Rezultatele cautarii dupa : "mediul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Proprietate Intelectuala: Drepturile de autor pe Piata Unica Digitala. Dragos Oancea, Nomenius
Marti, 25 Septembrie 2018
 Prevederile Directivei 2016/0280 privind Drepturile de Autor pe Piata Unica Digitala, Dragos Oancea, Consilier Juridic, Agentia de proprietate intelectuala Nomenius
Sef nou la creatia WOPA. Costin Milu, noul director.
Miercuri, 22 August 2018
Cu aproximativ cinsprezece ani de experienta in domeniul publicitatii, Costin Milu se alatura WOPA Communication in calitate de Director de Creatie
Agentia Nationala Antidrog a desemnat castigatorii campaniei concurs Mesajul meu antidrog cu tema #POTALTFEL!
Luni, 06 August 2018
Ajunsa la editia a - XV - a, campania concurs „Mesajul meu antidrog” promovata d
PR
Dumbrava minunata a Vlasiei. 1.000 de gospodarii in cadrul natural si facilitati de pozitionare si transport
Luni, 02 Iulie 2018
 Cu o suprafata totala de 90 de hectare si preturi pronind de la 135 euro pe metru patrat, Dumbrava Vlasiei are obiective interesante pentru cel in jur de 1000 de gospodarii care se vor apropiate nu doar de cadrul natural ci si de facilitatile de pozitionare si transport.
Artista romano-americana Alexandra Nechita este noul Ambasador de Brand FUZETEA
Marti, 19 Iunie 2018
Potrivit responsabililor de comunicare ai marcii, colaborarea cu Ambasadorul de Brand presupune o campanie de marketing complexa, care include un spot TV cu Alexandra in rol principal, dar si o  componenta ampla dezvoltata in mediul digital.
SPOR, vopseaua lavabila votata Produsul Anului 2018
Miercuri, 30 Mai 2018
 „Este o mare bucurie pentru noi sa avem aceasta confirmare a increderii romanilor in cea mai reprezentativa inovatie de la SPOR – noua formula a lavabilei de interior, care nu curge si acopera excelent, cu albul generos garantat cinci ani” spune Camelia Dragomirescu, director de marketing Policolor.
Cele 29 produse si servicii care vor purta in campanii Votat Produsul Anului 2018. Castigatorii competitei.
Vineri, 25 Mai 2018
Studiul in baza caruia consumatorii au votat produsele si serviciile a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un esantion de 7100 de consumatori romani, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.2%.
Doua initiative legislative impotriva violentei in scoli au fost depuse in Parlament la initiativa Itsy Bitsy FM si a unei asociatii de parinti
Miercuri, 23 Mai 2018
 Asociatia Parintilor Isteti si Itsy Bitsy FM, initiatori ai campaniei de prevenire a bullying-ului inca din 2017, au gasit in deputatii Andrei Pop si Petre - Florin Manole doi aliati dedicati acestei cauze.
''Romania va avea una dintre cele mai dure legislatii GDPR, atat din prisma reglementarilor de lucru, cat si din perspectiva valorii amenzilor ce vor fi aplicate'' Ciprian Dron, Unity Group
Marti, 22 Mai 2018
„Noile reglementari GDPR (General Data Protection Regulation, en) au creat, pe de o parte, un pol de stress organizational si financiar companiilor, pe de alta parte avem abordari ale problematicii GDPR din doua mari puncte de vedere: juridic si tehnic - IT & software”
Digi24 in campanie pentru 100 de ani de  viitor
Vineri, 11 Mai 2018
 „Campania jurnalistica pe care o propunem este axata pe trei componente: trecutul - o reconstructie in segmente semnificative a istoriei care au condus, fiecare in parte, la construirea identitatii nationale si a viziunii pentru viitor, prezentul, adica expresia elementelor pe care le intalnim zi de zi in...
Beko vrea sa doneze 1 Milion de euro catre UNICEF pentru prevenirea obezitatii infantile
Luni, 07 Mai 2018
 Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care apare pe Instagram sau pe Twitter, Beko va dona 1 euro catre UNICEF. Pana in acest moment,  initiativa s-a dovedit a fi un succes, cu peste 500.000 de euro care s-au strans in urma postarilor #EatLikeAPro din social media.
Te racoresti si reimpaduresti cu Bergenbier. Peste 200 de voluntari au inceput plantarea a 50.000 de brazi
Miercuri, 25 Aprilie 2018
 Te racoresti si reimpaduresti!” este unul dintre cele mai ample proiecte de reimpadurire cu ajutorul voluntarilor din Romania, realizat de Bergenbier cu sprijinul asociatiei EcoAssist, reprezentantul legal al „Plantam fapte bune in Romania”.
Global Records si Untold au lansat noua Mainstage, The Agency. Fost director regional Visa, Madalin Nitis conduce agentia.
Luni, 23 Aprilie 2018
 Fost director regional Visa, Madalin Nitis conduce agentia lansata de Global Records si Untold: Mainstage, The Agency. Agentia de creatie cu focus pe digital, experiential si celebrity marketing,  reuneste creatori de continut si specialisti din marketing si comunicare premiati international.
Engie traieste experienta UNTOLD, cu McCann PR
Vineri, 20 Aprilie 2018
 ENGIE Romania lanseaza campania de comunicare sub headline-ul ,,Incarca-te cu energie pentru un festival magic !’’ pentru a marca reinnoirea, pentru al doilea an consecutiv, a parteneriatului dintre ENGIE Romania si UNTOLD si a lansa noua oferta dedicata de furnizare de electricitate, BeEnergy.
Primul festival dedicat comunitatii de instagrammeri. #Instafestival, sambata, la Dumbrava Vlasiei
Miercuri, 18 Aprilie 2018
 Primul festival dedicat comunitatii de instagrammeri din Romania, #Instafestival va avea loc sambata, 21 aprilie, in Dumbrava Vlasiei
Te racoresti si reimpaduresti. Bergenbier planteaza din aprilie 50.000 de brazi in trei zone din Romania
Joi, 29 Martie 2018
 „Am simtit ca ar fi frumos sa contribuim si noi intr-o mica parte la racoarea muntilor, iar plantarea celor 50.000 de brazi arata modul nostru de a ne arata multumirea pentru natura care ne-a inspirat sa facem Bergenbier, berea care iti ofera racorirea adevarata” a declarat Gabriela Lupas Ticu, Director...
Debutul Asia Express pe Antena 1 a avut o cota de piata de 1 din 4 romani in publicul comercial
Marti, 27 Martie 2018
Potrivit cercetarii Antena Group, Antena 1 a fost cel mai urmarit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, si a obtinut, pe perioada difuzarii emisiunii (19.59-23.03), o audienta medie de 10.4 puncte de rating si o cota de piata de 24,2%
100.000 de accesari pe transmisia live a Conferintei Fake News. O anatomie a mistificarii sociale
Luni, 26 Martie 2018
 Cu 200 de participanti si 19 vorbitori de marca pe tema stirilor false, Conferinta internationala organizata de ARRP, in parteneriat cu ICCO si BCU "Carol I" a beneficiat si de o Interventie live a Comisiei Europene si a urmarit si care sunt solutiile impotriva fenomenului care a devenit azi un pericol...
Consumatorii vor premia produsele inovative 2018. PRODUSUL ANULUI demareaza in aprilie
Joi, 15 Martie 2018
 
Rebranding Nokian Tyres pentru strategia de crestere a unui business de 1,6 Miliarde de euro
Miercuri, 07 Martie 2018
 Cu o cifra de afaceri de aproximativ 1,6 miliarde euro si aproximativ 4.600 de angajati, Nokian Tyres este si este cel mai nordic producator de anvelope din lume.