Surse adplayers din creatia de publicitate spun ca la originea reclamei Profi cu mortul sta Headvertising. Intr-un post pe facebook agentia nu isi asuma paternitatea. „Ne pare rau, dar nu putem da satisfactie celor care de-abia asteapta sa arunce cu pietre in caine. Nu, nu noi am facut asta” urmat de un link la spot pe youtube
“Mult mai putin,” spune Nicu Laita, Media Director la OmnicomMediaGroup Romania/Head of Opera. Desi estimarea in baza tarifelor lista este cu mult mai mare - cei 97 Mil. EUR Rate Card pe 6 luni cat spune monitorizarea BRAT ce reprezinta doar o parte din titluri, in realitate, presa scrisa n-a inghitit mai mult de 8-10 Mil. EUR in primul semestru al anului
Noul executiv al asociatiei, a fost numit de Consiliul Director al IAB Romania in sedinta de marti, 13 septembrie, dupa ce Ionut Oprea si-a dat demisia in AGA din 14 iulie.
Cu investitii de 1,3 Mil. EUR pe an in productia si distributia catalogului anual, Ikea lucreaza pentru serviciile de marketing si comunicare cu Media Investment (servicii de media), Punct (creatie), si recent selectionata The Practice (PR)
Adrian Ionescu, directorul de marketing al companiei, precizeaza ca pe langa Proximity, Augsburg International mai colaboreaza pentru servicii de comunicare cu Activ Ad Communications (creatie si strategie concepte de service) si Hippos (comunicare online)