Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro
Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro
90 de intrari din 29 de agentii se vor bate in festivalul de publicitate acum cu si mai multe categorii de concurs
Romanian Advertising Council (RAC) si-a dat un aviz negativ pentru spotul Cava D’Oro: „Birtul”
Campania sociala este menita sa educe populatia Romaniei cu privire la rolul alimentatiei echilibrate si al exercitiului fizic in asigurarea si mentinerea unui stil de viata sanatos.
La editia a VI-a a competitiei a carei evaluare are loc pana la 12 mai, au fost inscrise 115 proiecte sociale
Bogdan Prajisteanu (foto), Managing Director al agentiei de media a afirmat pentru AdPlayers ca decizia BCR de a lucra cu MEC Romania urmeaza unei...
Fost PR Manager in cadrul AVON Canada, noul GM de la V+O si-a inceput cariera in domeniul relatiilor publice in Romania, in 1997, a fost in prima echipa a Departamentului de Comunicare al Connex, actualul Vodafone, si mai apoi PR Director la Graffiti BBDO
Potrivit companiei de publicitate, decizia a fost luata in urma unui pitch organizat in luna februarie a.c. si a fost castigat pe intreg anul 2008
David Ogilvy spunea despre Drayton Bird ca "stie mai multe despre marketing-ul direct decat oricine altcineva pe lume" si ca "prezentarile sale sunt deosebit de informative si foarte amuzante, iar Andy Owen este unul dintre speakerii favoriti in intreaga lume, fiind invitat la conferinte, seminarii si workshop
„Playboy are un numar de 200.000 de cititori, in timp ce urmatorul titlu se situeaza la 108.000 de cititori (revista FHM citata in grafic n.r.)”, a afirmat, pentru AdPlayers, Elena Varnav - PR & Marketing Manager, la Attica Media Romania, citand date de audienta din SNA (Studiu National de Audienta), pe publicul...
„Cand dai ceva mai departe, ceva-ul ala te reprezinta: arati la ce razi, ce te impresioneaza, ce consideri frumos sau hidos. Viralul Lowe sta intr-o injuratura, nici macar una nemaiauzita”, mai este de parere Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO
„Internetul nu e o hazna si nici o joaca. Are acum o putere mult mai mare decat multe alte media si de aici oricine isi poate inchipui ce se poate intampla”, mai spune Cristian Manafu, Managing Partner la Evensys.
Instrumentul BTL destinat pietei constructiilor din Romania are doua componente – B2B si retail
La licitatia pentru contul de creatie castigata de Bigger Group „am invitat GMP, Grey, Graffiti BBDO si Bigger”, a afirmat pentru AdPlayers Ciprian Cherciu – Marketing Manager la Aplast,
Edipresse AS Romania acuza editorii Libertatea ca au publicat mai multe fotografii care apartin revistei Viva, fara acordul publicatiei