Rezultatele cautarii dupa : "mobila"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Rebranding Dolce Sport la Telekom Sport cu Leo Burnett Romania si United Senses Germania
Miercuri, 13 Septembrie 2017
 Pentru campania de rebranding, Telekom a colaborat cu agentia de creatie Leo Burnett Romania, iar pe parte de productie grafica, cu agentia United Senses, din Germania
Primul hipermarket unde clientii se autoservesc si platesc fara casier.
Vineri, 25 August 2017
 Lansat saptamana aceasta in hipermarketul Carrefour Baneasa, serviciul integrat „Casa ta - Self Service” este prima casa de marcat unde clientii au posibilitatea de a scana si plati singuri, in acelasi loc, produsele cumparate
Parteneriat Telekom - Samsung Romania si activari la UNTOLD 2017
Joi, 27 Iulie 2017
 Pe langa modelul Galaxy S8 care devine telefonul oficial Untold 2017, parteneriatul presupune o serie de activitati bazate pe tehnologie de ultima generatie, menite sa transforme festivalul intr-un punct de referinta al industriei divertismentului.
Agentie digitala de 300.000 de euro pe an trage linie: Cautari mobile in turism, mai mari decat pe desktop
Joi, 16 Martie 2017
 Potrivit agentiei Moloso, 48% dintre cautari au fost realizate de pe mobil, in timp ce 47% au fost realizate de pe Desktop.
10 milioane de abonati; 984,7 mln. euro venituri consolidate; 175,2 mln. euro EBITDA. Rezultatele financiare Telekom Romania 2016.
Joi, 02 Martie 2017
 370.000 clienti pentru serviciile convergente MagentaONE (Telekom Romania Communications), Venituri totale in crestere cu 4,2%, la 457,1 milioane euro, pentru intreg anul 2016 la Telekom Romania Mobile Communications
Zero Based Budgeting. Bugetarea pe baza zero. Mai mult inspre viitorul marketingului. Raluca Kisescu.
Marti, 24 Ianuarie 2017
 
Consumul de media pe Internet: 75% pentru mobile. Hong Kong, 89% - cea mai mare rata in 2018.
Luni, 31 Octombrie 2016
Potrivit raportului Zenith Mobile Advertising Forecasts, rata de utilizare a internetului mobil acrescut rapid, de la 40% in 2012 la 68% in 2016, cu o estimare de 79% pentru 2018.
Parteneriat de branduri regale. Floraria Mobila - AZAY, Furnizor Oficial al Casei Regale a Romaniei
Joi, 15 Septembrie 2016
 In linie cu adaptarea la nevoile observate in randul clientilor, Floraria Mobila anunta parteneriatul cu AZAY, Furnizor Oficial al Casei Regale a Romaniei, care gestioneaza in Romania un portofoliu de branduri de lux – cadouri si decoratiuni interioare
 Raport Telekom Romania pe T2: Crestere TV cu 2,8% la 1,46 Milioane; Mobile - venituri cu 4,9% mai mari comparativ cu 2015
Vineri, 12 August 2016
COMMUNICATIONS: 310.314 clienti MagentaONE,Crestere de 2,8% pentru clientii TV fata de T2 2015, ajungand la 1,461 milioane; MOBILE: Venituri totale mai mari cu 4,9% fata de T2 2015, Baza de clienti redusa cu 4,6% fata de T2 2015, Baza de clienti business a crescut cu 5% fata de T2 2015
 Consumul de video online va creste cu 19,8% pe an, la 30.1 mld USD in 2018.
Joi, 28 Iulie 2016
 Potrivit cercetarii Zenith, acest lucru va duce la 31,3% cota cheltuielilor de publicitate aferenta video online in cadrul display-ului digital, fata de 26,7% in 2015.
7 agentii in licitatie de un an. Brico Depot la Havas. 500 Mii euro pe an creatie, strategie si productie
Miercuri, 20 Aprilie 2016
 Potrivit unor surse adplayers apropiate concursului, pe langa Havas Romania, castigatoarea licitatiei, printre agentiile invitate in pitch-ul de creatie strategie si productie de publicitate s-au mai numarat  DDB, GMP, Violet si alte trei nume cu expertiza in categorie
Pack Expo 2016 va reuni All Pack (Romexpo) si Pack Show (Euroexpo) in septembrie la ROMEXPO
Miercuri, 09 Martie 2016
 Targul dedicat industriei de packaging va avea loc intre 27-30 septembrie la Centrul Expozitional ROMEXPO si isi propune sa aduca laolalta de la furnizori de materiale si echipamente pana la producatorii de packaging care vor expune o gama larga de tehnologii si solutii de ambalare.
Parteneriat care aduce Samsung, crestere de 6-8%, activitate si extindere pe 7 piete de la Bucuresti. Centrade Cheil la adplayers report.
Luni, 07 Martie 2016
 Radu Florescu, presedintele grupului Centrade, trece in revista doar cateva din noutatile cu care Centrade Cheil intampina piata in 2016, la intrebarile adplayers report.
 Incepe treaba la 8.00 si face aproape 1 Milion de euro pe an din afisare profesionala cu JJ DISPLAYS.
Luni, 29 Februarie 2016
 Cu 20 de oameni la productie, echipa  JJ DISPLAYS vrea sa vanda in 2016 sisteme de afisare de aproape 1 milion de euro (mai exact peste 750.000 de euro), pornind de la o aparent banala rama cu acces usor la inlocuirea  oricarei forme de prezentare tiparita: rama click.
Razboi. Comunicare Vodafone demolata de Telekom.
Joi, 10 Decembrie 2015
 
Asta-nseamna sa fii mafiot a intrat in publicitate cu Digi Mobil 4G
Marti, 17 Noiembrie 2015
 Lansat de doar 2 zile, spotul are deja peste 100.000 de vizualizari pe Internet
Metroul client la compania sefului de achizitii publicitate la Metrorex si Consilier la Sectorul 4
Joi, 05 Noiembrie 2015
 Consilier in Primaria Sectorului 4 si Sef al directiei de Marketing, Achizitii si Inchirieri inclusiv pentru serviciile de publicitate la Metrou, angajatii companiei domnului Daniel Stoian au reusit sa atraga Metrorex drept client la firma unde este proprietar unic.
71 Miliarde USD si 68% din publicitate la 5 furnizori de digital.Top 30 Global Media Owners, de Zenith.
Vineri, 15 Mai 2015
 5 furnizori de digital exclusiv - Google, Facebook, Baidu, Yahoo si Microsoft, care au generat 71 Miliarde USD in venituri media, ceea ce reprezinta 68% din tot consumul global de publicitate la nivel mondial, potrivit Top 30 Global Media Owners oferit de ZenithOptimedia, din care face parte si Zenith Romania.

Cu ce clienti ramane Radu Florescu la Centrade, fara Saatchi & Saatchi?
Luni, 24 Noiembrie 2014
 P&G, Rompetrol, Raiffeisen, Mondelez, Sensiblu, Hochland, Chio, Enel, Toyota, Visa, Tuborg, Novartis, BASF, Metro, Astra Zeneca, Kaufland, PMI, Euralis sunt doar o parte din clientii agentiei independente cu care Radu Florescu va ramane de la inceputul anului 2015
Aurul Belgravistan a strans peste 400.000 de accesari
Marti, 24 Iunie 2014
 Estimata de surse adplayers din piata de media la o investitie cuprinsa intre 350.000 si 400.000 de euro, “aurul” campaniei Digi Mobil “Belgravistan” a adunat, la trei saptamani de la lansare, sute de mii de accesari in sacii de impresii de pe Internet.

« 3 4 5 6 7 »