Rezultatele cautarii dupa : "national"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 din 4 romani din publicul comercial s-au uitat la INNA in Vocea Romaniei ( Pro TV)
Sambata, 09 Decembrie 2017
Semifinala Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 24.1% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani,
Biciclete pe viata de Black Friday de la Omul pe bicicleta. Pegas 5 ani cu 5 milioane de euro
Miercuri, 15 Noiembrie 2017
 Campania integreaza cu aceasta ocazie si proiectul Pegas for Life, prin care o colectie de 99 de biciclete care, achizitionate la pret intreg, pot fi schimbate pe viata, o data la cinci ani, cu alte biciclete Pegas, pastrandu-se echivalentul pretului de achizitie actual.
Aproape 3 din 10 romani din publicul comercial au construit audienta Visuri la cheie (Pro TV)
Joi, 09 Noiembrie 2017
 Potrivit datelor de audienta citate de Pro TV, postul a a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 10.8 puncte de rating si 28.8% share pe segmentul publicului comercial
Brandient: Noul logo al Echipei Nationalei de Fotbal este inspirat chiar de estetica stemei Romaniei, dupa modelul folosit de majoritatea echipelor nationale
Joi, 09 Noiembrie 2017
Noul logo al Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei este inspirat chiar de estetica stemei Romaniei — dupa modelul folosit de majoritatea echipelor nationale ale lumii, simbolizeaza unitatea regiunilor istorice ale tarii in jurul mingii de fotbal, spun autorii de la Brandient care au realizat noul logo al reprezentativei de fotbal  a Romaniei
Aproape 1 din 4 romani au fost Pro Vocea Romaniei, cu 3% market share peste urmatorul clasat
Marti, 07 Noiembrie 2017
Potrivit reprezentantilor de relatii publice Pro TV, a treia runda a Confruntarilor de la Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 22.8% share pe segmentul publicului comercial
Mai mult de 2 din 5 romani din publicul comercial au urmarit meciul FCSB - Beer Sheva (Pro TV)
Vineri, 03 Noiembrie 2017
 Meciul FCSB – Beer Sheva a fost lider de audienta inregistrand 14.3 puncte de rating si 41.0% share pe segmentul de public 18-49 Urban
Nu va fie frica sa mergeti la Antipa. Proiect de Halloween, semnat de Armada pentru Muzeul National de Istorie Naturala.
Marti, 31 Octombrie 2017
 Agentia de publicitate Armada impreuna cu Muzeul National de Istorie Naturala “Grigore Antipa”, ii indeamna pe tineri sa nu le fie frica sa mearga la muzeu! Un simplu selfie cu Girafantoma le va asigura intrare gratuita la “Antipa”!
Invita si barbatii la spalatul hainelor. Dero 2in1. E unul pentru doi! Engines, Kubis, Image, Mindshare
Vineri, 27 Octombrie 2017
Campania de toamna "DERO 2in1. E unul pentru doi!" spune ca spalatul hainelor este o actiune care poate si merita sa fie realizata de ambii parteneri, astfel incat femeile sa aiba mai mult timp liber pentru ele si cei dragi.
Mai bine de 1 din 4 romani in publicul comercial au vrut Gospodar fara pereche (PRO TV)
Miercuri, 25 Octombrie 2017
 La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 ani, show-ului prezentat de Anamaria Prodan Reghecampf la PRO TV a obtinut 11.4 puncte de rating si 27.0% share, in timp ce televiziunea de pe locul secund a inregistrat 10.7 puncte de rating si 25.4% share
1 din 8 romani din publicul TV national au urmarit decizia juriului TVR Vedeta populara
Luni, 23 Octombrie 2017
 Prima editie a concursului de talente dedicat interpretilor de folclor amatori care va fi premiat cu 100.000 de lei a fost urmarit duminica, 22 octombrie, intre orel 21-23 de o medie de 1 din 14 telespectatori din publicul TV urban, respectiv 1 din 13 din publicul national.
O casa pentru 1 din 3 romani din publicul tv comercial de la Visuri la cheie (Pro TV)
Joi, 19 Octombrie 2017
 A sasea editie Visuri la cheie a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 11.9 puncte de rating si 31.5% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani
Allianz-Tiriac sprijina Viitorul Striga Prezent
Miercuri, 11 Octombrie 2017
 Societatea de servicii financiare ajuta proiectul Viitorul Striga Prezent de la SOS Satele Copiilor Romania
Voluntarii Habitat for Humanity Romania incep constructia a 36 de case in 5 zile in cadrul Big Build
Luni, 02 Octombrie 2017
 Partenerii proiectului: Kaufland Romania (partener strategic), Dedeman, Holzindustrie Schweighofer (parteneri principali), Bosch, Holcim, Ariston, Ursa, Siniat, Bel Profile, Cisco, AkzoNobel, Apla, Kronospan, Dow, Aqua Carpatica, Fundatia pentru Smurd, DB Schenker, Nakita, A.C.E.E.A., Habitat for Humanity Irlanda de Nord, Habitat...
Amenda CNA de peste 11.000 de euro pentru difuzarea unui serviciu de programe in afara zonei specificate in licenta
Marti, 26 Septembrie 2017
 In aceeasi sedinta Realitatea TV a fost amendata cu proximativ 2.200 de euro (10.000 de lei) pentru Diferente si Esente
Strauss Romania a lansat Amigo Fusion cu Starcom MediaVest (media) si McCann Bucharest (creatie, productie, PR).
Vineri, 22 Septembrie 2017
 Prin tehnologia Fusion, temperatura si durata procesului de prajire sunt controlate cu grija de catre specialistii de la fabrica Norddeutsche Kaffeewerke, parte din grupul Strauss Coffee, din Germania,...
FCSB-Viktoria Plzen (Pro TV) 12.6 puncte de rating si 38.5% cota de piata
Vineri, 15 Septembrie 2017
 In minutul de aur de la ora 22:18, peste 2.1 milioane de romani la nivel national erau cu ochii pe PRO TV
Gospodar fara pereche (Pro TV): 10.3 puncte de rating si 29.0% cota de piata in publicul comercial
Miercuri, 13 Septembrie 2017
 Potrivit informatiilor furnizate adplayers, in minutul de aur, de la 20:58, peste 2.7 milioane de romani urmareau reactiile gospodarilor in momentul citirii scrisorilor.
Cea mai mare cota de piata din istoria show-ului Vocea Romaniei ( Pro TV )
Sambata, 09 Septembrie 2017
 Prima editie din sezonul sapte, a inregistrat 11,7 puncte de rating si 38,6% market share in publicul comercial (18-49 ani, urban).
Carrefour Romania participa la Forumului Traditiilor Creative de la Muzeul Taranului
Vineri, 08 Septembrie 2017
 Desfasurat in perioada 6-10 septembrie, la Muzeul National al Taranului Roman, evenimentul isi propune sa aduca in acelasi loc mestesugari, mesteri populari, mici intreprinzatori si entitati care au o abordare creativa a mostenirilor culturale si care, impreuna, pot valorifica si revitaliza meseriile traditionale romanesti.
Ciudatul si normalul in sedinta la CNA. Licenta pentru Pagina Ciudatului si amenzi TV pentru intrare in normele legii de 40.000 de euro.
Vineri, 08 Septembrie 2017
 Consiliul National al Audiovizualului a amendat Romania TV cu 120.000 de lei pentru editia din 05.07.2017 a emisiunii „Ultima ora” si Antena 1 cu 60.000 de lei, pentru editii ale emisiunii „Acces direct” din perioada 26.06 – 21.07.2017