Rezultatele cautarii dupa : "mic"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
De la angajat Tiriac la antreprenor de 700-800 Mii EUR cu propria agentie. Perceptum.
Joi, 04 Octombrie 2012
 Raluca Ghilea, managerul agentiei de comunicare Perceptum, estimeaza in 2012 o crestere de 15%, fata de 2011, cand cifra de afaceri a companiei a fost de 700.000 de euro pe an

 

600.000 euro in campania Profi te premiaza. Licitatia BTL, online si PR - la Godmother.
Luni, 27 August 2012
 Bugetul total al campaniei „Profi te premiaza” care include si partea de media, inclusiv TV, precum si partea de campanie gestionata de agentie este de 600.000 Euro, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice ai companiei de publicitate
Cum e mai bine, Moarte? DA sau NU la Referendum?
Vineri, 27 Iulie 2012
In intelepciunea lor, Parintii Bisericii spun ca atunci cand vrei sa faci ceva, e bine sa-ti intrebi Moartea daca e bine. “E bine, Moarte, sa fac cutare sau cutare? Iar omul trebuie sa aleaga vazand daca, facand una sau alta, isi cheama mai degraba moartea sau o mai trimite o vreme de la el. E bine, Moarte, sa beau? Sa mananc asta, sau asta?...
Distrugerea preturilor din publicitate. Victoria concurentei neloiale.
Marti, 24 Iulie 2012

„Clientul – lacom si dornic sa faca din rahat bici – pune presiune pe agentie sau pe producator.  Si asa se duce pe apa sambatei si calitatea si pretul de pana ieri” Opinia lui Anicescu, directorul firmei de tipar de mari dimensiuni AMOD Business, este cu atat mai interesanta cu cat isi argumenteaza pozitia cu o poveste devenita model de...

Negocieri distruse de la furnizori, pana la puterea prost inteleasa a clientului. Dragos Balan - Biz, GT.
Miercuri, 18 Iulie 2012
 Negocierile au fost distruse de toti furnizorii - de la agentie la producator, de puterea prost inteleasa a clientului, de clienti rai platinici, de firme in insolventa si cele fantoma, de dominatia ieftinului legalizat si acceptat. Sunt doar o parte din vinovatii negocierilor distruse pe piata de publicitate spuse de Dragos Balan, partener al revistei Biz, fondator si managing director...
Agentiile au distrus negocierile pe piata de publicitate. Mircea Ionescu, Regia Adevarul Holding
Marti, 17 Iulie 2012
 „Regulile pe print sunt facute de agentii, iar acest lucru nu ne mai convine. Au facut ca negocierile pe piata de publicitate practic sa nu mai existe. Nu mai vrem sa stam cu mainile in san, pentru ca agentiile nu-si vad decat propriul interes” a declarat pentru adplayers Mircea Ionescu, managerul regiei Media Point care admninistreaza vanzarile de publicitate ale trustului...
Fondatorul agentiei The AdStore a lansat magazin online de creatie de urgenta
Luni, 28 Mai 2012
 Remus Frunza, managerul „vreaucreatie.ro a declarat pentru adplayers ca magazinul de comenzi de creatie tinteste 200.000-300.000 euro pe an
Cine a dormit in Noaptea Agentiilor?
Vineri, 18 Mai 2012
 
Ringier in 2011: 30,2 Milioane de euro in Romania. Aproape 1 Miliard de euro global (931,28 Mil. EUR)
Joi, 19 Aprilie 2012
 In Romania, crestere cu 33,6% in 2011. Cifra de afaceri  de 37,2 Milioane franci elvetieni CHF - aproximativ 30,2 Mil. EUR. Grupul Ringier, Global: 1,147 Miliarde CHF (932 Mil. EUR).

 

De la 1,3-1,4 Mil. EUR pe an, la conturi de milioane. G4. Noua viteza GolinHarris.
Vineri, 30 Martie 2012
 Noul model de business g4 de la GolinHarris Bucuresti a adus agentiei de relatii publice in 2011 un business de 1,3-1,4 Mil. EUR, valoare care poate reprezinta doar un singur cont al retelei, pe alte piete din lume.
Secretele SNA. Cititorii pe copie. Cea mai irelevanta informatie legata de tiraj sau audienta!
Marti, 28 Februarie 2012
 „Numarul de cititori pe copie variaza intre 0,7 si 73 de cititori pe copie – si reprezinta raportul dintre numarul mediu de cititori pe editie si tirajul difuzat al unei publicatii. BRAT nu publica si nici nu recomanda utilizarea acestui raport din mai multe motive”, explica Arina Ureche importanta celui mai irelevant indicator obtinut din alaturarea cifrelor de audienta...
Secretele SNA. Cat este Rebate-ul? sau Cati bani face audienta?
Luni, 27 Februarie 2012

Cat de important este numarul de cititori pe copie, audienta versus tirajul auditat, sau de ce o publicatie poate avea un numar de cititori mai mare pe un exemplar distribuit in comparatie cu alta, sunt tot atatea motive pentru care Secretele Studiului National de Audienta merita dezvaluite. O parte dintrea acestea le gasiti in adplayers, in seria de articole...

Televiziunea facuta cu dosul. Unde se indreapta publicitatea?
Miercuri, 15 Februarie 2012
 Dand vina pe un talk-show de televiziune, un editorial semnat de un redactor sef de gazeta acuza ca presa se face cu dosul. Oameni buni. Spre deosebire de presa, televizorul scoate banii din audienta TV. Deci nu presa se face cu dosul, ci televiziunea.
Top 3 reclame ale noului CD Saatchi & Saatchi, Johan Ohlson: Pilsner Urquell, Carlbserg, Siemens Cleaning Ladies.
Miercuri, 04 Ianuarie 2012

Johan Ohlson a dezvaluit in exclusivitate pentru AdPlayers ca, desi nu pot fi comparate din punct de vedere al investitiilor in comunicare, ii plac deopotriva campaniile online pentru Pilsner Urquell, campaniile TV Spot & Teaser Trailers pentru Carlsberg. In topul primelor trei reclame ale suedezului se mai afla o campanie care i-a marcat si cariera profesionala:...

Romanii sunt destepti cu bani putini. Buget sub 20.000 EUR, in campania ROM.
Joi, 22 Decembrie 2011
 Dezvoltata de agentia de publicitate McCann Erickson, campania ROM care a reusit sa schimbe (macar o parte) din sugestiile negative generate automat de Google a avut buget de sub 20.000 EUR dupa cum au afirmat pentru adplayers.ro surse apropiate contului de comunicare.

 

Cine a plecat acasa cu Premiile Piata ?
Luni, 31 Octombrie 2011

Cel mai bun produs nou, Cea mai eficienta promotie, Cel mai puternic brand, Cele mai moderne servicii de distributie si multe altele din peste 130 de companii care au inscris mai mult de 500 de candidaturi pentru cele 41 de trofee puse in joc de Premiile Piata 2011

Agenda New Business: Managementul a peste 70 de mari companii la Gala Premiilor PIATA
Joi, 27 Octombrie 2011
 Managementul a peste 70 de mari companii din industria FMCG, retail, marketing si media este asteptat astazi (joi, 27 octombrie) , incepand cu ora 19.00, la cea de-a VI-a editie a Galei Premiilor PIATA, la JW Marriott (Grand Ballroom).
De ce a dat Gazeta Sporturilor 250.000 EUR pe iPad?
Luni, 04 Iulie 2011
 Din 40.000 de tablete iPad cat sunt estimate ca navigheaza astazi in publicatiile online din Romania, din estimarile Gazetei Sporturilor, aproximativ 20.000 consuma site-urile din jurul nucleului gsp.ro, al Gazetei Online. O masa critica de consumatori suficient de mare pentru a determina...
MACRO lansare cu 500.000 EUR. Autoarea MIC.RO, Odyssey rebranduieste Minimax in MACRO.
Miercuri, 22 Iunie 2011
 Fost Minimax, aflat in prezent in plin proces de rebranding, potrivit agentiei, investitia financiara pentru deschiderea primului magazin MACRO a fost pana in acest moment de peste 500.000 euro.

Ce sanse mai are Romania la Cannes Lions 2011?
Joi, 16 Iunie 2011
 Felix Tataru (IAA, GMP), Adrian Botan (McCann Erickson), Eliza Rogalski (Tempo group), Corina Bernshutz (Starcom Media Vest), Razvan Capanescu (Publicis Romania ), Claudiu Dobrita (Draft FCB), Bogdan Nitu (Webstyler)

« 6 7 8 9 10 »