Rezultatele cautarii dupa : "mobila"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 24 Noiembrie 2014
P&G, Rompetrol, Raiffeisen, Mondelez, Sensiblu, Hochland, Chio, Enel, Toyota, Visa, Tuborg, Novartis, BASF, Metro, Astra Zeneca, Kaufland, PMI, Euralis sunt doar o parte din clientii agentiei independente cu care Radu Florescu va ramane de la inceputul anului 2015
Marti, 24 Iunie 2014
Estimata de surse adplayers din piata de media la o investitie cuprinsa intre 350.000 si 400.000 de euro, “aurul” campaniei Digi Mobil “Belgravistan” a adunat, la trei saptamani de la lansare, sute de mii de accesari in sacii de impresii de pe Internet.
Vineri, 06 Iunie 2014
Spotul “Diva”, cea de-a doua executie creativa a agentiei Papaya, reitereaza cu lux de amanunte aurite de ce oferta companiei de telefonie mobila nu se potriveste cu viata cetatenilor bogati din Belgravistan.
Vineri, 30 Mai 2014
Contactat de catre adplayers, Robert Tiderle a confirmat ca Papaya se ocupa de Luni, 19 Mai 2014
Estimat la 5-6 Milioane de euro pe an, Starcom Media Vest a pierdut bugetul GSK, cont care a fost castigat de Mediacom in urma unei licitatii de media care a avut loc pe mai multe piete inclusiv Romania, cu efect inca din prima luna a acestui an.
Miercuri, 26 Martie 2014
Potrivit informatiilor adplayers, in debriefing-ul licitatiei au fost invitate agentiile GMP, Ogilvy in consortiu cu Cap, DDB si Leo Burnett
Vineri, 21 Martie 2014
Potrivit unor surse din piata, pe langa agentiile de portofoliu, Romtelecom si Cosmote au chemat si alte companii de publicitate intr-o sedinta de briefing. Adevar sau ranchiuna pe cei chemati, sursele spun ca una dintre invitate ar avea echipe de creatie prea apropiate de cele care administreaza creatia unui alt operator de telefonie.
Marti, 11 Februarie 2014
Un buget de media local pe Telecom se afla deja in licitatie. Unul se pregateste international. Ce va face al treilea? Cel mai probabil tot in 2014 se va lua decizia.
Marti, 23 Iulie 2013
Ce inseamna pentru advertiseri si branduri apropierea de consumatori oferita de smartphones? Elena Badea, Director Marketing, Ernst & Young Romania vorbeste despre cate companii din Romania se promoveaza pe mobil sau cate campanii de publicitate reusite s-au intamplat in acest mediu la noi:
Joi, 18 Iulie 2013
In loc de laptop si prezentari pe web, furnizorul de promotionale Atip Design isi prezinta produsele printr-o aplicatie disponibila pentru iPhone si iPad.
Luni, 10 Iunie 2013
Evaluata de surse din piata de media interactiva intre 5.000 si 10.000 Euro in functie de complexitate si functionalitati, Rompetrol a lansat prima...
Joi, 06 Iunie 2013
Tom Eslinger, Worldwide Digital Creative Director Saatchi & Saatchi, primul presedinte al juriului Mobile Lions de la Cannes, va sustine in cea de-a doua zi a evenimentului ICEEfest ( vineri, 7 iunie) o prezentare pe tema evolutiei agentiilor de publicitate in era mobila
Marti, 30 Aprilie 2013
Ajunsa o meserie aproape in pragul rusinii prin desconsiderarea rolului in societate, spotul cu profesoara emotionant surprinsa de urarea elevilor contribuie, alaturi de constructia de imagine a brandului Cosmote, la o alta zidire cu mult mai importanta. Rolul dascalilor in Luni, 18 Martie 2013
„Ca nivel de investitie, in functie de dezvoltator, aplicatiile pot fi create cu sume cuprinse intre 1,000 Euro si 30,000 Euro in functie de complexitatea aplicatiei, insa vorbim si de jocuri foarte complexe [..]care investesc sume cuprinse intre 400.000 de euro mergand pana cateva milioane de euro” Cosmin Pachiu, Mediafax Group, despre aplicatiile mobile si Mobilio Awards
Marti, 07 August 2012
Daca vi se pare ca cifra de afaceri ar trebui sa fie pe masura varstei echipei Ambition, aflati ca lucrurile stau altfel. O firma cu orizonturi de afacere de 1 milion de euro nu mai este deloc o trotineta in complicata masinarie a serviciilor de marketing pe praful crizei din jurul nostru
Vineri, 06 Iulie 2012
Din mii de puncte de rating atinse lunar de sectorul Telecom (pe segmentul 15-54 ani), Vodafone are Zero GRP-uri consumate la Intact: Zero in aprilie, zero in mai si zero in iunie. Cu 12 puncte in martie (probabil 2 spoturi) operatorul a ochit intreaga audienta Antena 1, Antena2, Antena 3.
Miercuri, 04 Iulie 2012
Cu un buget de media administrat de McCann Erickson, operatorul de telefonie mobila Vodafone se pare ca nu prea vrea “minute” de publicitate de la Antena 1, Antena 2 si Antena 3. Agentia de publicitate pare sa nu aiba insa vreo problema cu antenele, cat timp planifica spoturi TV in grupul Intact pentru mai multi clienti ai McCann
Joi, 14 Iunie 2012
Telefonia Mobila a cheltuit 42 Mil. euro, Cosmetice si Ingrijirea Sanatatii- 40 Mil. euro, Produsele si Serviciile Medicale 25 Mil. euro, cu cate 15 Mil. euro fiecare - Bancile si Asigurarile, Magazinele, Berea si Dulciurile, 10 Mil. euro - Automobilele si vehiculele 4x4 si cate 8 Mil. euro fiecare Produsele Lactate, respectiv Produsele de Ingrijire a Gospodariei au...
Miercuri, 29 Februarie 2012
Cu un business de peste 320.000 EUR in 2011, in scadere cat spuma de la paharul de bere comparativ cu anul precedent, masinile cu panouri mobile reprezinta 80% din afacerea condusa de Marian Costache.
Joi, 26 Ianuarie 2012
adplayersMARKET PR 2012: Clientii Agentiilor de Relatii Publice. Free Communication & Free Communication Consulting
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: