o miza care nu este a sa, a urmasilor lui si urmasilor urmasilor lui. Nu stim daca spotul Rosia Montana va castiga vreun premiu la festivalurile de publicitate. Adplayers se grabeste sa felicite insa una dintre cele mai bune idei si executii apartinand...
Romanii sunt destepti cu bani putini. Buget sub 20.000 EUR, in campania ROM.
Joi, 22 Decembrie 2011
 Dezvoltata de agentia de publicitate McCann Erickson, campania ROM care a reusit sa schimbe (macar o parte) din sugestiile negative generate automat de Google a avut buget de sub 20.000 EUR dupa cum au afirmat pentru adplayers.ro surse apropiate contului de comunicare.

 

Realitatea TV Constanta vrea 150.000 EUR din piata locala. Exclusiv prin Media Consulta International.
Luni, 19 Decembrie 2011
 „In conditii normale de piata, cred ca un target de 150.000 de euro anual din publicitatea locala din Constanta nu este greu de atins. Tinand insa...
Buget: 500.000 EUR. Piata: 1,5 Mil. Hectolitri. Staropramen intra pe piata Ursus, Holsten si Ciuc.
Miercuri, 20 Iulie 2011
 Cu o creatie semnata de Passion Communications din Praga, o agentie de publicitate din tara de origine a marcii, comunicarea pentru piata romaneasca a berii Staropramen este administrata de agentiile locale Lowe & Partners (adaptare creatie si strategie) si Initiative (media).

“Am pus ROM langa Nike si Volkswagen Adrian Botan, Creative Partner, McCann Erickson
Luni, 27 Iunie 2011
 “Publicitatea nu mai e ce-a fost. Ne trebuie altceva. Pana ieri multe dintre campaniile pe care le faceam se incheiau cu un spot TV. Astazi, publicitatea se schimba. Este un proces de comunicare complet, care nu se mai termina cand trimiti spotul TV, ci abia atunci incepe un dialog in care intram cu consumatorii”.