Rezultatele cautarii dupa : "mtv"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Juriul Internetics 2006
Miercuri, 02 August 2006
Ieri au început înscrierile în festivalul digital autohton, în juriu fiind cooptati Catalin Marin, Bogdan Naumovici, Dragos Novac si Stefan Liute - pentru Web Promo, Mircea Turcan, Dragos Novac, Andrei Postoaca si Ion Puspurica, - pentru competitia Web Space si, pentru Web Graphic, Eric Jordan, Daniel Schutzsmith, Bogdan Naumovici, Catalin Marin, Mircea Turcan
Golden Brau Music Tour la 30.000 W
Miercuri, 26 Iulie 2006
Concertele din Turneul Golden Brau Music Voltaj, ce se vor incheia in acest weekend la Costinesti au reunit, in medie, intre 5000 si 7000 de persoane, in total, peste 50.000 de participanti auzind puterea celor 30.000 W de sunet, ori fiind martorii spectacolelor de lumini cu o putere de 48 KW
Asistentul lui Steven Spielberg vinde Chainsaw Europe din Romania
Luni, 17 Iulie 2006
Jason Keever (foto), s-a alaturat echipei de la Bucuresti ale Chainsaw Europe, ca Director de Vanzari la nivel international, dupa ce a fost asistent al lui Steven Spielberg si producator secund al celebrului serial de televiziune The West Wing, castigator al premiului Emmy
30 de premiate in Cannes Predictions
Miercuri, 05 Iulie 2006
Din cele 50 de lucrari compilate de reteaua Leo Burnett in cadrul proiectului Cannes Predictions din acest an, un numar de 42 au intrat in finala iar 30 au fost premiate la festivalul de publicitate Cannes Lions 2006
Granini a ales GAV|Scolz&Friends si Media Insight
Luni, 19 Iunie 2006
Eckes-Granini Romania dezvolta pe piata autohona marca Granini in colaborare cu Carlsrom Beverage Co., actiunile de comunicare ale marcii fiind derulate de GAV | Scolz & Friends (agentie de brand) si Media Insight (agentie de media)
Boom TV la GMP si Media Investment
Luni, 19 Iunie 2006
Inceputa in luna mai, campania pentru BOOM Tv se deruleaza prin agentia de publicitate GMP si agentia de media Media Investment, dupa un proiect care a inceput cu o licitatie DTH Television Grup la care "au mai participat alte 4 agentii mari de pe piata"
Asculti.Simti.Povestesti. Romtelecom
Sambata, 17 Iunie 2006
Turneul "Povestea trebuie spusa" care a adus anul trecut 288.000 de participanti, continua anul acesta, in perioada 16 iunie - 16 iulie 2006, sub conceptul "Asculti. Simti. Povestesti" si adauga 180 de KW - pentru lumini si 80 KW - pentru sunet, unor artisiti romani precum Stefan Banica Jr,  A.G. Weinberger, Morandi si Heaven
Leo Burnett comunica noul Bergenbier
Miercuri, 14 Iunie 2006
Semnata de Leo Burnett, campania de comunicare care se deruleaza in luna iunie pentru  Bergenbier comunica noul design al marcii, prin videoclipul TV - "Pisoii" si executii in presa, bannere pe internet si activitati de e-mailing
Talentul nu este suficient HeAdStories cu Adrian Botan, Creative Director, McCann Erickson CEE
Vineri, 09 Iunie 2006
Director de Creatie si Deputy Managing Director al agentiei McCann Erickson Romania, Adrian Botan (foto), cel care isi asuma de curand si creatia regionala McCann Erickson, Europa Centrala si de Est (CEE) povesteste pentru AdPlayers ca apreciaza scolile straine de profil, spre deosebire de cele de la noi, care scot "functionari"
Ad’Or 2006 versus Ad’Or 2005
Marti, 23 Mai 2006
Pentru amatorii de statistici, AdPlayers pune la dispozitie cateva cifre interesante legate de participarea agentiilor, castigatorii si nominalizarile Ad’Or 2006 versus Ad’Or 2005
Diana Graepel, Funky Business: Totul porneste de la proprietarul brandului Ad’Or
Marti, 23 Mai 2006
10 Q&A pentru Ad’Or cu Diana Graepel (foto), Director General si Partener, Funky Business
Imagine Tuborg de la Graffiti BBDO
Miercuri, 17 Mai 2006
Graffiti BBDO semneaza noua campanie de imagine Tuborg Gold, difuzata incepand din luna mai pe principalele posturi TV nationale si adaptata pentru segmentele outdoor si Oops media
Botan si Coliban in juriul Golden Drum
Marti, 16 Mai 2006
Mihail Coliban (Lowe & Partners Romania) si Adrian Botan (McCann Erickson Romania) sunt membri in juriul festivalului de publicitate Golden Drum 2006 ce va avea loc intre 1 si 6 octombrie 2006
Odyssey a castigat HAT / Samsung
Vineri, 05 Mai 2006
Agentia de publicitate Odyssey Communication castiga contul de creatie si media Samsung al HAT Romania, prima campanie fiind promotia "Simti vibratia premiilor Samsung" care se va incheia  la 16 Iulie 2006
Primul spot Wrigley realizat in Romania
Marti, 04 Aprilie 2006
Semnat de Graffiti BBDO, spotul Cursa (The Race) pentru noul brand Juicy Fruit a antrenat un cost de realizare format din 6 cifre
Leo Burnett a castigat licitatia Joe
Miercuri, 15 Martie 2006
Nestle Romania a ales sa incredinteze comunicarea brandului Joe agentiei Leo Burnett, colaborarea incepand cu noile spoturi Tv "Scoala", "Banca" si "Petrecerea surpriza", ce pot fi vizionate din luna martie
ComandaBergenbier-fara umbreluta
Luni, 20 Februarie 2006
Noul spot "Comanda" pentru Bergenbier semnat de Leo Burnett este "un spot care se pliaza pe aceeasi asociere cu lumea barbatilor vorbind despre masculinitate si complicitatea masculina"
Stella Artois Lovers’ can revine
Marti, 14 Februarie 2006
Directorul de marketing Liviu Irimia, spune ca Interbrew a decis relansarea berii in ambalajul dedicat Zilei Indragostitilor pentru ca a fost "Un mare succes de vanzari anul trecut"
Adrian Botan: Nu am vrut sa intram in lupta pentru puncte care poate arunca in mediocritate un festival
Joi, 09 Februarie 2006
Directorul de creatie McCann spune ca a ales sa inscrie la AdPrint 2006 o singura lucrare, MTV, pentru ca a vrut sa dea un mesaj de calitate pietei
AdPrint a premiat si romani
Miercuri, 08 Februarie 2006
Singurii creativi romani premiati provin de la McCann Erickson, in clasamentul agentiilor romanesti fiind GMP – 8 puncte, Saatchi & Saatchi - 6 puncte, McCann Erickson , adviser | chillimedia si Cohn&Jansen (cate 5 puncte fiecare), Lowe&Partners si DDB cu cate 1punct
« 2 3 4 5 6 »