Rezultatele cautarii dupa : "muzica"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Santal Kids ia putere de la Scala JWT
Luni, 07 Noiembrie 2005
Sub sloganul "Santal Kids - Castigi putere!", campania de lansare a noii game de produse Parmalat se deruleaza in perioada octombrie - noiembrie 2005 pe televiziune, presa scrisa si media online
Saatchi & Saatchi semneaza Chio Bucataria Lumii
Joi, 03 Noiembrie 2005
Campania "exchange" de promovare pentru extensia gamei Chio Chips de la Intersnack Romania se desfasoara pe media prin Media Investment si cuprinde campanie tv si o componenta la raft
Leo Burnett are Cris Tim din plin
Marti, 25 Octombrie 2005
Campania sub sloganul "Carne din plin" precum si parteneriatul dintre cele doua companii nu au loc in urma unei licitatii de publicitate ci a unei invitatii din partea CrisTim
Rebranding Magura in patiseria McCann World Group
Duminca, 23 Octombrie 2005
Noua identitate a brandului de la Kandia-Excelent semnata de FutureBrand este insotita de campania "Placeri combinate" ce contine spotul TV cu "Barbatul perfect" de la McCann Erickson si este derulata de agentia de media Universal McCann
Coca-Cola light a trecut creatia in 3D
Miercuri, 19 Octombrie 2005
Semnata de Lowe&Partners Romania, campania "Premiile spun totul despre tine!" cuprinde 1 spot TV, 1 spot radio de 15 sec, print ad-uri in revistele glossy si se deruleaza prin Universal McCann
Millenium Communications lanseaza Grupul Doi
Luni, 17 Octombrie 2005
Agentia de relatii publice este infiintata de Cristian Ungureanu (Managing Partner) si Andrei Bortun (Associated Partner)
AdviserChilliMedia lanseaza Multibonus pentru MOL
Marti, 11 Octombrie 2005
Campania a fost realizata dupa castigarea unei licitatii organizate in luna iunie, in urma careia Adviser\ChilliMedia a devenit agentia de creatie si productie a companiei MOL
ADDV Euro RSCG crediteaza Multiplan
Luni, 10 Octombrie 2005
Campania pentru programul de economisire - creditare de la BRD se deruleaza prin agentia de media ZenithMedia si contine un spot de 35 sec si doua cut-uri de 20 si 15 secunde, print si POSM in sucursalele bancii
Legea German Fest: 100.000 de pahare Holsten
Joi, 06 Octombrie 2005
Prima editie a festivalului ce are loc in perioada 5-9 octombrie la Bucuresti aduce atmosfera specifica Oktober Fest-ului de la Munchen - mancare traditionala germana, muzica si "legea germana a puritatii"
Izvorul Minunilor se tine in forma cu Saatchi&Saatchi
Marti, 04 Octombrie 2005
Campania de imagine 2005 pentru brandul de la European Drinks continua cu spotul "Gemenii" linia inceputa anul trecut sub sloganul "Te mentine in forma"
Coca-Cola SoundWave a batut toate promotiile prin SMS
Marti, 04 Octombrie 2005
"Promotia "Traieste vara in alt ritm" a fost cea mai mare din Romania pana in  acest moment, ca participare pe SMS" sustine Natalia Predut, Coca-Cola Romania Activation Manager
Saatchi & Saatchi: Be a star (cu) Orange
Luni, 03 Octombrie 2005
Destinata utilizatorilor de cartele preplatite Orange PrePay, promotia ce se va incheia la 15 octombrie contine si spotul TV "Chain reaction"
Grey Worldwide EMEA este Agency Network of the Year la Euro EFFIE 2005
Luni, 03 Octombrie 2005
"Cea mai buna retea de publicitate" a anului 2005 pentru eficienta campaniilor de comunicare din Europa a fost confirmata cu Aquafresh, Lenor, Seat  si Synoptic
DDB Bucuresti a tras 5 Discovery Vodca in Norvegia
Marti, 27 Septembrie 2005
Agentia a descoperit spiritul nordului pentru Prodal chiar la el acasa, inregistrand dialogurile din spoturile TV cu doi celebri animatori de radio din Oslo
MTV rescrie Povestea Porcului cu McCann / Creative Services
Vineri, 09 Septembrie 2005
Cea mai recenta campanie de imagine MTV Romania continua linia "Made in Romania" si cuprinde noul spot TV "Porcul" si o executie pentru print
AdVenture a incercat Corrido Sangria
Luni, 05 Septembrie 2005
Agentia de publicitate a implementat pe litoralul romanesc pentru Karom Drinks programul BTL "Lasa-te  surprins de Atractia Corrido" care a acordat ca premii si 5 excursii pentru 2 persoane in Spania 
Radio Total  pune in grila de programe o emisiune cu publicitari
Sambata, 03 Septembrie 2005
La intiativa Arbomedia, postul de radio va difuza in fiecare vineri de la ora 15:00, pe 96.9 FM ( in Bucuresti ), emisiunea "Marca de Top"  ce va contine topuri muzicale realizate chiar de catre oamenii din publicitate
Headvertising are noi meserii pentru Noroc
Marti, 16 August 2005
Sub sloganul "Dupa munca si rasplata", brandul de la Interbrew paraseste taximetristii pentru noile "Meserii" si "Acasa"
Coca-Cola Soundwave trage patinoarul pe plaja
Joi, 11 August 2005
Campania de comunicare Coca-Cola Ice Land, care include spot radio, panotaj pe litoral si flyere distribuite pe litoral, se desfasoara cu parteneriat Radio Kiss FM
Arbomedia a semnat pe 5 ani cu Radio Total
Miercuri, 03 August 2005
In plina campanie de promovare a leului greu in parteneriat cu Realitatea TV, postul de radio va avea incepand cu luna august lei grei din publicitate de la regia de vanzari