Rezultatele cautarii dupa : "mediul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cocco Aventura cu Bradut Florescu si comunicare Activ Ad, Kubis, Mindshare si Image PR
Marti, 08 Iulie 2014
 Coccolino Sensations a devenit Coccolino Creations. Miscarea marcii de la Unilever SCE este insotia de o comunicare in parteneriat cu tedoo, site-ul de calatorii care il insoteste pretutindeni pe Bradut Florescu

Scrii de 3.000 de euro? Ultima saptamana de intrat in concurs.
Marti, 06 Mai 2014
 Este ultima saptamana in care scrisul poate candida la burse de 3000 de euro. 
Piata romaneasca, dar castiga nemteste. Porsche si alti clienti de 2 Mil. EUR la Springer & Jacoby
Marti, 04 Martie 2014
 Raluca Simu, Managing Partner al Springer & Jacoby trece in revista ce-a adus anul trecut in "contul" agentiei de publicitate pe care o conduce, si ce crede ca se va intampla in 2014

 

Kantar Media vine la BRAT sa vorbeasca de Ziua Cercetarii Media.
Luni, 03 Martie 2014
 Prezidat de Arina Ureche, evenimentul se va desfasura pe 26 martie a.c sub tema ”Tendinte in online: audienta, modele de afaceri, continut” si ii are ca vorbitori pe Jennifer Beck, Global Director, Kantar Media, Gilles Guillou, Chief Revenue Officer, La Place Media, Orlando Nicoara, GM, Mediafax Group, Catalin Tolontan, Redactor Sef Gazeta Sporturilor si Dragos Stanca, GM...
Mesajele violente dauneaza grav sanatatii copiilor. McCann si Cif impotriva celor stradale
Vineri, 14 Februarie 2014
 McCann Erickson si CIF pregatesc o campanie impotriva mesajelor violente de pe strazi
Topul marcilor sanatoase pentru copii: Napolact, Zuzu, Dorna, Milli si Santal
Vineri, 20 Decembrie 2013
 Topul Notorietatii pentru copii arata diferit: Kinder, Danone, Nestle urmate de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochlandm, potrivit rezultatelor desprinse din studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio ITSY BITSY
Publicitatea video pe Facebook ar putea atrage intre 500 mii si 1 Mil. EUR din Romania
Marti, 17 Decembrie 2013
 Reteaua de socializare da start vanzarii reclamelor video din 19 decembrie  si tinteste o bucata din imensa placinta a publicitatii TV evaluata mondial la peste 60 Miliarde USD

Televiziunile Intact in crestere pe publicul comercial 2013 versus 2012
Marti, 03 Decembrie 2013
 Intact Media Group comunica o crestere a publicului comercial pe majoritatea segmentelor orare in 2013 comparativ cu anul precedent
Suntem convinsi ca in digital banii nu stau degeaba! Raluca Barbu, Piraeus Bank la IAB Forum
Marti, 01 Octombrie 2013
 „Fie ca vorbim de bugete imense sau idei care scot banii din discutie, multitudinea de proiecte desfasurate si faptul ca se apeleaza la tool-uri din ce in ce mai variante si neasteptate  ne arata ca in digital merita sa investesti si sa  te bucuri de rezultat”.

 

Campanie ROM de peste 100.000 de euro. Kandia Dulce intra pe piata biscuitilor cu ROM Sandvis.
Joi, 19 Septembrie 2013
 Desi nu a dezvaluit bugetul de lansare, Gabriela Munteanu, Marketing Director al companiei producatoare a declarat pentru adplayers ca marca de biscuiti ROM Sandvis urmareste succesul batonului de ciocolata ROM care vinde in jur 30 Milioane de unitati pe an
Rezultate in publicitatea online? Veniti la IAB Forum.
Luni, 09 Septembrie 2013
 Cu un buget cuprins intre 5.000 si  10.000 de euro, evenimentul organizat de asociatia non-guvernamentala Interactive Advertising Bureau (IAB) Romania va oferi o perspectiva de 360 de grade asupra industriei de publicitate online de la tendinte la evaluarea rezultatelor in mediul digital.
30.000 EUR pentru Praktiker.ro. Platforma revine la Infinit.
Vineri, 23 August 2013
 Praktiker isi dezvolta vanzarile online cu o platforma semnata de specialistii digitali de la Infinit Solutions, in urma unei licitatii desfasurate in luna februarie a acestui an.

Smartphone-ul si tableta – televizorul noii generatii. Elena Badea, Ernst & Young.
Marti, 23 Iulie 2013
 Ce inseamna pentru advertiseri si branduri apropierea de consumatori oferita de smartphones? Elena Badea, Director Marketing, Ernst & Young Romania vorbeste despre cate companii din Romania se promoveaza pe mobil sau cate campanii de publicitate reusite s-au intamplat in acest mediu la noi:

 

Campanie de comunicare a publicitatii targetate comportamental.
Vineri, 14 Iunie 2013
 Finantata si coordonata de Asociatia Europeana de Publicitate Digitala Interactiva (EDAA) cu sprijinul IAB Europe si a membrilor sai locali, campania „Unzipped” a demarat deja pe 13 iunie in Marea Britanie si urmareste informarea si directionarea europenilor catre platforma www.youronlinechoices.eu .

 

INTACT MEDIA GROUP: Antenele in crestere, CME in scadere pe 18-49 urban.
Marti, 04 Iunie 2013
 Potrivit unui comunicat Intact Media Group (IMG), un numar de 6.573.000 de telespectatori din mediul urban au vizionat in medie pe zi programele IMG. Media cotei de piata in 2013, in Prime Time, este de 18,7, cu  1,2 puncte mai mare decat in 2012.

Infinit Solutions deschide drum agentiilor romanesti la Interact Barcelona
Joi, 09 Mai 2013
 Partenera la evenimentul interantional care va avea loc intre 23 si 24 mai, agentia va  avea propriul stand iar unul dintre partenerii companiei va vorbi greilor pietei de comunicare europene despre unul din conceptele proprii de business in mediul digital - Tradigital
Dupa 11 ani de PR, a ales copiii
Marti, 19 Martie 2013
 Cu 11 ani de PR la Graffiti, Fundatia Dinu Patriciu, Nissan Romania si Action Global Communication, Diana Gamulescu a intrat in antreprenoriat cu un magazin de produse pentru copii, deocamdata pentru bebelusi. Micolino.ro
Schimbare la varful grupului Lowe. Alex Visa s-a despartit de Hyperactive.
Joi, 07 Martie 2013
 Contactat de catre adplayers, Visa nu a confirmat informatia, dar nici nu a infirmat-o. 
Noi tendinte de eficienta in marketing si comunicare. Innovative AdPlayers.
Vineri, 25 Ianuarie 2013
 Intr-o lume cu tot mai putini bani pentru marketing, inovatia in comunicare este vazuta ca una dintre primele solutii de eficientizare a...
Licitatie digitala Ursus Breweries de 500-700.000 euro la Kaleidoscope Proximity
Joi, 24 Ianuarie 2013
 In urma unui pitch organizat de Ursus Breweries, Kaleidoscope Proximity, agentia de digital si direct marketing a grupului BBDO, si-a extins recent portofoliul de clienti, castigand brandurile Timisoreana, Ciucas, Stejar si Azuga