Rezultatele cautarii dupa : "mobile"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
Primul concept Samsung Experience Store din Sud-Estul Europei, lansat recent de Centrade | Cheil
Miercuri, 19 Decembrie 2018
 „A fost un proiect intens, de demolare, renovare, productie si design pe care l-am implementat in 40 de zile, cu ajutorul unui numar de opt parteneri din trei tari, coordonati de echipa Centrade | Cheil Bucuresti”, spune Radu Baitoiu, Head of Retail Marketing in Centrade | Cheil.
Telekom simplifica oferta rezidentiala cu 5-5-5 euro si 6 luni Netflix gratis. Campanie Leo Burnett, Media Investment, Bakers si V and O Communication
Luni, 03 Decembrie 2018
 Operatorul de servicii pune accent pe continutul neliniar, ce reprezinta la 68 % pe pietele cu acces la Internet mai mare. Segmentul tanar din Romania este deja pe continut neliniar in proportie de 60%
Creative Director, Centrade | Cheil Romania, Ioana Zamfir a fost selectata in juriul Eurobest 2018
Miercuri, 14 Noiembrie 2018
 Ioana Zamfir si-a inceput cariera in publicitate in anul 2010. S-a alaturat echipei Centrade | Cheil Romania in luna mai a acestui an, ca director de creatie. Anterior, a ocupat pozitia de Group Creative Director la McCann Bucuresti.
CSR
Habitat for Humanity Romania si ENGIE Romania au reabilitat si eficientizat energetic Centrul HOSPICE Casa Sperantei din Brasov
Vineri, 09 Noiembrie 2018
 In urma unei investitii de 200.000 euro, Habitat for Humanity Romania si ENGIE Romania au finalizat lucrarile de reabilitare si eficientizare energetica a cladirii centrului HOSPICE Casa Sperantei din Brasov
Telekom Romania finanteaza cu 60.000 de euro a patra editie a proiectului Teimplici.ro, pentru reducerea abandonului scolar
Miercuri, 31 Octombrie 2018
Organizatiile neguvernamentale pot inscrie maximum doua proiecte fiecare, pe platforma Teimplici.ro. Perioada de inscriere este 29 octombrie – 18 noiembrie 2018, ora 23.59.
DIGI saluta creativitatea nelimitata a romanilor cu Cap Compas, Multimedia Est si United Media
Joi, 18 Octombrie 2018
 Conceptul campaniei porneste de la resursele spirituale si practice ale romanului simplu, care de voie si mai ales de nevoie, a ajuns sa se priceapa la orice
Vodafone Romania in campanie de brand cu Delia si McCann Erickson ( Creatie), MRM//McCann Romania (digital),  Wavemaker Romania ( media), DraftFCB (BTL), Cohn&Jansen (Retail)
Miercuri, 17 Octombrie 2018
 Potrivit autorilor, abordarea campaniei „Traieste frumos, inainte de toate" ilustreaza intr-un mod creativ prezenta pe piata si scopul Vodafone de a conecta oamenii, pentru un viitor mai bun
Solutii de smart mobility si smart education de la Telekom la editia 2018 a Internet & Mobile World
Marti, 02 Octombrie 2018
O solutie inteligenta pentru managementul transportului public, o alta pentru alimentarea vehiculelor electrice si o solutie integrata de bike sharing sunt cele trei solutii de smart mobility despre care vizitatorii expozitiei vor putea afla detalii la standul Telekom Romania. Catalogul electronic si tabla interactiva se...
Peste 800 de participanti din peste 20 de tari in Capitala Romaniei la Conferinta Globala IAA Creativity 4 Better. Bilete de la 345 EUR + TVA
Miercuri, 26 Septembrie 2018
 Desi mai putin accesibil studentilor sau juniorilor care vor urmari cel mai probabil invitatii pe canalele pe care acestia vor iesi public, costul biletului la eveniment este pe masura desfasurarii de forte. Bilete isi pastreaza costul de late bird si incep de la 345 eur +TVA pentru membrii IAA si ajung la 425 eur...
87% dintre oameni vor o asigurare care sa le faca viata mai usoara.  Metropolitan Life lanseaza #SunaUnPrieten, de MRM Worldwide Romania
Joi, 23 August 2018
Semnata de MRM Worldwide Romania, potrivit autorilor, campania a fost creata pentru promovarea asigurarii de viata "Asa cum vrei tu" – o...
Banca Comerciala Romana, IKEA, Borsec, L'Oreal si OMV - marci de top pentru Milenialii din Romania. Studiu QUDAL - QUality meDAL
Luni, 20 August 2018
 Cercetarea ICERTIAS QUDAL – QUality meDAL MILLENNIALS 2018/2019  s-a  desfasurat prin intermediul unui sondaj online pe piata romaneasca in timpul lunii iunie 2018, pe un esantion de 1.200 de respondenti – Milenialii din Romania (Varsta 18-37).
3 din 4 oameni folosesc telefoanele in timpul mersului. 36 din 1000 cad de pe o platforma!
Vineri, 17 August 2018
 Operatorul de telefonie mobila Docomo, Japonia a produs un film de constientizare privind riscurile folosirii telefoanelor mobile in timpul mersului - Samurai Smartphone 
Cinci eleve la Technovation World Pitch, in Silicon Valley, cu sustinerea UPC Romania
Vineri, 10 August 2018
 Cele cinci eleve au ocazia de a participa ca echipa invitata la Technovation World Pitch, unde vor putea vizita sediul Google, Adobe si Facebook, Universitatea Stanford, hub-uri de tehnologie si startup-uri tech.
7 din 10 romani asculta muzica la volan. CD-urile, pe locul 3. Studiu OMV Data Center
Vineri, 10 August 2018
 71,9% dintre soferii romani asculta frecvent muzica la volan, dance, slow si pop fiind cele mai apreciate genuri muzicale, potrivit unui studiu realizat de OMV Data Center cu privire la obiceiurile romanilor la volan
PR, CSR
Institutul National al Patrimoniului promoveaza patrimoniul cultural al Romaniei in campania Cronicari Digitali, cu Zaga Brand
Joi, 26 Iulie 2018
 Inedita campanie Cronicari Digitali stimuleaza tinerii sa se implice direct in misiunea de a transporta mostenirea trecutului in viitor si ajuta la promovarea identitatii culturale, pe retelele de socializare sau pe bloguri.
Digital AdPlayers Report. Kubis: 2,6 mln. EUR pe an cu servicii de agentie full service, digitally led.
Marti, 19 Iunie 2018
 Cu o echipa de 65 de oameni si o cifra de afaceri de 2,6 mln. euro la sfarsitul anului 2017, printre clientii agentiei Kubis conduse de Vlad Popovici se numara Ursus Breweries, Unilever, Philip Morris International, Vodafone, PepsiCo, Mega Image, Generali, Janssen, Philips, Avira, Sodexo, Cris-Tim, Jacobs Douwe...
Cele 29 produse si servicii care vor purta in campanii Votat Produsul Anului 2018. Castigatorii competitei.
Vineri, 25 Mai 2018
Studiul in baza caruia consumatorii au votat produsele si serviciile a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un esantion de 7100 de consumatori romani, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.2%.
Infinit Solutions Agency a castigat recent licitatia pentru comunicarea full service Suzuki Romania
Luni, 14 Mai 2018

Cu experienta in servicii de marketing si comunicare in categoria auto inca de la infiintare, agentia fondata de fratii Alex si Andrei Cernatescu preia integral comunicarea full service pe piata locala a brand-ului japone

Geometry Global Bucharest, premiata la White Square de la Minsk, Belorusia. Castigatorii 2018.
Miercuri, 25 Aprilie 2018
 Festivalul de publicitate de la Minsk a reunit peste 927 de intrari din 15 tari din Europa si Comunitatea Statelor Independente (CIS), jurizate de de un numar de 46 de experti recunoscuti in festivaluri internationale.
Romania absenta in finala New York Festivals World's Best Advertising Awards. Finalistii 2018.
Marti, 17 Aprilie 2018
Cu nume grele de agentii din 51 tari de pe harta publicitatii mondiale pe lista finalistilor, Romania nu este reprezentata de nicio lucrare sau agentie in finala competitiei care isi va anunta castigatorii pe 17 mai, la New York.
« 7 8 9 10 11 »