Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 09 Decembrie 2016
„Nu-i lasa pe altii sa aleaga pentru tine! Iesi la vot” se incheie filmul care a inregistrat deja peste 16 mii de redistribuiri doar pe facebook, la 18 ore de la publicare.
Sambata, 12 Noiembrie 2016
Peste 2,5 milioane de telespectatori au urmarit meciul disputat vineri, 11 noiembrie si transmis in direct la TVR. Rating* mediu de 14,1% si o cota medie de piata** de 31,9% la nivel national. Urban - rating mediu 15,5%, share mediu 32,5%. Public Comercial - (18-49 urban) 15,1% rating mediu,...
Vineri, 21 Octombrie 2016
Documentarul "Un an. Un minut si o secunda" va fi difuzat la Digi 24 marti, 25 octombrie, de la ora 21.00 apoi va putea fi din nou vizionat la exact un an de la tragicul eveniment pe 30 octombrie, de la ora 22.00.
Miercuri, 12 Octombrie 2016
In publicul din mediul urban, partida Kazahstan-Romania a fost urmarita de 1.180.000 de telespectatori (rating mediu 12,1%, share mediu 24,3%), dintre care 461.000 reprezinta targetul comercial (10,3% rating mediu, respectiv 27,4% cota medie de piata)
Miercuri, 18 Mai 2016
Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera.
Vineri, 04 Martie 2016
Luni, 02 Noiembrie 2015
E greu sa incepi cu "Intre Dumnezeu si neamul meu" a Omului Petre Tutea. Cer ingaduinta celor care citesc pentru ca vreau doar sa atrag atentia ca publicitatea inseamna si altceva decat bani si reclamele care se vad.
Vineri, 19 Octombrie 2012
Un target ca oricare altul pentru marketingul direct. Liceul din vecini a fost aproape luat cu asalt de cativa agenti de impartit pliante pentru lantul de restaurante Kid Food Captivant (KFC) al caror scop este unul singur: distributia noii oferte de meniuri. Pentru copii bineinteles, ca doar vorbim de o scoala.
Marti, 31 Ianuarie 2012
In plin „buricul targului’ din Bucuresti, responsabilitatea sociala si-a rupt gatul pe gheata. Companii cu cifre de afaceri de zeci sau sute milioane de euro n-au fost in stare sa-si dea zapada din fata portii. Cum se „pupa” grija pentru zapada pe care pot aluneca oamenii in fata firmei cu investitiile de sute de mii de euro in campanii sociale?
Sambata, 03 Decembrie 2011
Parada militara de 1 Decembrie a fost urmarita la TVR 1, in medie, in intervalul orar 10.45-11.55, de 860.000 de persoane la nivel national, reprezentand un rating* mediu de 4,2% si o cota medie de piata** de 17,1%, pe durata difuzarii editiei speciale Aniversarea Zilei Nationale.
Miercuri, 23 Noiembrie 2011
Potrivit reprezentantilor postului, televiziunea din Pache Protopopescu a inregistrat in randul publicului comercial luni, intre orele 20.29 si 22.24, un rating de 6.8 puncte si o cota de piata de 18.4%.
Luni, 19 Septembrie 2011
De ce “Nu gasim timp sa ascultam”, in exclusivitate pentru AdPlayers - Robert Tiderle, managerul agentiei de publicitate Papaya, care semneaza strategia si creatia platformei de comunicare „Time to listen” a operatorului de telefonie mobila
Joi, 03 Martie 2011
Comitet: Blaga, Psatta, Blasius, Jansen, Mercurian, Marcovitz, Olaru, Bordeanu, Toacse. Campaniile pot fi inscrise in competitie intre 3 martie – 23 mai 2011. Lucrarile vor fi jurizate in zilele de 9-10 iunie.
Vineri, 03 Decembrie 2010
Pe 1 Decembrie, audienta medie inregistrata de ProTv pe intreaga zi a fost de 5,8 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban, cu o cota de piata de 22,6% si de 5,6 puncte...
Marti, 20 Iulie 2010
Conform datelor de audienta furnizate de GfK Romania pentru ARMADATA, prelucrate pentru AdPlayers de departamentul de cercetare Pro TV, Meciul CFR – Unirea Urziceni a inregistrat duminica seara, intre orele 20:31 – 23.13, in publicul 18-49 urban un rating de 7,1 % si o cota de piata de 24,2%
Luni, 05 Iulie 2010
„Vreau sa intarim pozitionarea pagina de media ca o publicatie online, ca un site de stiri din domeniul comunicarii, nu ca un blog”, a afirmat pentru AdPlayers Petrisor...
Luni, 12 Aprilie 2010
In urma unui proces de selectie, agentia de relatii publice Action Global Communications va furniza Orkla Foods Romania servicii complete de PR si consultanta strategica pentru comunicare externa si interna
Miercuri, 09 Septembrie 2009
Pe publicul din mediul urban, varful de audienta a fost atins la 18.51, cand Pro Tv obtinea 10,3 puncte de rating si 34,5 % cota de piata, in vreme ce, potrivit reprezentantilor...
Marti, 09 Iunie 2009
Primele estimari ale exit poll-ului realizat de INSOMAR au atras o jumatate de milion de telespectatori din mediul urban pe Realitatea TV: 4.3% rating, adica 500.000 de telespectatori...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: