Rezultatele cautarii dupa : "mereu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
Statementul FRIENDS Advertising de participare in licitatii
Vineri, 10 Aprilie 2009
 Semnata de Sorin Tranca, Managing Partner al agentiei, comunicarea Friends Advertising a fost remisa colegilor si partenerilor la aniversarea a 6 ani de la infiintarea companiei, „in legatura cu aparitii de presa ce privesc participari ale noastre la pitch-uri din trecut, prezent sau viitor”
'Usoarele adieri de ... ghost' Hortensia Nastase, Lowe PR
Vineri, 03 Octombrie 2008

AdPlayersCRITIC, PR Award: Hortensia Nastase, Managing Director Lowe PR: „Usoarele adieri de ... ghost”

Content Manager nou pe Internet la ProTv si Acasa Tv
Marti, 26 August 2008

Creola Tudorache se va ocupa de continutul site-urilor protv.ro, acasatv.ro, procinema.ro si protvintl.ro , dupa ce a fost PR Manager in cadrul diviziei de televiziune de la Media Pro

Business Standard: Nascuti pentru afaceri, la Addict Advertising
Miercuri, 04 Iunie 2008

"Generatia actuala de business este una predestinata afacerilor, una cu date genetice care predispun la mediul concurential”, spune Bogdan Muresanu, Creative Director Addict Advertising despre noua campanie de imagine

Matache Macelaru  (Principal), la Cap si Next
Joi, 13 Martie 2008
Spotul ruleaza pe TV incepand cu a doua jumatate a lunii februarie la Pro Tv, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Acasa TV, Realitatea TV, Prima TV si National Geographic
D&D Research si Leo Youth au identificat 5 profiluri de tineri
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
Cercetarea Leo Youth a fost realizata de Leo Burnett in colaborare cu D&D Research, iar datele rezultate sunt reprezentative pentru tinerii intre 16 si 24 de ani din orasele de peste 100.000 locuitori din...
Propaganda este alaturi de familia lui Dan Moldovan
Marti, 20 Noiembrie 2007
Propaganda este alaturi de familia greu incercata de disparitia fulgeratoare a lui Dan Moldovan (Pilu), Directorul de Creatie al agentiei de publicitate
„O mare pierdere pentru creativitatea romaneasca”
Marti, 20 Noiembrie 2007
Secerat astazi la doar 35 de ani, Dan Moldovan (Pilu) uneste cuvintele Alinei Musat (foto)- Spotlight, ale Ancai Gheorghe – Europa FM, multe mesaje anonime dar si tristetea sau lacrimile celor care, desi au sunat astazi la AdPlayers sa dea glas durerii, si-au inecat cuvintele in tacere
„Un negustor de arta nu este neaparat si un critic de arta” Opinii Internetics, Alexandru Lapusan, ZITEC
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
„Internetics nu este un festival reprezentativ pentru webul romanesc, ci un festival al industriei de publicitate online din Romania, si de aceea se inchina in fata unui singur zeu, bannerul leaderboard (intins pe tot ecranul), ca sa raportam clientului un numar cat mai mare de clicuri la hectar”
Mercury360 are buget de 70.000 EUR pana la sfarsitul anului pentru Kluth
Marti, 16 Octombrie 2007
„Pentru acest sfarsit de an bugetul alocat campaniei este 70.000 EUR”, a afirmat pentru AdPlayers, Adina Ruse - Account Manager la Mercury 360, intrebata la cat se ridica investitia in comunicare. „Pentru anul viitor inca nu a fost luata o decizie in privinta bugetului”
Brands&Bears în contul Capital
Luni, 01 Octombrie 2007
Campania Experienta in contul tau – si o serie de 4 vizualuri, declinate pe outdoor si in presa scrisa, la care se adauga o campanie radio
Buget net de 100.000 EUR pentru Orangina Bosaball Tour
Miercuri, 08 August 2007
Despre bugetul anual pentru BTL si evenimente sponsorizate de Orangina, Catalin Ignat Vice-presedinte marketing URBB si Carlsrom Beverages a afirmat pentru AdPlayers ca acesta este cuprins intre 35% si 40% din bugetul total alocat comunicarii marcii, estimat de executiv pe an la o valoare cuprinsa intre 1 si 1,5 Mil. EUR
Stejar intra in Nationala de rugby
Joi, 28 Iunie 2007
Potrivit agentiei Brands & Bears, noua campanie are ca punct de plecare parteneriatul cu echipa nationala de rugby a Romaniei, iar pentru spotul tv a fost ales un regizor fost jucator al sportului cu balonul oval
'AdOr traieste din inertie. Din entuziasmul anilor frumosi', Dan Moldovan si Adrian Tuluca (Propaganda), la AdOr 2007 Exclusiv
Joi, 31 Mai 2007
Dan Moldovan (foto) Director de Creatie si Adrian Tuluca – Director Executiv la Propaganda sunt de parere ca “Pe masura ce timpul trece, AdOr-ul, din nefericire, imbatraneste. AdOr, spun  ei, "nu mai e resimtit ca un fenomen, ca pe o forta care duce publicitatea inainte. Din diverse motive, Ad’Or-ul si-a pierdut din personalitate"
Taxi Advertising controleaza 40% din piata de publicitate in taxi din Bucuresti
Joi, 24 Mai 2007
Procentul se traduce intr-o acoperire media de aproximativ 4 milioane de persoane transportate lunar, potrivit informatiilor oferite de companiile de taxi partenere ale serviciului de publicitate Taxi Ad, furnizat de compania Taxi Advertising
Editorial: AdOr-ul este in coma, cu bisturiul in inima
Miercuri, 23 Mai 2007
In timp ce unii acuza deja ca o parte din colegii doctori de la masa de operatie a festivalului au bagat bisturiul unde nu trebuie si ca avem de-a face deja cu o hemoragie interna sau o operatie gresita, doctorii AdOr au traditia de a da comunicat de presa cu iz de virtuti nationale ca au iesit de la masa de operatie, uitand bisturiul in inima
Toate trec, Neumarkt ramane cu Starlink
Joi, 26 Aprilie 2007
Sub sloganul "Toate trec berea ramane", Starlink si Bere Mures lanseaza o noua executie TV care pleaca de la ideea ca, "in viata, unele lucruri tin, alte lucruri nu tiAn", campania fiind derulata incepand de astazi pe principalele canale nationale: Pro TV, Pro Cinema, TV Sport, TVR 1, TVR 2, B1TV, Etno TV si OTV
Pepsi-Cola îndrazneste mai mult: da imaginea pe mâna consumatorilor
Vineri, 13 Aprilie 2007
In noua strategie globala de marketing Pepsi-Cola lansata si in Romania, Logo-ul Pepsi si numele vor ramane neschimbate, dar grafica de fundal se va schimba frecvent, in urma interactiunii cu consumatorii
Parte a WPP, Research International vrea felia din România si 3 Mil. EUR
Luni, 26 Martie 2007
Fondata in 1962 si parte a grupului de comunicare de marketing WPP, Research International - cel mai important jucator la nivel mondial pe piata cercetarilor de marketing ad-hoc, potrivit companiei, intra pe piata romaneasca de profil, estimata la 19,5 Mil. EUR in 2005 si cu un potential de crestere la 35 Mil. EUR pana in 2009, cand compania de cercetare vrea peste 3 Mil. EUR
Campania Milli este integrata de Ogilvy&Mather, OgilvyAction, Ogilvy Public Relations si Starcom
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe  TV în perioada: 19 februarie – 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata în perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, în perioada: 12 - 17 martie
« 8 9 10 11 12 »