Rezultatele cautarii dupa : "Nastase"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
1 din 7 romani s-au uitat la tevi in loc de rauri, in publicul comercial TV. Romania, te iubesc!
Luni, 26 Februarie 2018
 Reportajul semnat de Rares Nastase despre constructia microhidrocentralelor si hidrocentralelor pe raurile si paraiele Romaniei a avut 5.5 puncte de rating si 14.6% share
Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepti cu MRM, McCann Bucharest, McCann PR si UM
Miercuri, 28 Iunie 2017
 Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR. 
1 din 5 romani din publicul 18-49, urban, au vazut experienta cutremurelor in Lectia Japoneza, la ProTV
Miercuri, 08 Martie 2017
 La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, Romania, te iubesc!, a obtinut 6.8 puncte de rating si 21.9% cota de piata.
1 din 5 romani, in publicul comercial, interesat unde poate skia in strainatate. Romania, te iubesc.
Luni, 27 Februarie 2017
 La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea de la Pro TV a inregistrat 6.9 puncte de rating si 20.7% cota de piata (market share).
Sprijin Dorna de  500.000 de euro si 40 de maternitati dotate. Peste 200.000 de vizualizari in 3 zile de campanie cu Simona Halep
Luni, 20 Februarie 2017
Campania 2017 a demarat la sfarsitul saptamanii trecute, in cadrul unui eveniment de lansare transmis live pe facebook, in regia agentiei de relatii publice si comunicare McCann PR pe Dorna www.facebook.com/Dorna.Romania/ , profilul Simonei Halep www.facebook.com/simonahalep/ si al Salvati Copiii Romania (
Telekom Romania, Allianz-Tiriac, Dedeman si Skoda sustin Patinoarul Telekom Arena din Otopeni
Vineri, 09 Decembrie 2016
 Pe langa sponsori, Patinoarul Telekom Arena a beneficiat de o campanie media pro-bono, dezvoltata de McCann Worldgroup pe suport media oferit de patru companii media outdoor: Spectacular, Phoenix Media, Blitz TV si Mistic Media.
 4.1 puncte de rating si 17.9% cota de piata in target comercial pe Cautam primar, model european
Marti, 24 Mai 2016
 Potrivit datelor prelucrate de Pro TV, reportajul Romania, te iubesc! a fost lider de audienta cu reportajul Cautam primar, model european
Aproape 300.000 EUR din 2% pentru Salvati Copiii. Sprijin acordat Spitalului Sfantul Pantelimon
Joi, 21 Aprilie 2016
 Salvati Copiii Romania a donat miercuri, 20 aprilie, Spitalului Clinic de Urgenta ”Sfantul Pantelimon” din Bucuresti un incubator performant si o masa radianta cu sistem de resuscitare, in valoare de 26.000 de euro.
Lavinia Chican si Imola Zoltan impart impreuna raspunderea unei echipe de 40 de colegi McCann PR. A fost numita partener al agentiei.
Vineri, 26 Februarie 2016
Fost Senior Account Director, Lavinia Chican (stanga) a devenit recent partener in cadrul agentiei McCann PR, unde imparte raspunderea unei echipe de 40 de colegi 
BRD a sponsorizat tenisul cu 2,5 Milioane de euro
Joi, 12 Martie 2015
 Fara sa dezvaluie valoarea exacta, Bogdan Enoiu a afirmat ca pentru editia din acest an este vorba de “cateva sute de mii de euro”
Bogdan Enoiu a atras sponsori de 1 Milion de euro pentru BRD Nastase Tiriac Trophy
Miercuri, 11 Martie 2015
 
N-o sa putem noi vota cu poporul, cat au putut ei fura cu televizorul (I)
Joi, 06 Noiembrie 2014
 Scrisoare din noiembrie 2014, pentru copiii nostri care vor vota in 2019 (I). Moto: “Daca prin social-democratie s-a intrat in comunism, nu se poate iesi din comunism tot pe-acolo. E ca o usa care se poate deschide numai dintr-o parte” Petre Tutea
Hope and Homes for Children pune umarul la integrarea copiilor cu Hope Ball 2014
Joi, 30 Octombrie 2014
 Balul de caritate pentru ajutorarea copiilor va avea loc pe 8 noiembrie, in Sala de Marmura a Cercului Militar National
The Economist vine in limba romana la Bucuresti
Joi, 13 Iunie 2013
 The Economist – Intelligent Life, cel mai bine vandut si cel mai citit magazin de business si life-style la nivel mondial, potrivit editorilor, urmeaza sa apara din toamna, la Bucuresti. Publicatia va fi lansata pe piata de Revista Romana de Consultanta aflata in portofoliul Lion House, dupa cum a afirmat pentru adplayers Andrei Cristea, managerul companiei.
Media inainte si dupa Ordonanta 25/2013. Cu Brindusa Vlanga, DBV Media House.
Miercuri, 15 Mai 2013
 “Vor ramane probabil, in viata, marile grupuri de media care vor monopoliza piata si isi vor impune conditiile. Cred ca asta e si ideea. Probabil ca isi doresc sa atraga intr-o forma sau alta cele 50 de milioane de euro care in acest moment se impart intre statii de la Kanal D in jos”, este de parere Brindusa Vlanga

De la 1,3-1,4 Mil. EUR pe an, la conturi de milioane. G4. Noua viteza GolinHarris.
Vineri, 30 Martie 2012
 Noul model de business g4 de la GolinHarris Bucuresti a adus agentiei de relatii publice in 2011 un business de 1,3-1,4 Mil. EUR, valoare care poate reprezinta doar un singur cont al retelei, pe alte piete din lume.
Conducere noua la ARRP. Sandra Pralong, Presedinte
Marti, 13 Decembrie 2011
 Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice are, incepand din aceasta luna, un nou Consiliu de conducere.
1 Milion EUR business pe 2010 Lowe PR, acum noua GolinHarris Bucuresti
Miercuri, 02 Martie 2011
 Fosta Lowe PR, acum GolinHarris, a inregistrat in 2010 o cifra de afaceri in jur de 1 Milion EUR. Printre clienti castigati de agentie in 2010 s-au numarat
50.000- 60.000 EUR in Esquire Big Black Book
Vineri, 05 Noiembrie 2010
 Extensia de brand a atras 20 de advertiseri si este tiparita in 10.000 de exemplare, care vor avea expunere la vanzare o perioada de 6 luni 
Lowe PR: 3 Gold, 2 Silver si Agentia Anului la Romanian PR Award
Joi, 07 Octombrie 2010
 Parte a grupului din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative si Hyperactive, Brand Connection si Medic One, si avand o echipa de 12 oameni, Lowe PR a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 1,23 Milioane EUR.
« 1 2 3 4 5 »