Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 25 Octombrie 2005
Campania care se deruleaza in perioada 3 octombrie – 23 decembrie este sustinuta de doua spoturi TV, presa scrisa, postere, spoturi radio si activari in magazine
Marti, 18 Octombrie 2005
Viorica Mocanu, Marketing Manager al Konica Minolta BSR defineste adresabilitatea multifunctionalului color 4 in 1 - Bizhub C250 de la Konica Minolta
Luni, 17 Octombrie 2005
Noua identitate vizuala a procesatorului de carne a fost promovata printr-o caravana below-the-line in 27 de orase din tara
Marti, 11 Octombrie 2005
Despre Golden Drum 2005 cu Traian Panghe, Creative Director, Imager
Marti, 04 Octombrie 2005
"Promotia "Traieste vara in alt ritm" a fost cea mai mare din Romania pana in acest moment, ca participare pe SMS" sustine Natalia Predut, Coca-Cola Romania Activation Manager
Vineri, 30 Septembrie 2005
Campania are ca miza educarea publicului pentru a proteja mediul si se difuzeaza in presa si la Televiziunea Romana, Antena1, Antena3, AcasaTV, PROCinema, PROTV , Minimax TVsi OTV
Miercuri, 28 Septembrie 2005
Turneul 2005 a fost si prima editie profitabila, avand un buget de 650.000 EUR
Luni, 26 Septembrie 2005
"Totul s-a intamplat repede si neasteptat" spune Andreea Dragomir, ex-copywriter la TBWA Bucuresti
Joi, 22 Septembrie 2005
Din suma colectata vor fi sustinute servicii catre aproximativ 3.000 de beneficiari din Bucuresti – batrani, copii din familii sarace, bolnavi si persoane cu handicap
Joi, 22 Septembrie 2005
Cu 268 lucrari inscrise din cele 2.483 inregistrate in total la festival, Romania a luat deja locul doi la inscrieri, lasand tarii gazda locul 1 si un avantaj usor de doar 30 de lucrari
Marti, 20 Septembrie 2005
Incepand de astazi, pana sambata, 24 septembrie 2005, "SHOW-UL anului in domeniul productiei publicitare si al tiparului" dupa cum spun organizatorii, va avea loc la Complexul Expozitional Romexpo – Pavilionul Central
Vineri, 02 Septembrie 2005
Dupa o licitatie in care au participat doua agentii multinationale si doua locale, agentia a castigat clientul pe 1 an si jumatate cu un concept sub sloganul "Gandeste pe masura ta"
Marti, 30 August 2005
Campania de promovare pentru Flamingo International ce contine seria de 3 spoturi cu testimoniale „traduse”- Romanul, Bulgarul si Sarbul, se difuzeaza pe Antena1, Prima TV, B1TV, Realitatea TV, Discovery, TVKLumea si MTV
Luni, 29 August 2005
Pe o piata saraca in bugete de PR, cu o taxa de participare pentru inscrierile comerciale de 120 de EUR, comparabila cu o inscriere intr-un festival de publicitate si de 40 EUR pentru ONG-uri, competitia are sanse sa nu se bucure nici in acest an de multe proiecte comerciale inscrise de agentii
Vineri, 26 August 2005
Alina Cristina Covalcic– Copywriter, Cristian Simion - Junior Copywriter si Iulian Marinescu - Art Director sunt cei trei noi oameni de creatie ai agentiei de publicitate
Vineri, 26 August 2005
Promotia care se va incheia la 30 septembrie este sustinuta de un spot TV de 20 de secunde, presa si punctele de vanzare
Joi, 18 August 2005
Agentia vrea sa faca afaceri mari in spatii mici si spune ca are in acest moment un portofoliu consistent de locatii in cele mai bune zone
Miercuri, 17 August 2005
Ex-Focus Advertising si mai apoi Publicis, Lucian Codita este cel mai nou membru al echipei Young & Rubicam si responsabil de managementul de evenimente al agentiei
Marti, 16 August 2005
Sub sloganul "Dupa munca si rasplata", brandul de la Interbrew paraseste taximetristii pentru noile "Meserii" si "Acasa"
Luni, 15 August 2005
Derulata sub conceptul „Am vazut pe net”, campania de promovare a Internetului prin dial-up de la Romtelecom se deruleaza in presa scrisa, radio si TV pana la sfarsitul anului
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: