Rezultatele cautarii dupa : "mediul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
1 din 4 romani declara ca obisnuiesc sa posteasca miercurea si vinerea, in timp ce doar 1 din 10 tin tot postul
Marti, 12 Aprilie 2022
 In topul alimentelor consumate in perioadele de post se afla mancarea gatita (81%), salatele de cruditati si fructele (72%), maslinele (60%) si pateul vegetal (43%). Cele mai putin consumate produse de post sunt quinoa (10%), tofu (19%) si laptele vegetal (23%). 1 din 3 romani care tin post consuma si preparate pe...
„Centrele de activitati Kaia” pentru copiii Ucrainei din centrele de refugiati. Proiect umanitar lansat de V+O Communication si un grup de 20 de voluntari cu experienta in situatii de criza
Vineri, 11 Martie 2022
 „Fac un apel la voluntari pentru acest demers prin care vrem sa ajutam copiii refugiati sa beneficieze de o serie de activitati peste zi, care sa le asigure o minima continuitate a educatiei si, in aceelasi timp, o ocupatie. E un lucru benefic si pentru copii si pentru mamele lor. Majoritatea sunt epuizate...
Romanii sunt tot mai interesati de cadouri precum parfumuri, produse de machiaj dar si alte cosmetice.
Joi, 10 Martie 2022
 83% dintre barbati declara ca femeile apreciaza daca primesc in dar de 8 martie parfumuri, foarte aproape de asteptarile femeilor care in procent de 79% isi doresc sa primeasca parfum, conform datelor celui mai recent studiu Reveal Marketing Research.
53% dintre romani intentioneaza sa isi renoveze locuinta in 2022, in scadere cu 27% comparativ cu anul trecut
Miercuri, 02 Martie 2022
 A doua parte a anului 2022 se anunta a fi o perioada de renovare in 5 din 10 locuinte din Romania. Romanii declara ca locuintele lor au nevoie de renovare atat in privinta zugravelii cat mai ales a dotarilor tehnice, arata cel mai recent studiu realizat de compania de cercetare de piata Reveal Marketing...
Recrutare provocatoare. Cum este sa lucrezi la Playtika? O campanie cu Ionut Rusu
Miercuri, 16 Februarie 2022
 ,,Try before you apply” este o campanie care depaseste zona videoclipurilor clasice, creand engagement si continut printr-o experienta online interactiva, abordare diferita de cea cu care este obisnuit publicul. Astfel, candidatul devine personajul principal al povestii, avand posibilitatea de a alege modul...
A iesit din actionariatul Biz. Dragos Balan a ales Marcom Hub - proiecte de tech marketing si digital marketing, in tandem cu GT - Grafica si Tipar
Miercuri, 09 Februarie 2022
 Dragos Balan, unul dintre cei mai cunoscuti si activi antreprenori romani din industria productiei de marketing si de evenimente, a decis, la finalul anului trecut, sa paraseasca actionariatul Revistei Biz si sa se concentreze pe celelalte proiecte ale sale: Marcom Hub, dedicat proiectelor de tech marketing si...
Vodafone Romania a incheiat ultimul trimestru 2021 cu 191,5 milioane de euro si 11,2 milioane de clienti
Joi, 03 Februarie 2022
 „In 2021, ne-am concentrat, pe de o parte, pe a minimiza impactul contextului actual asupra companiei, si, in acelasi timp, ne-am extins si consolidat reteaua pentru a ne asigura ca atat clientii din mediul urban, cat si cei din cele mai indepartate zone raman conectati, cu acces fiabil la servicii fixe si...
Studiu Ogilvy: Influence Trends Report 2022. De la influencing-ul purpose-driven, la metavers si fenomenul incluziunii
Vineri, 28 Ianuarie 2022
 In al treilea an consecutiv de la declansarea celui mai puternic eveniment global contemporan, pandemia, industria comunicarii si instrumentele aferente acesteia trebuie sa se reinventeze astfel incat sa fie relevante pentru noua realitate.
Parteneriat strategic Coca-Cola HBC Romania, Auchan si GreenPoint Management pentru colectarea separata a deseurilor
Marti, 18 Ianuarie 2022
 Implementata de organizatia non-profit Viitor Plus, campania invita consumatorii sa colecteze ambalaje de plastic de tip PET in spatiile de colectare special amenajate in hipermarketurile si supermarketurile Auchan din toata tara.
7 din 10 romani vor sa-si imbunatateasca starea financiara in 2022, iar 1 din 2 spun ca cel mai mult vor sanatate. Studiu Reveal Marketing Research.
Joi, 13 Ianuarie 2022
 La finele anului 2021, practic al doilea an in pandemie, romanii denota rezilienta si putere de adaptare in fata greutatilor.
Donatii de peste 2 milioane lei in campania 2021 de strangere de fonduri pentru Casele Ronald McDonald
Joi, 23 Decembrie 2021
 McDonald’s Romania si Fundatia pentru Copii Ronald McDonald au incheiat editia 2021 a campaniei de strangere de fonduri prilejuita de McHappy Day cu peste 2 milioane de lei donati in restaurantele McDonald’s din toata tara, online, prin sms si de catre companii, in sprijinul familiilor aflate in...
Metropolitan Life lanseaza #ZestreaDeProtectie in cadrul campaniei “Protectia este in ADN-ul nostru”
Luni, 06 Decembrie 2021
 Conceputa ca un manifest despre importanta protectiei financiare, Campania #ZestreaDeProtectie, realizata alaturi de fotograful Sorin Onisor, este o colectie - despre ritualurile romanesti de protectie.
Felicitari care inspira miracolul Craciunului si respira iubire, la Galeria Rotenberg Uzunov. #strangemunmilion
Luni, 06 Decembrie 2021
 Dedicata pentru o sansa la viata a 8 copii, campania #strangemunmilion are ca scop imediat strangerea sumelor necesare pentru achizitionarea de aparate de ventilatie, pentru plata chiriilor celor existente deja, si a consumabilelor specifice acestora, pentru anul 2022 si demareaza pe 8 decembrie, incepand cu ora...
Numire la varf Dentsu, inclusiv peste operatiunile din Romania. Florian Skala - primul Chief Commercial Officer, Grupul Dentsu, Europa de Sud-Est.
Vineri, 03 Decembrie 2021
 Cu o experienta doua decenii pe pozitii de conducere in media si vanzari in regiunea Europei Centrale si de Est, recent Florian Skala a ocupat pozitii de management in cadrul grupului Central European Media Enterprises (CME), mai intai ca Director de vanzari al Markiza Group din Slovacia, iar apoi ca CEO al bTV...
Cu experienta de 20 de ani in SRI, de la ofiter Antitero, la prorector al Academiei Nationale de Informatii, prof. univ. dr. Cristian Barna, invitat sa vorbeasca de Intelligence in Business, Marketing & Communication in AdPlayers.
Marti, 23 Noiembrie 2021
Cu o experienta de ofiter activ in cadrul Brigazii Antitero din SRI si de Pro-Rector al Academiei Nationale de Informatii “Mihai Viteazul”, Cristian Barna, Profesor Asociat al Facultatii de Istorie, Universitatea Babes Bolyai din Cluj Napoca si al Facultatii de Sociologie si Asistenta Sociala, Universitatea...
Sapte din zece romani aleg o farmacie dupa cost. Acelasi procent obisnuiesc sa consume suplimente alimentare. Cercetare Reveal Marketing Research
Miercuri, 10 Noiembrie 2021
 Dintre suplimentele alimentare, cele mai cautate sunt vitamine si minerale (80%), suplimente pentru imunitate (70%), suplimente pentru raceala si gripa (57%), suplimente pentru ficat / hepatoprotectoare (34%) si suplimente pentru digestie, flora intestinala, probiotice si prebiotice (33%)
Profit TV devine asociat Bloomberg, cu acoperire nationala. Legile Afacerilor, Joi seara de la 21.30 si trei reluari in prime-time.
Miercuri, 03 Noiembrie 2021
 Asocierea cu Bloomberg se transpune atat in continut editorial, cat si in preluarea si uniformizarea graficii postului, aceeasi cu toate cele 14 statii operate in asociere cu Bloomberg Television pe toate continentele.
Bunurile de consum, cea mai mare crestere a clientilor loiali (75%) in 2021 comparativ cu 2020
Vineri, 29 Octombrie 2021
 Sectorul retail este singurul cu o crestere neta a loialitatii in perioada 2020 – 2021 (in anul 2021 romanii se declara cu 22% mai loiali comparativ cu anul 2020), in timp ce sectorul bunuri de consum a inregistrat cel mai mare procent al clientilor loiali (75%). Cu alte cuvinte, consumatorii sunt atrasi de...
Licitatie McDonald’s Romania. A ales McCann PR. Obiectul: comunicare corporate, comunicare interna si dezvoltarea campaniilor de PR si CSR.
Marti, 26 Octombrie 2021
 Imola Zoltan, Managing Director la McCann PR. „Ma bucur sa vad cum se intorc in agentie parteneri cu care am colaborat in trecut si cu care am dezvoltat proiecte interesante si challenging si, mai ales, sunt incantata sa vad o consolidare si mai ampla a brandului McDonald’s pe plan local, care ne...
GroupM lanseaza INCA, platforma de influencer marketing WPP de automatizare data-driven bazata pe AI. Costin Cocioaba, INCA Romania, Lead.
Miercuri, 20 Octombrie 2021
 Costin Cocioaba, INCA Romania, Lead: ,,INCA ofera neutralitate si planificare, precum si un proces de implementare mult mai usor, prin folosirea tehnologiei in toate etapele unei campanii, de la zona de discovery, pana la amplificare si raportare integrata si in timp real, toate acestea in premiera pentru piata din...
« 5 6 7 8 9 »