Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 16 August 2005
Sub sloganul "Dupa munca si rasplata", brandul de la Interbrew paraseste taximetristii pentru noile "Meserii" si "Acasa"
Joi, 11 August 2005
Campania de comunicare Coca-Cola Ice Land, care include spot radio, panotaj pe litoral si flyere distribuite pe litoral, se desfasoara cu parteneriat Radio Kiss FM
Miercuri, 03 August 2005
In plina campanie de promovare a leului greu in parteneriat cu Realitatea TV, postul de radio va avea incepand cu luna august lei grei din publicitate de la regia de vanzari
Luni, 01 August 2005
Cu 208 pagini pe diferite tipuri de hartie, revista trimestriala de muzica, fashion, arta contemporana si cultura urbana are un tiraj de 3000 de exemplare si 4000 EUR tariful unei pagini de publicitate
Vineri, 29 Iulie 2005
Agentia de publicitate "a reparat" ce a taiat atelierul de BTL Trusteam pentru campania de abonamente ce se deruleaza pana la 31 august la nivel national pe tv, presa scrisa , outdoor si radio
Joi, 28 Iulie 2005
Consumatorii pot intalni la Mamaia stilul italian al berii Peroni, fashion, un Yacht si multa muzica
Marti, 26 Iulie 2005
Marca trimite la plaja si anul acesta cateva tiruri pline cu "navete" de muzica house care sa potoleasca "setea" a 40.000 de oameni
Marti, 19 Iulie 2005
Campania BTL si PR a brandului de la Ursus Breweries a fost in grija Mercury Promotions, seria de evenimente ajungand in Timisoara, Iasi, Buzau, Pitesti, Giurgiu si Baia Mare
Luni, 04 Iulie 2005
Campania include spot TV cu executii de 45 si 30 de secunde care vor rula in aceasta vara pe 8 posturi TV nationale si publicitate outdoor
Vineri, 24 Iunie 2005
Agentia Prospero a dat drumul pe strada unei noi promotii de vara Tuborg cu "10 Peugeot 407 in cautarea unor stapani"
Vineri, 17 Iunie 2005
Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala
Miercuri, 15 Iunie 2005
Coca-Cola Soundwave este cel mai amplu program paneuropean lansat in acest an de marca de bauturi racoritoare
Miercuri, 08 Iunie 2005
Campania semnata de Lowe & Partners si derulata pe media cu Initiative vrea sa mai indrepte din procentul de 93% dintre romani care discrimineaza, constient sau nu
Miercuri, 08 Iunie 2005
Obiectivul campaniei "Pasionatul" este de a convinge posesorii de Dacia dar si ai altor marci sa aleaga serviciile retelei Dacia Service
Joi, 26 Mai 2005
La festivalul cu acelasi nume ce se va desfasura intre 27 si 29 mai, pe langa muzica, organizatorii au pregatit 160 corturi si 50 de puncte de vanzare a berii cu 100 dozatoare
Marti, 24 Mai 2005
Evenimentul care se va desfasura incepand de vineri timp de 10 zile vrea sa doneze 1000 de lei pentru fiecare pahar de bere vandut
Sambata, 14 Mai 2005
In Romania marca are contul de publicitate si PR la Graffiti BBDO, iar cel de media la Media Direction
Luni, 09 Mai 2005
Noua campanie cu Beckham, Thierry Henry, Roberto Carlos, Raul Gonzales, Ronaldinho, Fernando Torres si Rafael Van Der Vaart poate fi urmarita din luna mai pe televiziune, outdoor, tranzit si POS
Joi, 05 Mai 2005
150 de studenti romani din Asociatia Studentilor Europeni „aduc” Europa la Bucuresti intre 9 si 10 mai la Zilele Europei
Vineri, 15 Aprilie 2005
La aniversare, ProFM relanseaza DEMOnstratia, conceptul ce isi propune sa lanseze si sa promoveze noi nume si hit-uri in muzica
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: