Rezultatele cautarii dupa : "n"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
GMP multumeste echipei de 200 de oameni
Miercuri, 21 Iulie 2010
 „GMP este “despre oameni”. Oamenii cu care am construit ceea ce este astazi GMP. Altfel, n-as fi putut sa fac decat un boutique de creatie cu 4-5 colegi, dar n-a fost asa”
Via Sport si Oprescu au oprit traficul pe Kiseleff cu 20.000 EUR
Luni, 19 Iulie 2010
 Sustinuta de Apa Nova, Turabo si Oprescu, seria de activitati sportive si de divertisment Via Sport este organizata de compania Eventness in parteneriat cu Primaria Municipiului...
O comparatie dupa care s-a scormonit prin anale Creatia Publicis in cazul Granini versus Univer
Marti, 06 Iulie 2010
 „Nu se pune problema „inspirarii”, ci poate doar de o comparatie dupa care s-a scormonit prin anale” afirma Razvan Capanescu, director creativ al agentiei...
Copie sau asemanare Maioneza vs Racoritoare? Creatia Univer vs Granini
Vineri, 02 Iulie 2010
 „Pare un loc comun sa te joci cu fructe, legume si paie, important e s-o spui primul si intr-un mod original si simpatic”, afirma pentru AdPlayers Traian Panghe - ex Creative Director Imager , responsabil pentru campania Univer din 2006
Teddy Dumitrescu: E nerealist sa credem ca primele 8 Grupuri insumeaza 421.5 Milioane EUR
Joi, 24 Iunie 2010
 Presedintele grupului din care fac parte Publicis Romania, Publicis Events si Optimedia subscrie opiniilor exprimate de Bogdan Enoiu si Radu Florescu, dar vine si cu o perspectiva a pietii in cifre si o ilustrare sugestiva a invingatorilor
Iordache: Topurile trebuie sa reflecte mai multe perspective, pe langa cele legate de sumele rulate
Miercuri, 23 Iunie 2010
„Cumulul cifrelor de afaceri nu mai reflecta clasamentul grupului”, explica Stefan Iordache, COO, Leo Burnett Group din care fac parte printre altele 
Florescu sustine pozitia lui Enoiu privind Z multiplicarea cifrei de afaceri The Group
Miercuri, 23 Iunie 2010
 „Sustin punctul lui Bodgan de vedere si astept sa citesc si alte basme in perioada urmatoare” spune Radu Florescu, despre cifra de afaceri insumata in ZF pentru The Group...
De ce n-a lucrat Bergenbier Fotbal cu Leo Burnett si s-a facut cu Kick Off ?
Joi, 17 Iunie 2010
 „Ideea creativa a campaniei le-a apartinut celor de la Kick Off si era  firesc sa o implementam cu ei”, Tiberiu Mercurian, director de marketing, Bergenbier
Effie Awards nu-si recunoaste castigatorii
Vineri, 11 Iunie 2010
 Nici dupa sapte editii organizatorii festivalului nu au invatat publicul roman ca nu agentiile de publicitate sunt castigatoarele premiilor, ci intregul aparat din spatele masinariei...
Secretul componentei juriului Effie. De ce nu Transparent ?
Marti, 08 Iunie 2010
 Desi n-ar trebui sa constituie un secret ci dimpotriva - un act de onoare si tototdata de asumare a responsabilitatii juratilor, secretul alcatuirii celor 4 paneluri
Ex GM si director de dezvoltare, Sorin Danilescu s-a despartit de Intact Interactive
Miercuri, 02 Iunie 2010
 Fostul oficial de la Intact Interactive nu exclude sa mai aiba colaborari punctuale cu grupul condus de Camelia Voiculescu
Achim (Green Film), Gusa (ex Imager) si Bratianu (ex GMP, Sister, Frank) au fondat Green Colectiv
Miercuri, 19 Mai 2010
 Regizorul si fondatorul Green Film, Gabriel Achim (centru), impreuna cu ex new business-ul Imager, Paul Gusa (drepta) si Alex Bratianu (stanga) fost creativ la GMP, Sister si mai...
Sugar Media si Elevate au semnat pe 500.000 EUR in primele 3 luni din 2010
Miercuri, 12 Mai 2010
 Cei doi retele membre Indoor Partnership spun ca luna mai a fost una dintre cele mai bune luni de la infiintarea companiilor si pana in prezent, si ca au adus cu 40% mai multe marci,...
70-100 mii EUR cercetare, creatie, productie pentru copii, de la Fundatia Romtelecom pentru Romani
Joi, 29 Aprilie 2010
 Cu un buget estimat de AdPlayers la 70-100 mii EUR dedicat cercetarii, productiei si implementarii proiectului, Fundatia Romtelecom pentru Romani a lucrat in campania de...
Buget de 1 – 1,5 Mil. EUR Philip Morris, la Wunderman si Saatchi & Saatchi X
Luni, 19 Aprilie 2010
 Dupa un pitch la care au participat mai multe agentii de publicitate, Philip Morris va continua cu agentia Wunderman, cu care lucra din 2007, la care se adauga de curand si Saatchi & Saatchi X
Manageri de media despre noul sef de marketing si publicitate Adevarul Holding
Marti, 13 Aprilie 2010
Trei manageri din agentii de media comenteaza pentru AdPlayers numirea lui Peter Imre in pozitia de director de marketing si publicitate de la Adevarul Holding
Ecaterina Matei, Prima TV: Au existat negocieri intre noi si Mediaedge:cia pentru clientul URBB
Miercuri, 24 Martie 2010
 „Tot ce va pot spune este ca au existat negocieri intre noi si Mediaedge:cia pentru clientul URBB. Aceste discutii nu s-au finalizat prin incheierea unui contract intre parti,...
Prajisteanu despre contul URBB: Pro TV n-a fost, Prima TV a iesit, Antena 1 continua
Marti, 23 Martie 2010
 Bogdan Prajisteanu, Managing Director Mediaedge:cia, a afirmat pentru AdPlayers ca „Pro TV nu a avut comanda URBB. Pe Antena 1 planul de media va continua, dar in prezent partile sunt intr-o perioada in care acordurile sunt in negocieri”. iar Prima Tv a iesit
Pro TV, Prima si Antena 1 au scos de pe post Mediaedge:cia cu URBB
Marti, 23 Martie 2010
 Motivul pare sa fie legat de negocierile pe contul de media, estimat de AdPlayers la 1,5 – 2 Mil. EUR pe an
Ex The Group, Ovidiu Florea este Head of Sales & Research la Kanal D
Marti, 16 Februarie 2010
 Florea va administra vanzarile si cercetarea Kanal D alaturi de Claudia Ion, Sales & Research Director, actualul director de vanzari si cercetare al postului de televiziune
« 8 9 10 11 12 »