Rezultatele cautarii dupa : "mtv"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
23 scoate din cusca noul Prigat
Joi, 03 Mai 2007
Cum termenul limita de expunere a campaniilor care pot fi inscrise in festivalul de publicitate Ad’Or de la BMG este 10 aprilie, iar campania Prigat este derulata din 6 aprilie, este foarte posibil ca noile creatii sa le puteti vedea inscrise in competitie alaturi de alte lucrari recente ale agentiilor de publicitate. Bafta 23! "Restul e Can Can".
Genius a ales PR prin 4 ACE
Luni, 23 Aprilie 2007
Contul de relatii publice Genius (KYE) in Romania va fi gestionat incepand cu luna aprilie de 4 ACE-pr&publicity
GMP promoveaza Dragoste fara griji, pentru SECS
Luni, 23 Aprilie 2007
Agentia de publicitate GMP Advertising a creat "Dragoste fara griji", o campanie sociala de informare si educare realizata pentru Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS)
MTV emite online cu Romtelecom
Joi, 19 Aprilie 2007
mtvondemand.ro, prima televiziune on-line personalizata, dupa cum o pozitioneaza initiatorii Romtelecom si MTV Romania, va oferi mii de videoclipuri pana la finalul anului 2007 si se adreseza publicului tanar si foarte tanar, pasionat nu numai de entertainment de calitate, dar si de ultimele performante in tehnologie
McCann: singura agentie româneasca premiata la Meribel (Polonia)
Marti, 20 Martie 2007
Dupa ce a câstigat un Radio Cristal si a avut 6 finaliste în competitie, oficialii agentiei de publicitate spun ca "McCann Erickson România este singura agentie româneasca premiata la festivalul de publicitate Meribel, în competitia ‘Central Europe Cristal’", la putin timp dupa ce oficialii GAV | Scholz&Friends au anuntat ca au câstigat o mentiune pentru spotul Tv Fabrikultura, din...
4 Ace pune accent pe internet
Luni, 05 Februarie 2007
"Am început o campanie de informare a clientilor agentiei, asupra avantajelor pe care folosirea mediului online le are pentru îmbunatatirea imaginii companiei sau a produsului promovat", sustine Elena Olteanu (foto), General Manager 4 ACE–pr&publicity
Am facut peste 1 mil. EUR (în 2006), Val Voicu - AdEvolution
Luni, 15 Ianuarie 2007
Înfiintata în luna septembrie 2006 si sustinuta de un fond de investitii din Polonia, potrivit lui Val Voicu, Director General la AdEvolution, compania de consultanta în comunicarea pe internet a înregistrat 1 milion EUR - cifra de afaceri, practic, în 4 luni de activitate
Audientele TV vor fi furnizate din 2008 de GFK România
Luni, 08 Ianuarie 2007
Lucia Romaniuc, Presedintele ARMA a anuntat într-o conferinta de presa la sediul CNA ca licitatia pentru furnizarea de date  de audienta TV în perioada 2008 – 2011 a fost câstigata de compania GFK- Romania
MTV electrocuteaza Depeche cu Voltaj
Luni, 11 Decembrie 2006
Trupa "Made în Romania" VOLTAJ se claseaza din nou pe primele locuri ale MTV World Chart Express, unul dintre cele mai importante topuri difuzate de MTV Europe, trupa autohtona devansând vedete internationale consacrate precum Depeche Mode, The Killers, Nelly Furtado, James Morrison
Dolce lucreza cu Headvertising, Rock’n’Roll si MediaCom România
Vineri, 08 Decembrie 2006
Proaspat lansata televiziunea digitala totala, Dolce lucreaza cu Headvertising (agentie de publicitate), Rock’n’Roll (BTL) si MediaCom România (agentie de media), iar designul site-ului www.dolce.ro este semnat de Karakter Londra, întretinerea acestuia fiind responsabilitatea unei echipe Romtelecom
GMP a luat Bronz la Eurobest 2006
Vineri, 08 Decembrie 2006
Lucrarea "Note" pentru Mandra, de la Carpalat, a luat Bronz la sectiunea Print de la Eurobest 2006, agentia condusa de Felix Tataru fiind si singura castigatoare din Romania la festivalul de publicitate unde au mai ajuns in finala McCann Erickson si Leo Burnett
GMP, McCann Erickson si Leo Burnett sunt în finala Eurobest
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Agentiile din România au în finala 2 lucrari TV (McCann Erickson– MTV, GMP – Dilema Veche), 3 Print (GMP – Mândra, Leo Burnett – Eukanuba si Leo Burnett -Western Union), un Outdoor (GMP - Alzheimer) si un Radio (McCann Erickson - Maggi), câstigatorii urmând sa fie anuntati mâine, 7 decembrie
Adrian Botan: La Epica este important nu numai sa câstigi
Marti, 05 Decembrie 2006
Dupa ce agentia de la Bucuresti a câstigat 2 premii la editia din acest an a festivalului de publicitate, Adrian Botan - Creative Director, McCann Erickson România si pe Europa Centrala si de Est a declarat pentru AdPlayers, ca "La Epica este important nu numai sa câstigi, ci mai ales sa repeti performanta"
Cresta Awards a premiat McCann Erickson România
Luni, 30 Octombrie 2006
Cu doua premii la Press (Michael, Manson , Slash) si TV (Porcul), agentia McCann Erickson condusa de Enoiu si Botan este singura agentie din România premiata la festivalul international din SUA, care a desemnat în acest an 74 lucrari câstigatoare, în cele 5 categorii de concurs
McCann Erickson a dat mai mult de 10.000 EUR pe Trandafirul de Aur
Luni, 09 Octombrie 2006
Agentia Anului la Golden Drum 2006 a cheltuit aproximativ 10.000 EUR cu festivalul de publicitate, dupa cum afirma Bogdan Enoiu, seful agentiei, cele aproape 60 de lucrari înscrise în festival reprezentând, dupa o estimare AdPlayers, 1 din 5 lucrari românesti intrate în concurs si un buget de aproape 15.000 EUR numai pentru înscrieri
TVR si McCann sunt primii finalisti la Golden Drum, Film&TV Promo
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Odata cu aparitia finalistilor din grupele Design si Art Direction (E), Interactive (F) si Film & TV Promo (H), festivalul Golden Drum nominalizeaza si primii finalisti români: TVR, cu 3 finaliste Film & TV Promo si  McCann Erickson cu o finalista Film & TV Promo
3 ceasuri bune pentru campanii McCann
Miercuri, 04 Octombrie 2006
McCann Erickson a câstigat trei Golden Watch la Golden Drum 2006, premii care recompenseaza categoria Campanii din cadrul festivalul de publicitate
NY Festivals premiaza McCann, Lowe si TBWAMerlin
Luni, 02 Octombrie 2006
McCann Erickson, Lowe&Partners si TBWA\Merlin au plecat cu medalii de bronz de la editia din acest an a competitiei International Advertising Awards din cadrul New York Festivals
Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & Holmes
Vineri, 11 August 2006
Agentia de publicitate a semnat campania cu "Tipografii" care a promovat extraoptiunea la abonamentele Cosmote – 300 de minute pe luna, cu 3 euro, "fara dedesubt" sau "scrisuri mici", campania media fiind derulata de United Media
McCann singura finalista TV la Cresta
Joi, 03 August 2006
La Cresta Awards (www.cresta-awards.com ), pe lânga spotul "Porcul" semnat de McCann pentru MTV - singurul finalist la sectiunea TV din România, la categoria Print, au mai ajuns în finala lucrarile “Michael”, “Manson”, “Slash” de la aceeasi agentie, alaturi de cele ale TBWA\Merlin, The Rocker" si "The Motor Jacket" pentru International Red Cross
« 1 2 3 4 5 »