Rezultatele cautarii dupa : "minut"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
Revolut este prima banca din Romania care a lansat eSIM
Miercuri, 27 Martie 2024
 Din 25 martie 2024, toti cei peste 3,5 milioane de clienti locali vor putea sa-si instaleze eSIM-ul integral digital din doar cateva apasari de ecran, direct din aplicatia Revolut. E-SIM-ul poate fi folosit simultan cu SIM-ul fizic, atunci cand au nevoie, si le permite clientilor sa treaca de la o retea la...
Romania este a doua cea mai poluata tara din Europa cu particule in suspensie (PM2,5) si compusi organici volatili (COV)
Marti, 16 Ianuarie 2024
 Cel mai mare studiu de acest gen – primul proiect Global Air Quality Connected Data, realizat de compania Dyson – a examinat datele privind calitatea aerului din spatiile interioare, colectate de peste 2,5 milioane de purificatoare de aer Dyson interconectate
TVR INFO a inregistrat o crestere spectaculoasa de audienta in 2023
Vineri, 05 Ianuarie 2024
 La doar un an si jumatate de la relansare, canalul de stiri al Televiziunii Romane a inregistrat o dublare a cifrelor de audienta
Vodafone si Salvamont Romania aduc cel mai performant detector subacvatic din lume, o drona subacvatica de calibru industrial si un dispozitiv revolutionar pentru salvarea oamenilor din ape
Miercuri, 19 Iulie 2023
 Programul face parte din solutiile puse la dispozitia Centrului National de Analiza Date Salvamont-Vodafone, care, conectat la reteaua GigaNetwork FIBRA, analizeaza si proceseaza datele venite din teren (de la drona pentru fotogrametrie) in doar cateva minute (aprox. 100 fotografii in 2 minute). Incepand cu 1...
Peste 4 milioane de romani au urmarit la TVR 1 Finala CM de Fotbal, Qatar 2022 . TVR, lider in audiente cu victoria Argentinei in fata Frantei.
Marti, 20 Decembrie 2022
 La nivel National, aproape 3 milioane de telespectatori au urmarit, in medie, partida desfasurata in intervalul 17.00 – 19.55. Meciul a pozitionat TVR 1 in fruntea topului audientelor cu un indice de audienta (rating /Rtg) de 16,4% si o cota e piata (Share / Shr) de 36,3%, triplu fata de urmatoarea...
1 milion de telespectatori in deschiderea CM de Fotbal FIFA Qatar 2022 si aproape 1 din 5 romani din mediul urban 18+ a facut TVR lider de audienta
Marti, 22 Noiembrie 2022
 Cel mai important eveniment sportiv al anului – Campionatul Mondial de Fotbal FIFA Qatar 2022 a pozitionat TVR 1 in topul audientelor atat pe durata transmisiei ceremoniei de deschidere, cat si la meciul disputat intre Qatar si Ecuador.
Hyundai sustine Scoala Sportiva, de la Fundatia Tiriac. O noua initiativa educationala cu tematica sportiva, sub forma de podcast.
Vineri, 07 Mai 2021
 “Ne bucura faptul ca putem sustine un demers educational in zona sportiva, dedicat atat celor mici, cat si parintilor acestora. Demersul se pliaza pe valorile marcii Hyundai in materie de educatie pentru publicul tanar, catre care inspiram la randul nostru sustenabilitate si alegeri prietenoase cu mediul, in...
7 miliarde de euro, piata locala e-commerce in 2020. Crestere cu 36% comparativ cu 2019.
Luni, 01 Martie 2021
 „Comertul electronic este unul dintre sectoarele cu cea mai rapida crestere, iar Romania nu face exceptie, inregistrand o evolutie accelerata, pe fondul pandemiei de COVID 19, care in mod normal s-ar fi inregistrat in ani de zile. Aceasta evolutie a avut un impact direct in cresterea e-commerce-ului si in...
Bogdan Enoiu: ,,FLOW a pornit cu viziunea de a face din Bucuresti un oras mai putin poluat, cu trafic mai lejer, [..] deci esential costuri mici de inchiriere
Miercuri, 14 August 2019
 ,,FLOW a pornit cu viziunea de a face din Bucuresti un oras mai putin poluat, cu trafic mai lejer, deci este esential sa asiguram costuri mici de inchiriere si calitatea trotinetelor electrice”, a afirmat pe ntru AdPlayers Bogdan Enoiu, Presedinte McCann World Group si unul din fondatorii serviciului de...
1 din 2 romani din publicul activ au vazut la TVR1 calificarea Romaniei U21 in semifinalele EURO 2019
Marti, 25 Iunie 2019
Unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a vazut la TVR 1 jocul Nationalei U21 cu Franta pentru calificarea in semifinalele Campionatului European U21: 692.000 de telespectatori (rating mediu de 16,2% si cota de piata medie - 46,1%).
1 din 3 romani din publicul activ (comercial) au urmarit victoria Romaniei U21 contra Angliei U21. TVR1, lider pe toate segmentele de de audienta
Luni, 24 Iunie 2019
Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos si Emil Hossu-Longin s-a inregistrat, la nivel national, la ora 21.20, cand, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% si share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Nationala de tineret U21 impotriva Angliei
Castigatorii Effie Awards 2019, pe 10 iunie. In finala, 21 de agentii si companii
Joi, 30 Mai 2019
 21 de agentii si companii au obtinut nominalizari in 25 de categorii de concurs: Auchan | Cohn & Jansen JWT | Digital Star | Geometry Global Romania | GMP+WEBSTYLER | Headvertising | Jazz Communication | Kubis Interactive | Leo Burnett Romania | MAINSTAGE THE AGENCY | McCann Worldgroup Romania | Mercury360...
Atentie, Semafor Defect! Phoenix Media lanseaza sistemul outdoor de informare inteligenta in timp real ,,Ocoliti Intersectia
Joi, 18 Aprilie 2019
Lansat in parteneriat cu Primaria Sectorului 4 din Bucuresti, sistemul outdoor de informare inteligenta a intersectiilor „Ocoliti Intersectia” de la Phoenix Media permite informarea in timp real a cetatenilor despre proximitatea existentei unei situatii defavorabile in trafic si optiunea evitarii unui...
,,Nu vota!'' si ,,Strategia online a lui Adolf''. Campanii care ar trebui sa ruleze in regim social si in Romania
Miercuri, 06 Martie 2019
Cele doua reclame de un minut vorbesc despre doua dintre razboaiele lumii moderne, prea putin constientizate de omul zilei de astazi: Pericolul discursului de tip fascist in continutul online, dar si unde ne poate duce lipsa la vot. 
Dupa 18 ani de Carrefour, Andreea Mihai este noul lider marketing si E-commerce Leroy Merlin Romania
Vineri, 28 Septembrie 2018
 „De cand am plecat de la Carrefour am facut consultanta si mi-am deschis un business online. In paralel, m-am intalnIt cu ei si m-au cucerit cu ceea ce sunt si ce fac si cu ce planuri de viitor au. Am decis sa ma alatur echipei si sa facem lucruri frumoase impreuna!” ” a declarat Andreea Mihai pentru adplayers.
1 sendvis pe minut vandut in cea mai aglomerata zi a anului. OMV Data Center.
Luni, 27 August 2018
Potrivit unei analize OMV Data Center, in perioada vacantelor, drumurile lungi dubleaza cererea de gustari rapide si creste consumul de apa si racoritoare al soferilor romani.
Sef nou la creatia WOPA. Costin Milu, noul director.
Miercuri, 22 August 2018
Cu aproximativ cinsprezece ani de experienta in domeniul publicitatii, Costin Milu se alatura WOPA Communication in calitate de Director de Creatie
1 din 5 romani a vazut la TVR victoria FCSB la Plzen. 1 din 3, in minutul de aur. TVR 1, lider de audienta.
Joi, 03 August 2017
Minutul de aur a adus pe canalul public  1 din 3 romani dintre cei care urmareau programele vreunui post de televiziune
TVR lider cu Nationala. 1 din 4 romani din publicul comercial cu ochii pe TVR 1 la Polonia - Romania
Luni, 12 Iunie 2017
 In mediul urban, partida Polonia-Romania a fost urmarita de 914.000 de telespectatori (rating mediu 9,4%, share mediu 23,5%), dintre care 378.000 reprezinta targetul comercial (8,3% rating mediu, respectiv 24,4% cota medie de piata).
Oh, brad frumos! Reinterpretat de Friends/TBWA, Rogalski Damaschin PR si Conservation Carpathia
Luni, 19 Decembrie 2016
 Agentiile Friends/TBWA si Rogalski Damaschin PR alaturi de Fundatia Conservation Carpathia lanseaza campania „O, brad frumos”, care isi propune reducerea pe termen lung a numarului de pomi de Craciun taiati din padure si incurajarea oamenilor sa apeleze la surse alternative: brazi crescuti in pepiniere, in ghiveci sau...
1 2 3 4 »