Rezultatele cautarii dupa : "national"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Descopera Rosia Montana, nu aurul sau Maia Morgenstern. Campanie sociala semnata de Papaya.
Duminca, 17 Iunie 2012
 Un spot rar, pentru o cauza nationala rara. Aurul si afacerile, contra omului care se vede nevoit sa fie dat afara din pamantul sau, de o miza care nu este a sa, a urmasilor lui si urmasilor urmasilor lui. Nu stim daca spotul Rosia Montana va castiga vreun premiu la festivalurile de publicitate. Adplayers se grabeste sa felicite insa una dintre cele mai bune idei si executii apartinand...
Secretele SNA. Moca Audienta: 1 din 7 cititori citesc publicatiile fara sa le cumpere.
Miercuri, 21 Martie 2012
 Mai exact 14,3% la ziare, si putin peste 15% in cazul revistelor consuma presa la locul vanzarii, asa cum arata cele mai recente rezultate din Studiul National de Audienta. Iata doar unul dintre motivele pentru care audienta unei publicatii poate fi mai mare decat tirajul vandut. Da, exista si oameni care nu isi explica de ce audienta este mai mare decat...
Goldbach vrea 200.000 - 250.000 EUR pe publicitate in limba maghiara. Cu gandul la 1%-2% din piata.
Vineri, 16 Martie 2012
 Cu 19 canale media in proiectul „Media in Limba Maghiara”, Regia Goldbach Media Romania spune ca in viitorii ani si atragerea unui procent de 1%-2% din piata de media ar fi o reusita pentru casa de vanzari
2.500 de zile pe an de publicitate outdoor mobila cu MVCOM. Fara limita de kilometri.
Miercuri, 29 Februarie 2012

Cu un business de peste 320.000 EUR in 2011, in scadere cat spuma de la paharul de bere comparativ cu anul precedent, masinile cu panouri mobile reprezinta 80% din afacerea condusa de Marian Costache.

Secretele SNA. Cat este Rebate-ul? sau Cati bani face audienta?
Luni, 27 Februarie 2012

Cat de important este numarul de cititori pe copie, audienta versus tirajul auditat, sau de ce o publicatie poate avea un numar de cititori mai mare pe un exemplar distribuit in comparatie cu alta, sunt tot atatea motive pentru care Secretele Studiului National de Audienta merita dezvaluite. O parte dintrea acestea le gasiti in adplayers, in seria de articole...

National Geographic n-a vrut publicitate pentru 1989 - Revolutia Romana in imagini
Sambata, 17 Decembrie 2011
 Un numar realizat pe baza a aproximativ 100 de fotografii-document din decembrie 89, Editia Speciala de Colectie „1989 - Revolutia Romana in imagini” nu si-a propus sa contina si pagini de publicitate, dupa cum au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare ai publicatiei.
TVR 1 a fost lider de audienta la parada militara de 1 decembrie
Sambata, 03 Decembrie 2011
 Parada militara de 1 Decembrie a fost urmarita la TVR 1, in medie, in intervalul orar 10.45-11.55, de 860.000 de persoane la nivel national, reprezentand un rating* mediu de 4,2% si o cota medie de piata** de 17,1%, pe durata difuzarii editiei speciale Aniversarea Zilei Nationale.
Buget de 250.000-350.000 EUR la Banca Romaneasca pentru Depozit Avans Net.
Marti, 15 Noiembrie 2011
 Cu o creatie, strategie si implementare de la agentia The Syndicate, si media - Universal McCann, “Campania Depozit Avans Net derulata de Banca Romaneasca a fost implementata foarte rapid. Intreaga creatie, de la brief pana la executie a durat doua saptamani”, subliniaza Razvan Vasiloiu, Head of Strategy, la The Syndicate.

Romanii despre directia TVR: 45% buna, 24% gresita
Miercuri, 09 Noiembrie 2011
 Sondajul de opinie a fost realizat de CURS, la solicitarea TVR, in luna octombrie, pe un esantion reprezentativ la nivel national: 1.102 respondenti cu varste de 18 ani si peste, marja de eroare ±3%.
Bugetul de media Lidl: 1,5 – 2 Mil. EUR, la Initiative
Vineri, 04 Noiembrie 2011
 Contul a fost adjudecat in urma unei licitatii organizate in septembrie, iar prima campanie media Lidl in Romania  a debutat la inceputul lunii octombrie pe print si TV

Buget Bramac de 80.000-100.000 EUR, in campanie integrata The Syndicate
Joi, 15 Septembrie 2011
Estimata de surse din piata la un buget de 70.000 – 100.000 EUR, inclusiv creatia spotului, oferta limitata din campania “Beneficii pe viata la preturi mai...
Rebranding Finexpert cu 40.000 EUR, de United Communication
Marti, 12 Iulie 2011
 Potrivit autorilor proiectului, campania de rebranding a durat 6 luni si a implicat un buget de 40.000 de Euro.

ARBOmedia vrea 2 Milioane EUR pentru televiziunile locale
Joi, 23 Iunie 2011
 Regia de vanzari estimeaza pentru acest an un business de aproximativ 2,5 Mil. EUR,  din care 500.000 EUR pentru statiile de televiziunile locale atrase in proiectul ARBOtv

200-300 Mii EUR pe an ProCredit Bank, in contul Brand Connection
Joi, 26 Mai 2011
 Prima campanie de produs a fost derulata de agentia de media in outdoor si online, dupa ce a castigat contul ProCredit Bank la inceputul anului
Zile si Nopti ameninta cu iesirea din SNA
Miercuri, 23 Martie 2011
 Intr-un comunicat, editorii publicatiei Zile si Nopti trag un semnal de alarma legat de audienta mica din Bucuresti a publicatiei (6.000 cititori, la tiraj de 49.000 ex) versus ghidul concurent, Sapte Seri, (43.000 cititori, la 44.900 tiraj).

RL vrea parteneriate intre 15.000 si 40.000 EUR pe eveniment
Miercuri, 09 Martie 2011
 Motorizata de cotidianul Romania Libera, divizia de evenimente de business lansata de grupul Medien Holding va fi orientate catre accesarea si gestionarea fondurilor europene si vrea sa atraga bani nu din taxe de intrare, ci din parteneriate de business
Suplimente de 400.000 EUR pe an, si pana la 500.000 exemplare pe aparitie la Medien Holding
Marti, 01 Februarie 2011
 Cu tiraje de la 100-150.000 exemplare pana la peste 500.000 exemplare, proiectele speciale si suplimentele editate de companiile Medien Holding au fost inserate nu numai in produsele grupului ci si in publicatiile altor editori
Medien Holding a incheiat anul cu 10% in minus comparativ cu 2009
Vineri, 28 Ianuarie 2011
 Despre cum a luat Romania Libera audienta de la publicatii ca Evenimentul Zilei, Gandul sau Jurnalul National, si cum a vandut Medien Holding proiecte editoriale cu tiraje...
GfK a aflat din presa cine va masura audienta TV 2012-2015
Luni, 17 Ianuarie 2011
 Declaratia lui Andi Dumitrescu, Directorului General al companiei GfK Romania, actualul furniizor de servicii, cu privire la decizia ARMA de a schimba furnizorul SNMATV

Audientele TV 2012-2015 vor veni de la Kantar Media
Luni, 17 Ianuarie 2011
 Compania Kantar Media Audiences va asigura masurarea audientelor TV in perioada 2012 – 2015