Rezultatele cautarii dupa : "national"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 17 Februarie 2016
Joi, 11 Februarie 2016
Motivele opririi pentru intrarea in legalitate: Espumisan, Parasinus Penta - pentru incalcarea prevederilor art. 124 alin. (4) din Codul audiovizualului si Hepamix - pentru nerespectarea dispozitiilor art. 120 alin. (1) din Codul audiovizualului.
Luni, 08 Februarie 2016
Consiliul va lua in discutie spoturile publicitare pentru Nurofen, Fervex, Colgate Total Daily Repair, Lacalut White&Repair, Hepamix, Roboflex + Celadrin Forte si Celadrin Extract Forte, Kebene Plus, Parasinus Penta, Espumisan, Biofarm, Ibusinus, Colebil, Lysi.
Vineri, 05 Februarie 2016
Cu doar 6% din totalul veniturilor LPF din sponsorizari si licente,“Cresterea numarului de sponsori LPF reprezinta unul dintre principalele obiective pentru sezonul in curs”, a declarat pentru adplayers Robert Pongracz, Vicepresedintele LPF.
Vineri, 11 Decembrie 2015
Matei va ocupa postul de director comercial al regiei de canale tematice de la 1 ianuarie 2016
Joi, 10 Decembrie 2015
Miercuri, 09 Decembrie 2015
Vineri, 25 Septembrie 2015
In acord cu importanta continutului video in noua era digitala landor.com, contine si un film de prezentare in care vorbeste inclusiv presedinta companiei – Louis Jacobs, CEO Landor.
Marti, 08 Septembrie 2015
Primele cotidiene nationale inregistreaza la randul lor scaderi de tiraje, cuprinse in intervalul 3% si 8%, cea mai mare variatie fiind inregistrata de Jurnalul National cu o crestere de tiraj brut de 27% si o scadere de tiraj difuzat de 11%.
Vineri, 21 August 2015
Vineri, 21 August 2015
„Demolarea panourilor ilegale se poate face si gratuit” ne-a scris, din propria experienta, managerul unei companii de publicitate outdoor cu o retea de cateva sute de panouri amplasate la nivel national!
Joi, 30 Iulie 2015
Incheiat la egalitate (1-1), partida a fost urmarita in medie de 2 milioane de telespectatori in intervalul de difuzare 21:29-23:21.
Joi, 16 Iulie 2015
Peste 650 de anuntatori si 750 de marci, totalizand 2.000 campanii, au renuntat la Presa Scrisa in primul semestru din 2015, comparative cu perioada similara a anului trecut.
Marti, 16 Iunie 2015
Ecorom si McCann PR au castigat National Energy Globe Award pentru Laboratorul Verde al Reciclarii intr-o competitie cu 1500 de proiecte din 150 de tari.
Joi, 11 Iunie 2015
Sub sloganul “Invata sa fii cineva. Pe viata.”, campania de comunicare pentru Universitatea Romano Americana este semnata de Weapons of Public Attraction (strategie, creatie) si The Public Advisors (PR)
Luni, 08 Iunie 2015
Trofeele au fost acordate in urma unui proces de evaluare interdisciplinar, in care au fost analizate aproape 9.000 de compuneri despre colectarea separata si reciclarea deseurilor de ambalaje
Miercuri, 03 Iunie 2015
Elevii au, in total, la dispozitie 38.158 de locuri in anul de scolarizare 2015-2016, cu 2400 de locuri mai multe comparativ cu anul anterior
Vineri, 22 Mai 2015
Potrivit companiei, se estimeaza ca TVC-ul de promovare va fi vazut de peste 1 milion de consumatori. Campania de lansare a fost semnata de Ogilvy & Mather, agentia care a castigat pitch-ul Strongbow la inceputul acestui an.
Marti, 19 Mai 2015
Felix Tataru, Senior VP IAA Global si Presedinte GMP Group, a fost premiat la categoria IAA Champions, pentru contributia adusa industriei de marketing si comunicare globala, in timp ce Nicoleta Deliu si Ioana Sigarteu au fost desemnate castigatoare la categoria Young Leader, pentru realizarile obtinute cu IAA Young Professionals Romania.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: