Rezultatele cautarii dupa : "mihaela"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
19.8 puncte de rating si 44% market share in publicul comercial la Romanii au Talent, Pro TV
Luni, 14 Martie 2016
 La nivel national, show-ul Pro Tv a inregistrat vineri seara, 11 martie, intre 20:30 – 23:08, aproape 3.6 milioane de telespectatori, iar in minutul de maxima audienta de la 21:41, peste 4.6 milioane de romani
 1000000DeVersuri. Cea mai mare poezie colectiva din lume isi asteapta confirmarea recordului din Romania
Luni, 29 Februarie 2016
 Un proiect integral Media Concept Store, campania este sustinuta de "Vorbe pudrate cu  talc",  cartea scrisa de Nicoleta Padure, directorul general al agentiei de comunicare.
100 de impletitori si 4 parteneri de brand din rachita. Produsele traditionale romanesti Fabulous Baskets
Marti, 23 Februarie 2016
 
Estimat la cateva zeci de mii de euro pe an, 4AcePR gestioneaza bugetul showroom-ului care aduce Roberto Cavalli Home
Miercuri, 17 Februarie 2016
 Agentia de relatii publice gestioneaza bugetul activitatilor de lansare si comunicare strategica a showroom-ului multibrand Collezioni
Mutare de 400-600 K. Bugetul de strategie, creatie si productie Albalact, la McCann Bucharest
Miercuri, 09 Decembrie 2015
 
Altex a plecat de la Initiative la Media Investment (The Group). Buget de 4-5 milioane euro.
Joi, 19 Februarie 2015
 
Reglementarea promotiilor si analiza campaniilor? Trade Marketing Congress, 26 feb.
Vineri, 13 Februarie 2015
 Organizata in parteneriat cu adplayers, editia a IV-a a evenimentului Trade Marketing Congress va avea loc pe 26 februarie 2015, Ramada Bucharest Parc - Sala Terra Grand Ballroom
Intersnack la McCann, dupa 7 ani cu The Group. Buget de 0,8-1,5 Milioane euro.
Miercuri, 28 Ianuarie 2015
 Dupa 7 ani de lucru cu media The Group (Media Investment), bugetul de media Intersnack (Chio) a fost adjudecat de divizia de media de la...
26 septembrie la Print & Sign: Forumul Print & Pack
Vineri, 26 Septembrie 2014
Printre invitatii "grei" ai unor mari investitori in marketing si comunicare la raft se numara Mihaela Hoffman – Trade Marketing Manager Coca-Cola Hellenic si Mihai Barsan...
Cuvintele au tacut. Lacrimile si florile au vorbit despre Emil Cioanca.
Joi, 12 Iunie 2014
 Desi s-a despartit de lumea aceasta trecatoare la doar 54 de ani, a lasat in publicitate multi ucenici care ii duc mai departe rabdarea si modestia de a...
S-a stins un veteran al publicitatii. Dumnezeu sa-l ierte pe Emil Cioanca!
Marti, 10 Iunie 2014
 „Extraodinari oamenii pe care ii poti intalni intr-o viata. Sunteti cei mai buni, cei mai tari.”a fost ultimul mesaj scris in urma cu 24 h pe o retea de socializare de Emil Cioanca, unul dintre creativii veterani din industria romaneasca de publicitate, care s-a stins din viata in cursul zilei de ieri, potrivit unor surse adplayers apropiate grupului de companii in care lucra.
Cine a derulat primele activitati in publicitate? “Publicitatea din ’90 pana azi cu Radu Florescu (I)
Miercuri, 22 Ianuarie 2014
 Urmareste “Publicitatea din 90 pana azi” . Un serial fara (P)ublicitate, doar despre ea insasi. Exclusiv in adplayers.

Business de agentie de 50-100.000 euro pe an. Licitatia Selgros, la Propaganda.
Luni, 13 Mai 2013
Comunicarea este declinata atat in print cat si spot TV. In afara costurilor de creatie si productie, din informatiile adplayers numai business-ul anual de agentie se ridica la un volum de 50-100.000 de euro.
LaFesta isi deschide mintea la tineri si cota de piata cu 150-200.000 EUR.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
Oana Cociasu (Lowe, Medic One) este noul presedinte al RAC
Marti, 02 Aprilie 2013
 Consiliul Director al RAC ii mai are in componenta pe Laurentiu Gheorghiu, Vicepresedinte al RAC (PROTV); Raluca Predoi, Trezorier al RAC (Nestle Romania), Constantin Bratu, Membru in Consiliul Director al RAC ( Asociatia Berarii Romaniei), Ecaterina Șafarica - Membru in Consiliul Director al RAC ( Procter & Gamble ), Mihaela Ungar - Membru in Consiliul Director al RAC (...
2 Mil. de euro in campania Skol. Cont la Papaya (Creatie), MEC Romania (media), GolinHarris (PR).
Joi, 31 Mai 2012
 Robert Tiderle, Papaya: "Poate pentru prima data in comunicarea unui brand de bere in Romania se vorbeste despre consumator, nu inspre consumator. Skol evita inteligent si cu umor sa se impauneze, spunand mai degraba ce ar vrea brandul sa faca pentru barbati, nu cum trebuie sa fie sau ce trebuie sa aprecieze barbatii care beau Skol.“
The Group s-a suparat. Dezvaluirea parteneriatului cu Omnicom trimite adplayers la agentii de stiri
Marti, 21 Februarie 2012
 Nicola Porter Novelli inoveaza comunicarea corporate in Romania. Dezvaluirea in exclusivitate, in cursul diminetii de marti, a parteneriatului The Group cu Omnicom a facut ca profesionistii de comunicare ai agentiei de relatii publice sa trimita adplayers la agentii de stiri
Exclusiv: Mihaela Fabian pleaca de la Mindshare. Dupa 16 ani de media, antreprenor de brutarie.
Luni, 20 Februarie 2012
 Omul de media nu a putut fi contactat pentru a comenta informatia. Potrivit surselor adplayers, Fabian ar urma sa-si ia o scurta vacanta dupa care sa dea curs unei provocari de business pe cont propriu. Brutaria Tartelier.
Fosta DDB, Mercury si GMP, Mihaela Radulescu este acum Senior Brand Consultant la Brandient
Marti, 17 Ianuarie 2012
 Ex Client Service Director la DDB, Mercury si GMP, Mihaela Radulescu este acum Senior Brand Consultant la Brandient
The (New) Face of URSUS, de Brici Entertainment
Marti, 13 Decembrie 2011
 „Scopul proiectului solicitat de URSUS Breweries a fost de a oferi chipul puternic si reprezentativ al Romaniei de azi”, spun reprezentantii de relatii publice ai campaniei.
« 4 5 6 7 8 »