Conceptul campaniei se desfasoara intre intre „zahar dulce de tot” si „the dark side of sugar”
Petrom alaturi de cea a Grupului Ogilvy au chemat personalitati ale vietii publice din Romania sa se implice activ in cel mai recent eveniment dezvoltat sub platforma de responsabilitate sociala Petrom „Respect pentru viitor”
NBC Universal Global Networks a ales regia de publicitate Splendid Thematics pentru administrarea spatiului publicitar al posturilor Hallmark Channel si Movies24 in Romania
50 dintre cele mai bune fotografii realizate de fotojurnalistii si colaboratorii Mediafax Foto vor fi vazute, intre 1 si 31 mai, pe latura exterioara a gardului Muzeului National de Arta al Romaniei (MNAR), dinspre Calea Victoriei
Liliana Serban a afirmat pentru AdPlayers ca se desparte de Pleon Graffiti pentru a se dedica unor proiecte personale
La 500 de editii, tirajul Sapte Seri a crescut cu 350%, in timp ce numarul de locatii a crescut de 12 ori
In urma unei licitatii, Next Advertising a devenit agentia de comunicare a brand-ului The Money Channel