Rezultatele cautarii dupa : "ministerul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 »
Starlink a c�stigat strategia de media Autoitalia Group
Vineri, 20 Aprilie 2007
Cu  52 de angajati si o cifra de afaceri de 5,6 Mil EUR anul trecut, Starlink Group a castigat strategia media Autoitalia Group, cont care are in portofoliu Fiat, Alfa Romeo, Lancia, SsangYong, Maserati si Honda
IAA: MAE si Gav|Scholz&Friends si-au �ndeplinit complet misiunea
Vineri, 09 Martie 2007
Pozitia IAA Romania referitoare la conceptul "Romania-Fabulospirit", propus de Ministerul Afacerilor Externe si Gav|Scholz & Friends este motivata de dezbaterea generata �n jurul elaborarii conceptului de comunicare, concept apreciat "o initiativa merituoasa, �n peisajul dominat de dezbateri sterile �n jurul branding-ului de tara, oric�te dezbateri cu caracter critic ar genera"
FRIENDS Advertising a trecut �n anul 5 cu 250 de prieteni
Luni, 26 Februarie 2007
250 de prieteni au sarbatorit vineri seara trecerea �n anul 5  a agentiei de publicitate formate �n jurul nucleului creativ Sorin Tr�nca - Bojan Spasic, FRIENDS Advertising av�nd acum peste 15 clienti si o echipa de 24 de oameni, �n majoritate seniori
Mihail V�rtosu poate dezvolta si alte proiecte pe cont propriu
Joi, 15 Februarie 2007
"Aranjamentul meu contractual cu Grey Global Group lasa deschisa posibilitatea dezvoltarii altor proiecte, pe cont propriu", a afirmat pentru AdPlayers, fondatorul Grey Rom�nia si fostul sef al Grey �n Balcani, acum Strategic Advisor, Grey Global Group Balcans
Doi expati si o conationala, la GAV|Scholz&Friends
Marti, 13 Februarie 2007
Doi expati - Minoru Isobe si Solene Cesbron, alaturi de o conationala - Luisa Leizeriuc si-au ocupat locurile la creatia GAV|Scholz&Friends
Tempo sau Mercury, Cea mai mare agentie de publicitate independenta?
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
�n doua note pentru editori �n comunicate de presa apartin�nd companiilor, Mercury Promotions si Tempo Advertising �si revendica, fiecare, pozitionarea de "cea mai mare agentie de publicitate independenta"
Scholz&Friends da bursa de 6.000 EUR
Vineri, 26 Ianuarie 2007
Aflata la cea de-a sasea editie, Bursa pentru Excelenta Creativa 2007 se adreseaza studentilor �n an terminal la facultati care au cursuri cu profil creativ si ofera c�stigatorului 500 euro pe luna, timp de un an
GAV| Scholz&Friends, la raport
Vineri, 08 Decembrie 2006
Agentia GAV|Scholz&Friends Bucuresti spune ca, dupa o toamna agitata, doua marci germane - Brita si Mercedes-Benz, si o marca austriaca - Raiffeisen Leasing, au apelat la creativii din Bucuresti pentru a se promova pe piata rom�neasca
Vel Pitar calda, de la Media Direction
Vineri, 20 Octombrie 2006
Media Direction a fost desemnata agentia ce se va ocupa cu derularea activitatilor de media ale companiei Vel Pitar, dupa o licitatie care a avut loc �n luna septembrie si la care s-au prezentat, potrivit companiei de media, agentii ca Initiative Media, Starcom,Tempo, Grey sau Odyssey
Nu stiu daca si �n business vom avea de c�stigat neaparat, Robert Tiderle, Papaya Advertising
Joi, 12 Octombrie 2006
Prima participare la vreun festival si primul premiu, pentru agentia Papaya: Cel mai bun spot TV la bauturi alcoolice, Silver Drum la Golden Drum 2006 pentru Kreskova, deschide filmul AdPlayers, �n serial "Ati fost sau n-ati fost, la festivaluri"
Publicis Rom�nia citeaza o cifra de afaceri de 13,5 milioane EUR pe 2005
Marti, 10 Octombrie 2006
Potrivit unor informatii si a unui clasament publicate �n revista Capital, citate de catre Publicis Rom�nia, compania condusa de Teddy Dumitrescu spune ca se afla pe locul 2 �n topul marilor agentii de publicitate din Rom�nia
Campanie MIE anti-spaga
Vineri, 16 Iunie 2006
In urma unui proces de selectie, creatia campaniei de promovare "Eu nu dau si nu iau spaga" a fost realizata pro bono de agentia de publicitate DDB Bucharest, campania fiind derulata in perioada 13 iunie � 9 iulie 2006
MAE comunica Black Sea Forum
Luni, 29 Mai 2006
Derulata sub sloganul "Black Sea Forum � Charting Bright Ideas", campania se desfasoara pe BBC World , Wall Street Journal, Newsweek, Financial Times si este realizata cu sprijinul Friends Advertising - agentie de creatie, Thor Systems  -firma consultanta, productia fiind semnata de Media Pro Pictures
TRADITII ALE INVATAMANTULUI PUBLICITAR ROMANESC
Joi, 25 Mai 2006
Editorial de Marian PETCU, conf. univ. dr., Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti
Ad�Or 2006 versus Ad�Or 2005
Marti, 23 Mai 2006
Pentru amatorii de statistici, AdPlayers pune la dispozitie cateva cifre interesante legate de participarea agentiilor, castigatorii si nominalizarile Ad�Or 2006 versus Ad�Or 2005
Diana Graepel, Funky Business: Totul porneste de la proprietarul brandului Ad�Or
Marti, 23 Mai 2006
10 Q&A pentru Ad�Or cu Diana Graepel (foto), Director General si Partener, Funky Business
Robert Tiderle, Papaya Advertising: Licitatie. S-au s-a uitat acest cuvant?
Marti, 23 Mai 2006
"10 Q&A AdPlayers pentru Ad�Or" cu Robert Tiderle (foto), Director General Papaya Advertising
Admitere la medicina comunicarii
Vineri, 12 Mai 2006
Nu mai putin de 950 de studenti din toata tara au participat la preselectiile Olimpiadelor Comunicarii, din care s-au calificat in finala doar 225
Starlink se bate cu coruptia
Vineri, 07 Aprilie 2006
AID Romania in parteneriat cu Ambasada Marii Britanii, Ministerul Administratiei si Internelor si agentia Starlink au demarat un proiect pentru sensibilizarea opiniei publice impotriva coruptiei
Unilever lasa comunicarea in mana jucatorilor de calibru
Miercuri, 05 Aprilie 2006
La Olimpiadele Comunicarii, nu mai putin de 20 de companii vor da unul sau doua brief-uri la probele de PR si de Advertising, printre ele: Unilever, BRD, JTI, ABN AMRO,  PRO Tv,  Business Magazin, Leo Burnett
« 7 8 9 10 »