Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 28 Iunie 2017
Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR.
Vineri, 24 Iunie 2016
Potrivit unor surse adplayers apropiate mutarii, Refuah, Chief Creative Officer MRM//McCann Romania si Chief Innovation Officer pentru McCann CEE,Joi, 01 Iulie 2010
In proiectul international Expedition 206, Coca Cola Romania a participat cu platforma online cetefacefericit.ro dezvoltat de MRM Partners, si un eveniment organizat de McCann PR in care au fost prezentati ambasadorii turneului international derulat in 206 tari din lume
Miercuri, 19 Mai 2010
Estimata de AdPlayers la un buget de 75.000-100.000 EUR, componenta digitala dezvoltata de Syscom Digital simultan in Romania si Moldova este parte a campaniei promotionale Coca-Cola "Sarbatoreste Finala Mondialului cu mii de premii", cu premii de peste 350.000 EUR
Miercuri, 10 Martie 2010
Conform investigatiilor AdPlayers, de la agentie la agentie, noua platforma online dezvoltata de compania MRM Partners ar putea fi realizata si pentru sume cuprinse si intre 15.000...
Miercuri, 10 Martie 2010
Noua platforma online www.nescafe.ro a fost creata de Nestlé Romania impreuna cu MRM Partners. (McCann Worldgroup)
Joi, 29 Octombrie 2009
25 de companii, care au in portofoliu inclusiv servicii de marketing direct, dezvolta afaceri de 35 milioane EUR si ofera de lucru la 1300 de angajati
Marti, 10 Februarie 2009
Procesul de restructurare prin care Interpublic Group of Companies a devenit actionar majoritar in cadrul diviziilor locale MRM Worldwide si Momentum, prin preluarea de actiuni de la...
Miercuri, 05 Noiembrie 2008
gentia MRM Partners lanseaza noul site tematic ROM Senzatii Tari pentru Cadbury Romania.
Vineri, 31 Octombrie 2008
Nominalizatii in finala festivalului si Castigatorii Internetics 2008 , prezentati AdPlayersLIVE de la Gala de premiere a festivalului de comunicare online
Joi, 30 Octombrie 2008
Premiul pentru Publisher-ul Anului nu s-a acordat, Agentia Anului la Internetics 2008 este Webstyler, iar trofeul Webvertiserul anului a fost acordat la 2 companii - Coca-Cola Romania si L'Oreal Romania. Castigatorii Internetics Live ( Refresh pentru cititorii in timp real ai evenimentului )
Miercuri, 29 Octombrie 2008
Internetics AdPlayersCRITIC, cu Bogdana Butnar, Managing Director si Head of Strategy, al MRM Partners Romania, companie interactiva parte din grupul McCann Romania
Miercuri, 03 Septembrie 2008
Fosta Senior Strategic Planner la McCann Erickson, Bogdana Butnar va fi Managing Director si Head of Strategy al MRM Partners Romania
Miercuri, 09 Ianuarie 2008
„McCann Erickson au dovedit, de-a lungul timpului, ca inteleg brand-urile, dar si consumatorii”, a spus Andreas Stieber (foto), Marketing Manager, Heineken Romania, despre agentia de publicitate care confirma oficial castigarea contului de strategie si creatie pentru Heineken si Golden Brau
Sambata, 10 Noiembrie 2007
Festivalul de comunicare digitala spune, ca a „revizuit” clasamentul vechi al web agentiilor ca urmare a aparitiei unei erori, in alcatuirea acestuia, in fapt, dupa ce a scos agentia de pe locul 2 care nici nu participase in concurs
Vineri, 02 Noiembrie 2007
Webstyler este Agentia Anului urmata, cu un punctaj mai mic de o treime din cel al primei agentii din competitie, de iLeo, Ninespices, GreenPixel, Babel Communications, MRM Partners. Publisherul Anului a fost desemnat MediaPro Interactiv, urmatorii editori online clasati fiind Sanoma Hearst Romania, Grup Realitatea Catavencu, Mediafax, Unlimited Sport Media
Miercuri, 16 Mai 2007
Potrivit organizatorilor de la BMG, cu acordul comitetului de organizare dar si agentiilor inscrise, editia de anul acesta are 389 de inscrieri din partea a 26 de agentii. In mod exceptional, spun organizatorii, a fost acceptata o inscriere dupa data de 4 mai, cand erau inregistrate doar 361 de lucrari.
Marti, 08 Mai 2007
Chiar daca nu a convins Headvertising, McCann, Gavrila&Asociatii, Next, Cap sau Cohn&Jansen, un numar de 25 de agentii au votat DA pentru inscrieri la Ad’Or 2007: ADDV, Bad Cat Production, DDB Bucuresti, GAV | Scholtz&Friends, GMP, Graffiti BBDO, Grey Worldwide Romania, Imager, Leo Burnett & Target, Luna Promotions, Mercury Promotions, MRM Partners, Notorious Advertising,...
Vineri, 20 Octombrie 2006
Festivalul de comunicare digitala a desemnat câstigatorii, trofeul cel mare de Agentia Web a Anului fiind adjudecat de compania condusa de Bogdan Nitu (foto)
Miercuri, 07 Septembrie 2005
La campania ce se deruleaza pe tv, radio si presa semnata de agentia de publicitate McCann Erickson, promotorii turneului organizat de Momentum - divizia de evenimente din grup, adauga si noul website bcropenromania.ro construit de divizia de relationship marketing - MRM Partners in colaborare cu Webstyler
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: