Rezultatele cautarii dupa : "munca"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Publimedia a lansat newsletter-ul Business Magazin
Marti, 17 Ianuarie 2006
Trimis pe e-mail in fiecare miercuri, acesta face posibila lecturarea articolelor publicate in Business Magazin, pentru moment gratuit, urmand ca acestea sa fie accesibile numai abonatilor publicatiei
Stefan Iordache: Nu mai aveam loc
Joi, 22 Decembrie 2005
Leo Burnett Group  (Leo Burnett & Target, Starcom Media si Starlink Media) s-a mutat  de astazi, 22 decembrie, in str. Nicolae Iorga 13 din Bucuresti
Mercury Promotions comunica pentru Programul Phare - CES
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
De ce am plecat din sistem - Ioana Manea
Joi, 17 Noiembrie 2005
Ex Strategy Director la Scala JWTdupa ce a fost, succesiv, Creative Director si mai apoi Creative Strategy Director la agentiile  Lowe & Partners, Medic One si Draft, fost Creative Director si ulterior Chief Strategic Planner Leo Burnett, Ioana Manea a infiintat de curand  Loco, Branding & Communication
DDB Bucuresti da bani cu imprumut Alpha Bank
Miercuri, 02 Noiembrie 2005
Vazut ca alternativa la banii cu imprumut luati de la prieteni, colegi sau neamuri, campania derulata prin OMD Romania promoveaza pe televiziune, presa scrisa si radio creditul pentru nevoi personale de pana la 50.000 EUR
City Mall face cumparaturi la Scala JWT
Luni, 24 Octombrie 2005
Campania "Distractie in orice combinatie" pentru nou mall din Bucuresti lansat pentru public sambata, 22 octombrie, se promoveaza pe outdoor, tranzit, radio si prin marketing direct
Am avut de-a face cu doua festivaluri diferite
Joi, 13 Octombrie 2005
Despre Golden Drum 2005 – Emilian Arsenoaiei, Creative Director, GMP
AdviserChilliMedia lanseaza Multibonus pentru MOL
Marti, 11 Octombrie 2005
Campania a fost realizata dupa castigarea unei licitatii organizate in luna iunie, in urma careia Adviser\ChilliMedia a devenit agentia de creatie si productie a companiei MOL
Burda Romania a preluat Casa Lux
Miercuri, 17 August 2005
Estimata la cateva milioane de euro, tranzactia face concernul german noul proprietar al publicatiilor Casa Lux, Casa de Vacanta, Practic in bucatarie, Practic - Idei pentru casa, gradina si apartament, Draga Mea si Carticica Draga Mea pentru copii, precum si Colectia Carticica Practic(a )
Headvertising are noi meserii pentru Noroc
Marti, 16 August 2005
Sub sloganul "Dupa munca si rasplata", brandul de la Interbrew paraseste taximetristii pentru noile "Meserii" si "Acasa"
Gourmet are reteta Delicata de la Saatchi & Saatchi
Sambata, 23 Iulie 2005
Marca de la Caroli Foods deruleaza noua campanie de imagine sub sloganul "C’est très, très… raffiné!", concentrata pe gama de Sunca Deliciu
M-Joy cu Milka la Internetics 2005
Vineri, 08 Iulie 2005
Ogilvy & Mather a castigat sectiunea "Banner Campaign" a festivalului Internetics 2005 pentru campania realizata cu ocazia lansarii Milka M-joy
Duminica incepe The World’s Best Advertising
Vineri, 17 Iunie 2005
Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala
PR
Start pentru inscrierea la Romanian Public Relations Award 2005
Joi, 16 Iunie 2005
Competitia este deschisa oricaror persoane, asociatii, fundatii si companii, care au finalizat pe parcursul ultimilor doi ani campanii de Relatii Publice cu rezultate deosebite
4.105.000 romani online in luna mai
Miercuri, 15 Iunie 2005
Cifra reprezinta o crestere de 23% fata de ianuarie cand au fost inregistrati un numar de 3.175.754
Headvertising deschide drumul sanctiunilor publice in copierea reclamelor
Vineri, 10 Iunie 2005
In urma unei investigatii, agentia renunta la Art Director-ul responsabil pentru asemanarile din vizualul unei reclame la noul show-room Smart si o campanie VW Beetle
Graffiti BBDO trimite o campanie la Dacia Service
Miercuri, 08 Iunie 2005
Obiectivul campaniei "Pasionatul" este de a convinge posesorii de Dacia dar si ai altor marci sa aleaga serviciile retelei Dacia Service
Agentiile din “culisele” lucrarilor inscrise la Ad’Or 2005 (1)
Joi, 26 Mai 2005
AdPlayers va pune la dispozitie lista posibilelor “adrese” spre care va pleca Ad’Or 2005 la Campania Anului, Cel mai bun Ad de presa, Cel mai bun outdoor si Cel mai bun spot radio
Unidea „a chemat” la APEL 145.000 EUR pentru ajutorul tinerilor in dificultate
Joi, 26 Mai 2005
Serviciul de Formare-Integrare Profesionala s-a extins in Timisoara cu sprijinul fundatiei umanitare a Grupului Unicredit
Pepsi intra pe piata energy drink cu brandul energy cola Pepsi X
Sambata, 14 Mai 2005
In Romania marca are contul de publicitate si PR la Graffiti BBDO, iar cel de media la Media Direction