Rezultatele cautarii dupa : "motorola"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
Lowe & Partners proiecteaza DaKINO
Joi, 24 Noiembrie 2005
"Festivalul celor care nu se multumesc cu Hollywood" contine spotul TV "Matrix", spotul radio "Titanic" si seria de printuri – "Basic Instinct by Almodovar", "Titanic by Lars von Trier" si "Lord of the Rings by Kusturica"
Lowe construieste imaginea pentru Jolie Ville Galleria
Joi, 08 Septembrie 2005
Campania de imagine "Pentru ego-ul tau" a beneficiat de o strategie media asigurata de BrandConnection Romania si se va derula pe presa centrala si outdoor
Citeste o carte! mai are doar doua probe de trecut: Ad'Or si Cannes, ambele in 2006
Luni, 22 August 2005
Declaratia directorului de creatie Lowe&Partners vine dupa ce lucrarea a fost de curand singura finalista din Romania la Cresta Awards si pare sa justifice ca, daca ar fi participat, agentia de publicitate ar fi putut scoate o distinctie si la Ad'Or 2005
Duminica incepe The World’s Best Advertising
Vineri, 17 Iunie 2005
Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala
Aproape 9 din 10 romani din populatia urbana au vazut de 11 ori Discriminarea ucide vise
Miercuri, 08 Iunie 2005
Campania semnata de Lowe & Partners si derulata pe media cu Initiative vrea sa mai indrepte din procentul de 93% dintre romani care discrimineaza, constient sau nu
Dupa un argint la Epica, aur si argint Golden Hammer , campania  „Citeste o carte” este finalista la New York Festivals
Miercuri, 01 Iunie 2005
"Sper sa si castigam un premiu, campania este mult prea buna. Si e asa cum spuneam, nu am vrut sa participam la Ad'Or anul acesta.” spune Daniel Gavrila, MD, Lowe
Publicitarii pot vedea pe telefonul mobil spoturile din programele TV in direct
Luni, 18 Aprilie 2005
Pe langa video telefonie, Connex 3G aduce pe telefonul mobil si programele tv 
New Business Express pentru Lowe si Initiative
Marti, 05 Aprilie 2005
TNT Romania deruleaza o campanie bazata pe pozitionarea de lider de piata a companiei
« 1 2