Sorin Kosz, directorul televiziunii locale, a spus ca „Timisoara este o alegere fireasca in strategia de dezvoltare a statiilor locale Realitatea TV”
Anterior el a fost Art Director la Brands & Bears, apoi a trecut prin GMP Advertising, pentru ca din anul 2006 pana in prezent sa fie Senior Art Director la Leo Burnett
Noua campanie de la Next TV se desfasoara in perioda 24 octombrie- 16 noiembrie
Realizat de Metro Media Transilvania proiectul isi propune sa identifice posibilele efectele pe care le poate produce noua metoda de culegere a datelor asupra rezultatelor SNA
Events & Production, agentia de evenimente a holdingului The Group, a organizat seria de evenimente in 7 orase din tara
Schimabarea de la 1 octombrie a afectat si unele din companiile din cadrul grupului care foloseau numele Matsushita sau National
Cu 7 ani copywriter in publicitate si realizator de emisiuni radio si TV, Filip Stoler a semnat cea mai recenta campanie a programului de radio „Marele mic dejun”, matinalul de la National FM
Spune-mi ce tiraje ai avut in aprilie 2007, in aprilie 2008 si ce Audiente in SNA intre cele doua luni, ca sa-ti spun ce audienta reala ai acum
Cifrele SNA sunt valabile pentru perioada aprilie 2007 - aprilie 2008 si sunt reprezentative pentru populatia Romaniei ce traieste in mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 14 si 64 de ani (8.986.000 de persoane)
Group Creative Director la Lowe & Partners, Andreea Chirica a fost in juriul competitiei publicitare Adrenalinas din Lituania
Cu 155.000 de telespectatori (1,4% rating), in medie, Realitatea TV s-a clasat pe locul 4 in topul audientelor la nivel urban din ziua de 15 iunie,...