Rezultatele cautarii dupa : "milioane"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Sef nou peste bugete online de 3 Mil. euro la MEC Interaction
Miercuri, 18 Aprilie 2012
 Cu un volum de business estimat de adplayers la 3 Milioane EUR pe an, divizia specializata de servicii online a agentiei de media MEC Romania este condusa de Raluca Mateescu, noul Head of MEC Interaction, incepand cu 18 aprilie.

 

Ejobs s-a vandut Ringier la peste 15 Mil. EUR. De minim 12-13 ori profitul. Putea de 19-21 ori.
Vineri, 30 Martie 2012
 Ejobs, un business de recrutare online in care Media Pro-ul lui Adrian Sarbu putea cumpara in urma cu 12 ani 25% din afacere cu 25.000 USD, a anuntat astazi ca a fost achizitionata de Ringier.

De la 1,3-1,4 Mil. EUR pe an, la conturi de milioane. G4. Noua viteza GolinHarris.
Vineri, 30 Martie 2012
 Noul model de business g4 de la GolinHarris Bucuresti a adus agentiei de relatii publice in 2011 un business de 1,3-1,4 Mil. EUR, valoare care poate reprezinta doar un singur cont al retelei, pe alte piete din lume.
Friptura de 1 Milion de euro. Red Angus frige un steakhouse si in Satul Francez
Miercuri, 14 Martie 2012
 Daca lucrurile vor merge asa cum se vad astazi, Dragos Panait, managerul restaurantului, estimeaza ca sfarsitul anului 2012 ar putea aduce in contul noului...
B1 cauta regie. Sorin Oancea, nemultumit de vanzari.
Marti, 13 Martie 2012
 Potrivit informatiilor adplayers, Clir Media - regia condusa de Laurentiu Ionete care administra vanzarile in 2011, ar fi adus anul trecut in jur de 750-800.000 euro. Promisiunile pe 2012 sunt de la 1,4 la peste 2 mil. EUR)

70.000 EUR rebranding si campanie. De la ePAYMENT la PayU.
Vineri, 02 Martie 2012
„Bugetul de rebranding s-a ridicat la un total de aproximativ 70.000 euro, din care au fost alocati pentru campania Fii Ambasador PayU aproximativ 30.000 euro” a afirmat pentru adplayers, Iuliana Butuc-Cerchez, PR&Communication Adviser PayU Romania
OMG: De 3 ori in 5 ani. Tanasie spune cine a crescut Omnicom Media Group Romania
Joi, 23 Februarie 2012
 Cu o crestere de aproximativ 3 ori in 5 ani a afacerii de media a ceea ce astazi se numeste Omnicom Media Group, fostul CEO, Carmen Tanasie, multumeste „tuturor celor alaturi de care am construit impreuna OMG Romnia in ultimii 5 ani: lui Cristian Mucichescu, Nicu Laita si Laurei Badea, lui Mihai Rusescu, Razvan Dragomirescu si Eugen Terchila, dar si intregii echipe din toate...
Licitatia de media Altex. 1,5-2 Mil. EUR la Initiative.
Miercuri, 22 Februarie 2012
 Potrivit unor surse din piata, contul de media a fost castigat de agentia Initiative in urma unei licitatii de comunicare recente
The Group s-a suparat. Dezvaluirea parteneriatului cu Omnicom trimite adplayers la agentii de stiri
Marti, 21 Februarie 2012
 Nicola Porter Novelli inoveaza comunicarea corporate in Romania. Dezvaluirea in exclusivitate, in cursul diminetii de marti, a parteneriatului The Group cu Omnicom a facut ca profesionistii de comunicare ai agentiei de relatii publice sa trimita adplayers la agentii de stiri
Pitch cu OMD, Brand Connection, MEC si Zenith. Buget de 1,5 - 2 Mil. eur Bricostore la Zenith Media
Vineri, 03 Februarie 2012
 Finala s-a dat intre Brand Connection si Zenith Media. Estimat de surse adplayers la un buget de 1,5-2 Milioane euro, marketingul Bricostore nu a dezvaluit valoarea investitiilor in comunicare pe 2012.
adplayers exclusiv. Pitch de 6-7 Mil. euro Ursus, la The Group. Pierdut de United Media si Starcom.
Joi, 02 Februarie 2012
 Contul de media Ursus Breweries ar urma sa fie administrat in 2012 de Media Investment (The Group), dupa o licitatie in care, potrivit informatiilor adplayers, pe langa castigator ar mai fi participat agentiile United Media si Starcom Media Vest.
Iresponsabilitate sociala. Milionari in euro in comunicare, fara lopata in dotare.
Marti, 31 Ianuarie 2012
 In plin „buricul targului’ din Bucuresti, responsabilitatea sociala si-a rupt gatul pe gheata. Companii cu cifre de afaceri de zeci sau sute milioane de euro n-au fost in stare sa-si dea zapada din fata portii. Cum se „pupa” grija pentru zapada pe care pot aluneca oamenii in fata firmei cu investitiile de sute de mii de euro in campanii sociale?
Vinde online de 500.000 EUR pe luna. Discounterul Zumzi vrea 10 Mil. EUR in 2012
Marti, 24 Ianuarie 2012
 Potrivit lui Calin Fusu, seful Neogen – compania care a cumparat firma la sfarsitul lui 2010, afacerea online de reduceri vinde in prezent vouchere de aproximativ 500.000 de euro pe luna, si tinteste 10 Mil. EUR in 2012
Media Ferrero s-a mutat. De la Initiative la Zenith.
Luni, 09 Ianuarie 2012

Estimat in Romania la aproximativ 4 Mil. EUR, licitatia pentru contul de media al producatorului si distribuitorului Ferrero Rocher, Raffaello, Nutella, Tic Tac, Kinder Surprise, Kinder Bueno, Kinder Felie de Lapte a mutat serviciile de media de la Initiative la Zenith Media.

“A venit si aici Craciunul. Craciun Fericit!
Vineri, 23 Decembrie 2011
 Cu o piata  de media sub 300 Milioane de euro din care prea putini bani mai ajung si pentru publicitate in presa scrisa, ziarele tremura de...
Unilever. Pitch de media global. Bucurestiul nu comenteaza.
Miercuri, 14 Decembrie 2011
 Procesul de selectie international este estimat sa dureze mai mult de un an

Schimbari la varf de zeci de milioane de euro. Mucichescu paraseste OMD pentru toata publicitatea TV de la Intact
Sambata, 10 Decembrie 2011
 Managing Director al agentiei de media OMD pana in prezent, Mucichescu va coordona vanzarile de publicitate Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia Tv, GSP TV. Mandatul sau va fi preluat interimar de Carmen Tanasie, CEO al Omnicom Media Group. Ea 
Seatwebshop: 7.000-10.000 EUR buget, 3 masini vandute in 3 saptamani
Miercuri, 07 Decembrie 2011
 Cu un buget de creatie, strategie si implementare estimat de AdPlayers intre 7.000 si 10.000 de euro, proiectul de vanzare online...
Decizie finala pe 5-6 Mil.EUR Romtelecom: GMP & Webstyler pe Creatie & Online; Media Investment (The Group) pe media.
Luni, 05 Decembrie 2011
 Potrivit informatiilor AdPlayers, pe langa agentiile castigatoare, printre companiile participante in licitatia de creatie si online s-au numarat Saatchi, Ogilvy, Navidoo, Lowe, GMP, Kinecto, iLeo, Graffiti si DDB , in timp ce pentru contul de media au mai concurat Mediaedge, Mediacom si United Media.

Bugetul de media Lidl: 1,5 – 2 Mil. EUR, la Initiative
Vineri, 04 Noiembrie 2011
 Contul a fost adjudecat in urma unei licitatii organizate in septembrie, iar prima campanie media Lidl in Romania  a debutat la inceputul lunii octombrie pe print si TV