Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 26 Mai 2006
"Prima revista despre carti si lectura din Romania" este editata de "primul trust de presa culturala si de satira din Romania" dupa cum spune Mariana Blaga-Bodea (foto), General Manager, Satiricon - trust de presa care ii are ca actionari pe Dinu Patriciu si Mircea Dinescu
Miercuri, 17 Mai 2006
Graffiti BBDO semneaza noua campanie de imagine Tuborg Gold, difuzata incepand din luna mai pe principalele posturi TV nationale si adaptata pentru segmentele outdoor si Oops media
Vineri, 12 Mai 2006
Nu mai putin de 950 de studenti din toata tara au participat la preselectiile Olimpiadelor Comunicarii, din care s-au calificat in finala doar 225
Joi, 04 Mai 2006
Brindusa Vlanga (foto), Director Vanzari The Money Channel, Realitatea TV si Director General DBV Media House spune ca telespectatorii primului post de televiziune de business sunt persoane de decizie cu venituri situate semnificativ peste venitul mediu din Romania
Joi, 27 Aprilie 2006
Mirela Tugui vine de la Antena 1, unde a lucrat ca traffic assistant in ultimii 7 ani si are, potrivit agentiei, o experienta in media de 10 ani
Miercuri, 22 Martie 2006
Derulata si in anul precedent sub sloganul "Urmeaza-ti inima si castiga!", Nestlé Romania dubleaza in 2006 valoarea premiilor individuale din campania de promovare a marcii Maggi, sustinuta in acest an de agentiile McCann Erickson (ATL), Mercury Promotions (BTL si activare) si Zenith Media (pe media)
Luni, 13 Februarie 2006
Compania este rezultatul unei actiuni prin care GCS ISSUE Management si RSLB Partners intra pe piata relatii publice din Romania printr-un parteneriat cu One Communication
Vineri, 20 Ianuarie 2006
Pe langa o campanie radio, postul de televiziune deruleaza astazi in reteaua Boom.ro o campanie de promovare online pentru emisiunea in direct cu Traian Basescu si Emil Hurezeanu de la ora 19:00
Luni, 09 Ianuarie 2006
Regia de vanzari bate palma pe 5 ani cu UTV, dupa extinderea pe piata romaneasca a parteneriatului de la nivel European cu Jetix
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
Marti, 18 Octombrie 2005
Viorica Mocanu, Marketing Manager al Konica Minolta BSR defineste adresabilitatea multifunctionalului color 4 in 1 - Bizhub C250 de la Konica Minolta
Vineri, 30 Septembrie 2005
Campania are ca miza educarea publicului pentru a proteja mediul si se difuzeaza in presa si la Televiziunea Romana, Antena1, Antena3, AcasaTV, PROCinema, PROTV , Minimax TVsi OTV
Miercuri, 03 August 2005
Campania de imagine "Wishes" a operatorului de telefonie mobila a fost adaptata local dupa o idee originala Tempo Advertising, agentie care semneaza si creatia spotului ce se deruleaza pe tv si cinema
Miercuri, 03 August 2005
Publisherul de media online a ajuns la site-ul cu numarul 15, dupa nume precum Eva.ro, BizCity.ro, Bumerang.ro, BusinessRomania.ro, eAstrolog.ro, Ziare.com
Luni, 27 Iunie 2005
Festivalul a schimbat eticheta comunicarii digitale de la "ieftin" la "indispensabil"
Joi, 23 Iunie 2005
Ziarul care si-a schimbat forma si continutul din 20 iunie are potrivit celor mai recente date 78.423 exemplare vandute si o audienta in mediul urban de 709 mii de persoane
Miercuri, 04 Mai 2005
Pe langa bilunarul auto, regia a atras in portofoliu cotidianul local Viata Libera Galati si ghidul TV gratuit Oblique Magazin
Miercuri, 27 Aprilie 2005
Potrivit agentiei, in finala licitatiei se mai calificasera Ogilvy PR Worldwide si United Communications
Luni, 18 Aprilie 2005
In mediul urban, pe editie, Practic in Bucatarie are 1.115.000 de cititori, Casa Lux - 356.000, Practic idei - 546.000, iar Casa de Vacanta un numar de 110.000 de cititori
Luni, 11 Aprilie 2005
Marca este lider la copiatoare multifunctionale color pe pietele “office” si “professional”
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: