Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 15 Decembrie 2010
Evenimentul va avea loc vineri, 17 decembrie, incepand de la 7 p.m. in garajul McCann Erickson (str. Jules Michelet, nr 18 - langa...
Vineri, 03 Decembrie 2010
Pe 1 Decembrie, audienta medie inregistrata de ProTv pe intreaga zi a fost de 5,8 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban, cu o cota de piata de 22,6% si de 5,6 puncte...
Marti, 16 Noiembrie 2010
„Am fost surprinsi si noi ca oamenii de business performanti de care vorbim in fiecare zi nu ocupa locuri fruntase in topul de branduri personale in afaceri, ci doar acei oamenii care si-au facut imagine pe TV, si de oameni politici”, a explicat pentru AdPlayers Marta Usurelu, Redactor Sef Biz, clasamentul brandurilor personale in afaceri.
Joi, 11 Noiembrie 2010
Estimat de AdPlayers la 100-120.000 EUR pe an, Zilele Biz, cel mai important dintre acestea, are loc in acest an in perioada 15-19...
Vineri, 05 Noiembrie 2010
Extensia de brand a atras 20 de advertiseri si este tiparita in 10.000 de exemplare, care vor avea expunere la vanzare o perioada de 6 luni
Joi, 28 Octombrie 2010
Cu planificare urmarita indeaproape de marketingul HP, contul de achizitie de media pentru campania din jurul sarbatorilor tinteste atat segmentul comercial cat si cel de larg consum...
Marti, 19 Octombrie 2010
Alexandra Gatej, Consilier Prezidential, Departamentul Mediul de Afaceri Intern si International, Albert Davidoglu - Customer Development Director, Unilever SCE, Luiza Velcu- Research Executive, MEMRB Romania, Daniel Enescu - Partener Daedalus Group, sunt invitati ai conferintei Trade Round Table 2010, organizata de revista de B2B Magazinul Progresiv pe 21 octombrie, la Radison Blue...
Joi, 07 Octombrie 2010
Adresat specialistilor in comunicare din companii si institutii publice – in special din marile companii din Romania, s
Joi, 26 August 2010
Cu un buget estimat de AdPlayers la aproximativ 250.000 EUR, cele doua targuri dedicate tiparului digital si industriei promotionalelor care vor avea loc in paralel in perioada 22-25 septembrie in pavilionul central de la Romexpo, si beneficiaza de campanie de promovare de aproximativ 100.000 EUR
Marti, 17 August 2010
Danone Romania relanseaza platforma de comunicare online dupa ce a ales anul trecut sa lucreze pentru servicii de comunicare online cu Hippos, agentie cu care a mai dezvoltat...
Miercuri, 11 August 2010
Estimat surse AdPlayers din piata la un buget de 15.000 –20.000 EUR, portalul proprietatilor imobiliare Romtelecom a fost dezvoltat de Webstyler, in baza parteneriatului pentru servicii online pe care compania de comunicatii il are cu GMP PR
Miercuri, 21 Iulie 2010
„GMP este “despre oameni”. Oamenii cu care am construit ceea ce este astazi GMP. Altfel, n-as fi putut sa fac decat un boutique de creatie cu 4-5 colegi, dar n-a fost asa”
Joi, 06 Mai 2010
Producatorul marcii de bere a organizat Ziua Barbatului din Capitala cu intre 90.000 si 100.000 EUR, in timp ce seria de evenimente din cele 15 orase din tara ar putea avea un buget...
Marti, 27 Aprilie 2010
„Am fost socati de realitatea cruda a fotografiilor”, afirma Jorg Riommi, Creative Director Saatchi & Saatchi, agentie de publicitate care nu a intervenit in niciun fel in imaginile realizate de fotograful Chris Jordan
Luni, 26 Aprilie 2010
Comandat de Agrana si realizat impreuna cu casa de productie Domino, spotul al carui buget este de aproximativ 80.000 si 100.000 EUR va fi ON AIR la sfarsitul lunii mai. Bugetul de...
Joi, 22 Aprilie 2010
Difuzat de ProTV, meciul de handbal Oltchim-Gyor a fost urmarit in momentul de maxima audienta inregistrat la orele 18.46 de aproape 2 milioane de telespectatori din intreaga tara.
Marti, 20 Aprilie 2010
Cea mai recenta campanie pentru Bergenbier este pentru Ziua Barbatului 2010 si are serviciile asigurate de Leo Burnett (creatie si strategie), Starcom MediaVest Group (media), iLeo (servicii integrate pentru mediul online) si The Practice (PR)
Marti, 16 Martie 2010
„Aproximativ 6.000.000 de romani au intrat in contact online cu mesajele lui Traian Basescu in ceea ce a fost cea mai apriga campanie pe mediul online de pana acum in Romania”, spun oficialii Republika Interactive, agentie de comunicare interactiva care s-a ocupat de componenta Social Media a campaniei prezidentiale pentru Traian Basescu
Luni, 22 Februarie 2010
Maia Novolan, Managing Partner, Syscom Digital, prezenta la evenimentul desfasurat intre 15 si 18 februarie la Barcelona
Miercuri, 17 Februarie 2010
Dupa un pitch international Unilever, contul de media local ramane la Mindshare. AdPlayers estimeaza bugetul de media din Romania la 11-13 Milioane EUR pe an
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: