Noua campanie de la Next TV se desfasoara in perioda 24 octombrie- 16 noiembrie
In urma evenimentului de lansare a unui program de adoptii spirituale s-au strans donatii in valoare de aproximativ 25.000 de euro.
Conceptul campaniei se desfasoara intre intre „zahar dulce de tot” si „the dark side of sugar”
Comunicarea holdingului va fi asigurata de Andreea Idriceanu, unul din membrii bordului de conducere si managerii grupului de companii
Achizitionata de Aegis Group de curand, Dragos Grigoriu a afirmat pentru AdPlayers ca agentia a avut o crestere crestere cu 25% pe prima jumatate a anului 2008, fata de aceeasi perioada a anului trecut
Noul nume al companiei in-store este rezultatul unei actiuni de rebranding realizate in colaborare cu agentia Re:ply
Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet
Noua companie are ca managing partner pe Mihaela Stanoiu, ex Bigger
"Generatia actuala de business este una predestinata afacerilor, una cu date genetice care predispun la mediul concurential”, spune Bogdan Muresanu, Creative Director Addict Advertising despre noua campanie de imagine
Instrumentul BTL destinat pietei constructiilor din Romania are doua componente – B2B si retail
Adunarea Generala a membrilor Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) a ales ieri si un nou Consiliu Director