Rezultatele cautarii dupa : "mil"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Grey a achizitionat o agentie digitala de 1,3 Mil. EUR
Marti, 09 Octombrie 2012
 Achizitia companiei digitale germane k102 cu o cifra de afaceri de 1,3 Mil. EUR la sfarsitul anului trecut, continua strategia de dezvoltare de a intari capabilitatile WPP, care a inregistrat venituri din servicii digitale de 4,8 Miliarde USD in 2011, reprezentand aproximativ 30% din veniturile totale ale grupului de peste 16 Miliarde USD

 

Cine plateste monitorizarea Outdoor? Buget de 45.000 Euro si munca neplatita in folosul clientului.
Vineri, 22 Iunie 2012
 Monitorizarea Outdoor (MIP OOH) n-a costat mult daca luam in calcul doar bugetul de 45.000 euro pentru acoperirea costurilor de operare. Cand te gandesti insa ca nici macar 1 euro nu este luat in calcul pentru volumul de munca prestat de furnizorii de outdoor pentru a oferi cheltuielile cu propriile panouri, bugetul este greu de cuantificat.
Outdoor de 40 Mil. euro. Indoor de 10 Mil. euro. BRAT monitorizeaza publicitatea OOH.
Joi, 21 Iunie 2012
 Volumul de publicitate outdoor cheltuit in Romania este de aproximativ 40 Milioane de euro net, iar cel al publicitatii Indoor este de aproximativ 10 Mil. euro, au estimat astazi pentru adplayers jucatorii din piata de media prezenti la evenimentul de lansare a Monitorizarea Investitiilor in Publicitate Out Of Home (MIP OOH).

 

Cine a cheltuit cel mai mult in comunicare in 2011? Top 10 Consumatori in Publicitate.
Joi, 14 Iunie 2012
 Telefonia Mobila a cheltuit 42 Mil. euro, Cosmetice si Ingrijirea Sanatatii- 40 Mil. euro, Produsele si Serviciile Medicale  25 Mil. euro, cu cate 15 Mil. euro fiecare - Bancile si Asigurarile, Magazinele, Berea si Dulciurile, 10 Mil. euro - Automobilele si vehiculele 4x4  si cate 8 Mil. euro fiecare Produsele Lactate, respectiv Produsele de Ingrijire a Gospodariei au...
303 Mil. EUR. Cheltuielile de publicitate in Romania. Cu, sau fara Rebate?
Miercuri, 13 Iunie 2012
 Media fact Book 2012. Potrivit agentiei de media Initiative, piata de media romaneasca a inregistrat in 2011 un volum de  309 Mil. EUR , si...
Licitatie de 1,5 Milioane EUR Volksbank la Media Direction
Marti, 08 Mai 2012
 Potrivit unor surse din piata, in pitch au mai participat United Media, McCann Erickson

Ringier in 2011: 30,2 Milioane de euro in Romania. Aproape 1 Miliard de euro global (931,28 Mil. EUR)
Joi, 19 Aprilie 2012
 In Romania, crestere cu 33,6% in 2011. Cifra de afaceri  de 37,2 Milioane franci elvetieni CHF - aproximativ 30,2 Mil. EUR. Grupul Ringier, Global: 1,147 Miliarde CHF (932 Mil. EUR).

 

Sef nou peste bugete online de 3 Mil. euro la MEC Interaction
Miercuri, 18 Aprilie 2012
 Cu un volum de business estimat de adplayers la 3 Milioane EUR pe an, divizia specializata de servicii online a agentiei de media MEC Romania este condusa de Raluca Mateescu, noul Head of MEC Interaction, incepand cu 18 aprilie.

 

De la 1,3-1,4 Mil. EUR pe an, la conturi de milioane. G4. Noua viteza GolinHarris.
Vineri, 30 Martie 2012
 Noul model de business g4 de la GolinHarris Bucuresti a adus agentiei de relatii publice in 2011 un business de 1,3-1,4 Mil. EUR, valoare care poate reprezinta doar un singur cont al retelei, pe alte piete din lume.
Goldbach vrea 200.000 - 250.000 EUR pe publicitate in limba maghiara. Cu gandul la 1%-2% din piata.
Vineri, 16 Martie 2012
 Cu 19 canale media in proiectul „Media in Limba Maghiara”, Regia Goldbach Media Romania spune ca in viitorii ani si atragerea unui procent de 1%-2% din piata de media ar fi o reusita pentru casa de vanzari
B1 cauta regie. Sorin Oancea, nemultumit de vanzari.
Marti, 13 Martie 2012
 Potrivit informatiilor adplayers, Clir Media - regia condusa de Laurentiu Ionete care administra vanzarile in 2011, ar fi adus anul trecut in jur de 750-800.000 euro. Promisiunile pe 2012 sunt de la 1,4 la peste 2 mil. EUR)

Clientii Agentiilor de Publicitate 2012. The Syndicate.
Joi, 01 Martie 2012
 Cu Grande Panini si Laptarul lui Ghita castigati recent, agentia de publicitate are in portofoliul de clienti Banca Romaneasca, Unilever Food Solutions, Trust, Bramac, Derpan

Divort de 500.000 eur pe an. Andras Kovacs incheie love story-ul Sapte Seri cu Midas Media.
Luni, 06 Februarie 2012

"Nu putem astepta 2 zile un control BRAT", a declarat pentru adplayers Andras Kovacs, directorul Sapte Nopti, editorul publicatiei Sapte Seri, care crede ca daca ar fi fost probleme cu controlul tirajelor ar fi trebuit sa le afle de la regia cu care a reziliat contractul de curand. Pe 30 ianuarie Sapte Seri a reziliat reprezentarea pe piata de...

Pitch cu OMD, Brand Connection, MEC si Zenith. Buget de 1,5 - 2 Mil. eur Bricostore la Zenith Media
Vineri, 03 Februarie 2012
 Finala s-a dat intre Brand Connection si Zenith Media. Estimat de surse adplayers la un buget de 1,5-2 Milioane euro, marketingul Bricostore nu a dezvaluit valoarea investitiilor in comunicare pe 2012.
adplayers exclusiv. Pitch de 6-7 Mil. euro Ursus, la The Group. Pierdut de United Media si Starcom.
Joi, 02 Februarie 2012
 Contul de media Ursus Breweries ar urma sa fie administrat in 2012 de Media Investment (The Group), dupa o licitatie in care, potrivit informatiilor adplayers, pe langa castigator ar mai fi participat agentiile United Media si Starcom Media Vest.
Vinde online de 500.000 EUR pe luna. Discounterul Zumzi vrea 10 Mil. EUR in 2012
Marti, 24 Ianuarie 2012
 Potrivit lui Calin Fusu, seful Neogen – compania care a cumparat firma la sfarsitul lui 2010, afacerea online de reduceri vinde in prezent vouchere de aproximativ 500.000 de euro pe luna, si tinteste 10 Mil. EUR in 2012
Klass a produs semnalistica de 1,3 Mil. EUR in 2011
Joi, 19 Ianuarie 2012
 Compania de productie publicitara Klass a proiectat, executat si montat la cheie in 2011 semnalistica de aproximativ 1,3 Mil. EUR, estimeaza pentru...
Media Ferrero s-a mutat. De la Initiative la Zenith.
Luni, 09 Ianuarie 2012

Estimat in Romania la aproximativ 4 Mil. EUR, licitatia pentru contul de media al producatorului si distribuitorului Ferrero Rocher, Raffaello, Nutella, Tic Tac, Kinder Surprise, Kinder Bueno, Kinder Felie de Lapte a mutat serviciile de media de la Initiative la Zenith Media.

Romanii sunt destepti cu bani putini. Buget sub 20.000 EUR, in campania ROM.
Joi, 22 Decembrie 2011
 Dezvoltata de agentia de publicitate McCann Erickson, campania ROM care a reusit sa schimbe (macar o parte) din sugestiile negative generate automat de Google a avut buget de sub 20.000 EUR dupa cum au afirmat pentru adplayers.ro surse apropiate contului de comunicare.

 

Raiffeisen. Pierdut de Media Investment. Castigat de Zenith Media.
Vineri, 16 Decembrie 2011
 Bugetul este aproximat de surse din piata de media la 2,5- 3 Mil. EUR pe an
« 1 2 3 4 5 »