Rezultatele cautarii dupa : "n"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Christos Papapolyzos, Presedinte, DDB SEE ''Doi dintre cei mai buni oameni ai nostri vor prelua conducerea agentiei''
Joi, 24 Aprilie 2008

Interimatul la conducerea agentiei, care va avea un GM de la Atena, va fi asigurat de Alexia Anagnostopoulou, Director de Dezvoltare Regionala DDB South East Europe, incepand din 6 mai

Arsenoaiei, despre creatia Leo Burnett: ''Cantitativ, produsul creativ a avut de suferit, insa calitativ nu a suferit niciodata''
Miercuri, 23 Aprilie 2008
Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising, explica de ce a ales agentia de publicitate condusa de Dragos Grigoriu, dar spune si ce a incercat sa faca la Leo Burnett in ultima vreme
Adrian Preda: ''Eu nici macar nu aveam ca optiune Tempo, insa Dragos (Grigoriu, n.r) a avut un discurs foarte clar''
Miercuri, 23 Aprilie 2008

Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising, Adrian Preda venea la agentia Leo Burnett in urma cu nici trei luni, convins fiind, spunea el atunci, de Stefan Iordache, Bogdan Naumovici si Emilian Arsenoaiei

Dragos Grigoriu (Tempo): ''Vrem sa luam premii si sa facem campanii de succes''
Marti, 22 Aprilie 2008
Venirea celor doi oameni de creatie este o oportunitate pe care am calculat-o in raport cu parcursul agentiei si planurile noastre imediate. Nu este vreo decizie care sa...
Rol.ro face publicitate sexuala neprotejata la Hypermarket
Vineri, 18 Aprilie 2008
Dupa seria de virale cu porcarii AdPlayers a descoperit si ca portalul Rol.ro, face publicitate online sexuala neprotejata.
Attica Media vinde ''cea mai citita revista pentru barbati din Romania''
Marti, 15 Aprilie 2008

„Playboy are un numar de 200.000 de cititori, in timp ce urmatorul titlu se situeaza la 108.000 de cititori (revista FHM citata in grafic n.r.)”, a afirmat, pentru AdPlayers, Elena Varnav - PR & Marketing Manager, la Attica Media Romania, citand date de audienta din SNA (Studiu National de Audienta), pe publicul...

Ema Prisca (Graffiti BBDO), AdPlayersCRITIC- Viral Lowe:  ' ' Concluzia mea e ca viralul asta nu are virus si ca atare nu s-a raspandit ' '
Luni, 14 Aprilie 2008

„Cand dai ceva mai departe, ceva-ul ala te reprezinta: arati la ce razi, ce te impresioneaza, ce consideri frumos sau hidos. Viralul Lowe sta intr-o injuratura, nici macar una nemaiauzita”, mai este de parere Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO

Carmen Tiderle (GMP), AdPlayersCRITIC – Viral Lowe: ''In ciuda faptului ca n-au valoare creativa, iata ca noi vorbim despre ele''
Vineri, 11 Aprilie 2008

„Nu m-ar fi deranjat deloc cuvantul acela daca ar fi fost justificat si ar fi folosit ideii spotului, idee ce lipseste cu desavarsire”, este de parere Carmen Tiderle, Creative Director la GMP

AdPlayersCRITIC – Viral Lowe, Robert Tiderle: ''Deci astia sunt Lowe? Astia cu ''sa moara mama si ''ce p…a mea!''
Joi, 10 Aprilie 2008
„Faptul ca se fac asemenea gesturi de comunicare, ar trebui sa ne bucure pe noi toti. Pe noi toti care avem in coada la numele nostru Advertising. Lowe n-are. Ei au Lintas.”, afirma seful de la Papaya...
AdPlayersCRITIC: Viral Lowe, cu Florin Dumitrescu: ‚Eu unul m-as declara deranjat nu atit de ''p...la'' lui, cit de cele doua blesteme 'sa moara mama''
Miercuri, 09 Aprilie 2008

‚ Sper ca niciun copil sa nu vada acel spot pe Youtube. Ar fi poate prea mult sa sper si ca nicio mama sa nu-l vada; totusi e ceea ce ii doresc sincer mamei acelui baiat de la creatie’ afirma Florin Dumitrescu, Senior Copywriter

Final de viral neasteptat: Lowe este autoarea campaniei
Luni, 07 Aprilie 2008
Agentia motiveaza paternitatea filmelor trimise pe email in ultimele zile, nu si limbajul, cu siguranta „memorabil”, folosit in campania virala
Telenovela noua la Acasa TV, din 7 aprilie: MARINA
Vineri, 04 Aprilie 2008

In 2006-2007, “Marina” s-a situat in topul primelor 25 de productii urmarite de publicul hispanic din Statele Unite

Media Tohani, la Imager
Vineri, 28 Martie 2008
Potrivit lui Paul Gusa (foto), New Business Manager Imager, agentia a implementat campania media pentru noul brand Sange de Taur, aflata in plina desfasurare pe mai multe canale TV: ProTV, Antena 1, Prima Tv, National TV si Favorit
Olimpiadele Comunicarii, in campanie electorala 2008
Luni, 24 Martie 2008
Mircea Geoana (PSD), Ludovic Orban (PNL), Adrian Nastase (PSD), Norica Nicolai (PNL), Adriean Videanu (PD-L), Victor Ponta (PSD), Roberta Anastase (PD-L), Laszlo Borbely (UDMR), Varujan Pambuccian (UAR), Codrut...
Contul de media Romtelecom, la United Media, dupa o licitatie cu Mediacom, Starcom si Media Direction
Marti, 11 Martie 2008
Contul de media Romtelecom intra incepand cu luna aprilie 2008 in portofoliul agentiei United Media, a afirmat, pentru AdPlayers, Alfred Borcan, Director de Marketing si Comunicare la Romtelecom
Ketonal (Sandoz), pentru 2 ani la Brandstalk
Joi, 06 Martie 2008
In urma unei licitatii organizate in luna ianuarie, agentia de publicitate membra The Group a castigat contul Ketonal (Sandoz)
Marian Enache - Creative Director Brandstalk; Sorin Predescu in echipa de inovatie The Group
Duminca, 02 Martie 2008
Cu 9 ani de publicitate, Marian Enache (36) a intrat in publicitate pe pozitia de copywriter la Spotlight Advertising, dupa care a mai lucrat in departamentele de creatie ale Grey Worldwide Bucharest, Lowe Worldwide...
Ruxandra Stefan( ex OMD, acum Media Direction): 'Perceptia mea si cea a noului CEO Omnicom Media Group cu privire la rolul sau in organizatie erau complet diferite'
Luni, 25 Februarie 2008

Ex Managing Director la OMD, acum noul Director de Dezvoltare al Media Direction, Ruxandra Stefan spune ca ar fi venit la noua companie de media chiar daca fostul directorul executiv – Cristian Mucichescu, in responsabilitatea caruia cadeau si sarcinile de New Business, ar fi ramas in agentie

Romantica a convins 770.000 de romani cu Pavarotti de Banat
Vineri, 22 Februarie 2008

Competitia spaniola “Hijos de Babel” a facut audienta record la Romantica, potrivit postului de televiziune, inregistrand si 700 de mesaje prin intermediul liniei speciale 9409

Miscari de proportii in top managementul Mercury360
Joi, 07 Februarie 2008

Fost Marketing Manager la Cristalex (Absolut, Teacher’s, Campari) si New Business Director Saatchi&Saatchi de la jumatatea anului trecut, Mihai Scortea este Director Executiv la Mercury360 si preia  atributiile Mihaelei Radulescu, Client Service Director-ul Mercury360, care paraseste compania