Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 11 Mai 2009
Emisiunea gazduita de Cove (Gabriel Coveseanu) a inregistrat duminica o cota de piata de 15,9% (aproximativ 300.000 de telespectatori,...
Vineri, 08 Mai 2009
Sub sloganul “Vreau in clasa a noua!”, World Vision a organizat pe 8 mai o intalnire spontana in 4 orase din tara sub denumirea de „flash mob”
Vineri, 08 Mai 2009
Emisiunea „EUROVOT” va debuta luni,11 mai, si se va difuza zilnic intre orele 18:00 si 18:40 si va fi moderata de Andreea Negru si Radu Soviani
Joi, 30 Aprilie 2009
Saatchi & Saatchi X a dezvoltat mecanismul promotiei, in timp ce agentia interactiva Kubis a realizat site-ul campaniei www.poftadeviata.ro
Miercuri, 22 Aprilie 2009
Sambata, duminica si luni postul de televiziune a inregistrat cote de piata si de 19- 20% in Prime Time, intervalul de maxima audienta intregistrat de televiziuni in intervalul orar cuprins intre orele 19.00-23.00
Miercuri, 08 Aprilie 2009
Filiala locala a celei mai importante organizatii mondiale de tineri antreprenori si tineri manageri (www.jci.cc),Joi, 02 Aprilie 2009
Joi, 26 martie, Acasa TV a inregistrat cu “Regina” cea mai mare audienta de la lansarea telenovelei, cand a inregistrat in segmentul de public feminin, 15-49 ani, un rating de 13.9 puncte si o cota de piata de 30,4%
Luni, 23 Martie 2009
Lansata pe piata americana la inceputul acestui an, tehnologia de imprimare digitala de mari dimensiuni HP Latex este destinata imprimarii unei varietati largi de lucrari cu...
Marti, 17 Martie 2009
„Noul site www.cardavantaj.ro este un magazin online, plasat intr-un spatiu de Mall virtual” Mihaela Albu, Account Director...
Marti, 03 Martie 2009
Potrivit datelor de audienta Jfk de Acasa TV, telenovela “Regina” (Acasa TV) a ocupat in saptamina 23-26 februarie 2009,...
Sambata, 21 Februarie 2009
Cu 9,5 % rating si 26,7% cota de piata, emisiunea lui Maruta a inregistrat joi, 19 februarie, cea mai mare audienta de la lansare si pana in prezent
Joi, 12 Februarie 2009
Daca 12 noi membri, printre care Orange, SBC Broadcasting Media, Dogan Media, Netbridge sau F5 au preferat sa se alature organizatiei, un numar de 8 membri, inclusiv Splendid Media,...
Luni, 09 Februarie 2009
Anti-Criza.ro este un proiect sub brandul BizCity dezvoltat pentru a oferi o perspectiva completa asupra crizei economice actuale
Marti, 13 Ianuarie 2009
Compania condusa de Rachad El Jisr a dezvoltat proiectul online cu agentia interactiva MB Dragan, reteaua fiind lansata deocamdata in faza de testare (beta)
Joi, 11 Decembrie 2008
“Implineste un vis de sarbatori” este o campanie probono realizata de adviser | chillimedia pentru organizatia SOS Satele...
Miercuri, 10 Decembrie 2008
Cine si despre ce va vorbi la evenimentul „Industria de marketing&comunicare si criza economica” din data de luni, 15 decembrie
Miercuri, 03 Decembrie 2008
La evenimentul care va avea loc pe 15 decembrie sunt asteptati Nick Baum –TBWA Paris, Mihai Ghyka – IAA; Cristina Simion- Edipresse AS; Emil Hurezeanu – Presedinte Realitatea/Catavencu; Ioan Popa- MonteBanato; Dan Ostahie- Altex; Emanuel Sanda- Nielsen Romania. Mugur Stet-Purtator de cuvant al BNR; Yonathan Dominitz -...
Vineri, 28 Noiembrie 2008
Sorin Freciu, Directorul diviziei de business Realitatea Catavencu - din care fac parte Business Standard, Money Express si The Money Channel, estimeaza pentru postul de business un public de 300.000 de oameni, iar obiectivele televiziunii spune ca se vor incadra in obiectivul mai larg al intregii intregii divizii
Joi, 27 Noiembrie 2008
Pe targetul comercial - populatia cu varsta cuprinsa intre 18-49 de ani, postul de televiziune s-a situat pe locul 3 in topul audientelor, din mediul urban, cu un rating de de 1.0 % si o cota de piata de 6.3%
Luni, 17 Noiembrie 2008
Cu o medie de audienta de 5,8% si o cota de piata de 12,6%, emisiunea a pozitionat Kanal D pe locul 2, in intervalul orar 20.30-21.30, pe publicul comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, din mediul urban
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: