Rezultatele cautarii dupa : "muzica"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 22 Decembrie 2016
Restaurantul din parcul Cismigiu este si loc de evenimente corporate, dupa cum anunta promotorii locului. La Biblioteca dispune de inca o sala perfecta pentru proiectari de planuri marete.
Luni, 19 Decembrie 2016
Agentiile Friends/TBWA si Rogalski Damaschin PR alaturi de Fundatia Conservation Carpathia lanseaza campania „O, brad frumos”, care isi propune reducerea pe termen lung a numarului de pomi de Craciun taiati din padure si incurajarea oamenilor sa apeleze la surse alternative: brazi crescuti in pepiniere, in ghiveci sau...
Miercuri, 14 Decembrie 2016
Potrivit reprezentantilor de marketing ai companiei Grupul Media Camina (GMC), care opereaza licenta de emisie a postului de radio, in perioada 17-27 decembrie, in Piata Universitatii se va construi primul oras in care sunt invitati toti cetatenii care vor sa faca bine, dar si cei care au nevoie de ajutor.
Luni, 12 Decembrie 2016
Actorii Marian Ralea, Vlad Radescu si regizorul muzical Adrian Petrescu de la Filarmonica George Enescu isi dezvaluie pozitia “Noi nu contam! Voi contati! in prima zi dupa alegeri, in cadrul spectacolului "EU nu contez!"
Luni, 03 Octombrie 2016
Duminica, 9 octombrie, de la ora 18.35, TVR 1, TVR HD si TVRi difuzeaza in premiera ultima parte a seriei Wild Carpathia, un indemn pentru protejarea zonelor rurale, a patrimoniului cultural si istoric, a biodiversitatii din Romania, anunta reprezentantii postului public de televiziune.
Sambata, 01 Octombrie 2016
Rogalski Damaschin si Therme Bucuresti au castigat aur pentru flashmob-ul #cultureofhealth la cea mai importanta competitie de comunicare digitala din Europa, Digital Communication Awards.
Vineri, 02 Septembrie 2016
Desi nu a comentat valoarea investitiei, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania, a dezvaluit adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice
Marti, 28 Iunie 2016
„Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia” au luat primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente, dupa cum anunta autorii campaniei recent premiate la festivalul de publicitate.
Luni, 06 Iunie 2016
Avand ca public tinta principal publicul feminin, consumatoarele sunt invitate sa incerce orice iaurt Activia de baut, sa intre pe www.activia.ro sau sa trimita un SMS la 1772 cu numarul bonului fiscal si pot castiga doua bilete la cele mai dorite concerte ale verii
Luni, 30 Mai 2016
Campania este dublata de „Copiii coloreaza viata” - un eveniment de 1 iunie special organizat la Bucuresti de reteaua de posturi...
Marti, 23 Februarie 2016
Marti, 02 Februarie 2016
Coca-Cola a transformat seara de joi intr-una memorabila, oferindu-le celor peste 2.000 de participanti o experienta de brand inedita prin care a fost marcata lansarea campaniei "Taste the feeling" in Romania.
Luni, 14 Decembrie 2015
Potrivit sondajelor realizate de Asociatia de Radio Audienta (ARA), postul de radio Itsy Bitsy are 71% dintre ascultatori cu studii superioare, activi (83%) si cu un procent de venituri de peste 1.000 de euro/gospodarie demn de invidiat de orice post comercial: 61%
Miercuri, 25 Noiembrie 2015
Printre sustinatorii proiectului Scoala de Valori care cauta Exceptionalii 2016 se numara McCann, Strauss, ING, Zentiva, BCR, Parlamentul European, Saint Gobain, Coca-Cola Helenic, BNP Paribas, Kaufland, Petrom si altii.
Joi, 22 Octombrie 2015
“Estimam sa depasim 2.2 milioane de euro pana la final de an, cu acelasi trend de crestere cu cca. 10% fata de 2014. Practic, vom creste mai mult decat media pietei, care e undeva la 7% pe zona de digital”.
Joi, 24 Septembrie 2015
41% din tinerii intre 25-35 ani folosesc dispozitivele mobile de peste 200 de ori/zi potrivit unei cercetari EY Romania. Urmatorul segment cu frecventa mare de utilizare a tehnologiei mobile este cel cuprins intre 45-55 de ani (26%).
Joi, 10 Septembrie 2015
Cu ocazia Festivalului International George Enescu, pentru a incuraja atat parintii cat si copiii sa descopere opera marelui compozitor, Baneasa Shopping City expune o productie inovatoare sub forma unei cutiute muzicale de dimensiuni impresionante.
Joi, 13 August 2015
Cu aspiratii de emisie in FM, desi deocamdata emite doar online,
Vineri, 07 August 2015
Banca sustine evenimentul si pentru atingerea unor obiective de marketing ambitioase.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: