Rezultatele cautarii dupa : "minerala"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Campania de imagine „Alcalia. Imi face bine!” de la Maspex Romania este semnata de Propaganda
Luni, 01 Iulie 2024

Intr-o piata extrem de competitiva, cu numerosi jucatori activi, Alcalia si-a propus sa se diferentieze prin campania de imagine „Alcalia. Imi face bine!", avand ca obiectiv de business o crestere double digits.

Consumul de apa imbuteliata in tara noastra pierde teren in fata apei de la chiuveta. Studiu Reveal Marketing Research.
Marti, 28 Martie 2023
 Cei mai multi dintre romani obisnuiesc sa cumpere cel mai des ambalaje de 2l (60%) sau 5l (56%), urmate de cele de 1l si 0.5l, ambele inregistrand scoruri de 36%. Generatia Z (18-24 ani) manifesta un interes mult mai ridicat in a cumpara cantitati mai mici de 0,5l (57%) sau 1l (64%), aceasta fiind si categoria de...
1 din 2 romani isi doresc reglementari mai stricte privind siguranta la incendii (49%). Studiu Reveal Marketing Research si ROCKWOOL
Vineri, 22 Iulie 2022
 Florin Popescu, Business Unit Director, ROCKWOOL Balkans: ”Rezultatele acestui sondaj independent arata foarte clar o preocupare a tinerilor, viitorilor proprietari de locuinte din Romania, pentru siguranta la incendiu. Este o schimbare de mentalitate, rezultata din realitatea imediata legata de incendiile...
PETcolectezi si castigi. Peste 85.000 de PET-uri colectate in campania initiata de Coca-Cola HBC Romania, Auchan si GreenPoint Management
Vineri, 27 Mai 2022
 In doar patru luni, peste 1.500 de romani au colectat un total de 86.325 de ambalaje de plastic de tip PET in spatiile de colectare special amenajate in hipermarketurile si supermarketurile Auchan din intreaga tara.
Parteneriat strategic Coca-Cola HBC Romania, Auchan si GreenPoint Management pentru colectarea separata a deseurilor
Marti, 18 Ianuarie 2022
 Implementata de organizatia non-profit Viitor Plus, campania invita consumatorii sa colecteze ambalaje de plastic de tip PET in spatiile de colectare special amenajate in hipermarketurile si supermarketurile Auchan din toata tara.
ECO-BON recompenseaza consumatorii pentru PET-urile colectate separat. Proiect lansat de Sistemul Coca-Cola Romania, PENNY si GreenPoint Management
Miercuri, 02 Decembrie 2020
 Proiectul pilot face parte din platforma Dupa Noi Strangem tot Noi si se desfasoara in perioada 27 noiembrie 2020 – 10 ianuarie 2021, la Brasov
Peste 1 milion de euro pe an in responsabilitate sociala. Sistemul Coca-Cola in Romania isi uneste eforturile pentru o viziune comuna de sustenabilitate, sub platforma DupaNoi| #NuNeOprimAici
Joi, 29 Octombrie 2020
Sub numele DupaNoi| #NuNeOprimAici , platforma reuneste initiativele Sistemului Coca-Cola in Romania privind protejarea mediului,  dezvoltarea comunitatilor si conservarea traditiilor locale, sustinerea tinerilor si protejarea resurselor de apa.
Cu o noua imagine de brand si o noua pozitionare de la Brand New si Propaganda Group, Zizin ne indeamna la armonie. Media la Initiative.
Luni, 18 Mai 2020
 Noua campanie ZIZIN include trei executii TV (https://www.youtube.com/user/apazizin), si a fost dezvoltata de PROPAGANDA, noul partener de comunicare al ZIZIN. Campania mai include si o componenta de Social Media (https://www.facebook.com/apamineralazizin/) si una...
8 case in 5 zile in BIG BUILD 2018, la Cumpana, cu Habitat for Humanity Romania
Miercuri, 10 Octombrie 2018
Printre cei care au donat bani, materiale de constructii sau servicii se numara: Kaufland Romania (partener strategic), Dedeman, (partener principal), Tondach, Bosch,  Ursa, Siniat, Ariston, Piatra Online, VEKA Romania, TeraPlast, Atelierele Ilbah, Aqua Carpatica, Fundatia...
Banca Comerciala Romana, IKEA, Borsec, L'Oreal si OMV - marci de top pentru Milenialii din Romania. Studiu QUDAL - QUality meDAL
Luni, 20 August 2018
 Cercetarea ICERTIAS QUDAL – QUality meDAL MILLENNIALS 2018/2019  s-a  desfasurat prin intermediul unui sondaj online pe piata romaneasca in timpul lunii iunie 2018, pe un esantion de 1.200 de respondenti – Milenialii din Romania (Varsta 18-37).
Reteaua MOL Romania a fost atrasa partener in Raliul Perla Haghitei 2018
Luni, 09 Iulie 2018
 Intrecera este organizata cu sprijinul Consiliului Judetean Harghita, Primaria Odorheiu Secuiesc, Pirmaria Lueta si al partenerilor: Perla Harghitei, MOL Amigo&Intercost, Toyota prin Eurocar Trading, Vikink, I.M.S., FAN Courier si a celorlalti parteneri Omniasig, Mastertent, Hotel Tarnava, Viaduct, Dancea&Asociatii, Septimia, Color Metal, Brother,...
Cele 29 produse si servicii care vor purta in campanii Votat Produsul Anului 2018. Castigatorii competitei.
Vineri, 25 Mai 2018
Studiul in baza caruia consumatorii au votat produsele si serviciile a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un esantion de 7100 de consumatori romani, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.2%.
Concurs de design pentru fabrica S. Pellegrino
Marti, 26 Iulie 2016
 Patru firme de arhitectura cunoscute international au facut propuneri pentru fabrica S.Pellegrino din San Pellegrino Terme.
Mise en Scene de comunicare la National: #DupaNoi, in regia McCann Pr si Coca-Cola HBC
Joi, 23 Iunie 2016
 Cu un “Mise en Scene” de exceptie in comunicare pe scena Teatrului National din Bucuresti, Miercuri a avut loc priemiera piesei #DupaNoi, in regia si scenografia McCann Pr si Coca-Cola.
Piata de milioane de euro din friptura la gratar. Steakhouse de 500.000 EUR pentru cea mai buna.
Miercuri, 09 Martie 2011
 Cu 500.000 EUR investiti “de la rosu” intr-o cladire de la intrarea in centrul istoric al Bucurestiului, un roman a recrutat un...
Senzational: O Televiziune filtreaza publicitatea la bere in direct
Vineri, 27 August 2010
Dezvaluirile „incendiare” ale puritatii berilor, apelor minerale si plate, sau chiar a ciocolatei, facute de o televiziune al carei singur produs de prestigiu este o marca disparuta si inca nedescoperita daca este moarta sau ingropata, produc ingrijorari in industria de marketing si comunicare.
300-400 mii EUR creatie si media Bilbor (URBB), la Publicis si Mediaedge:cia
Joi, 01 Iulie 2010
 Creatia pe contul de comunicare a fost castigata in urma unei licitatii, insa oficialii de comunicare URBB nu au dezvaluit agentiile participante. Producatorul lucreaza in prezent cu...
Cine imparte 83 de jurati pentru 10 minute de jurizare? Culisele Effie (II)
Vineri, 04 Iunie 2010
Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
EXCLUSIV: Steven Seagal preia de la Mutu stafeta Perenna
Joi, 11 Martie 2010
 Pentru un contract cu durata de 1 an, managerul apei minerale Perenna spune ca Steven Seagal ar urma sa incaseze 250.000 de euro, insa rolul sau in promovarea marcii va fi foarte precis...
Zeci de mii de magazine cu suprafata sub 200 mp fac peste jumatate din comertul cu bunuri de larg consum
Marti, 26 Mai 2009
 Organizate de revista Piata (BPG) si Metro, Premiile Comertului Traditional recompenseaza anual cele mai bune astfel de magazine 
1 2 »