Rezultatele cautarii dupa : "mediul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Peste 600.000 de oameni in campania Dupa Noi, strangem tot noi
Joi, 25 Octombrie 2018
Campania Dupa Noi, strangem tot noi este un program educational de constientizare si  incurajare a colectarii selective, lansat in luna iulie a acestui an de compania Coca-Cola HBC Romania, ca parte a viziunii companiei privind responsabilitatea fata de mediu si de comunitatile in care este prezenta
2 din 5 bucuresteni au ales spalatoriile OMV Carwash
Marti, 23 Octombrie 2018
 Numarul soferilor care au ales unul dintre serviciile de spalare auto disponibile in satiile OMV din Capitala este echivalent cu 38,5% dintre masinile inmatriculate in Bucuresti.
Program cofinantat prin POCA cu peste 200.000 EURO pentru elaborarea primei Strategii nationale de incurajare a utilizarii bicicletei.
Vineri, 19 Octombrie 2018
Cu o valoare totala a proiectului este de 972,656.90 lei, din care 953,203.73 lei reprezinta valoarea asistentei financiare nerambursabile acordate, proiectul „Dezvoltarea parteneriatului dintre ONG-uri si administratie pentru promovarea modalitatilor durabile de transport in interiorul localitatilor” –...
DIGI saluta creativitatea nelimitata a romanilor cu Cap Compas, Multimedia Est si United Media
Joi, 18 Octombrie 2018
 Conceptul campaniei porneste de la resursele spirituale si practice ale romanului simplu, care de voie si mai ales de nevoie, a ajuns sa se priceapa la orice
Vodafone Romania in campanie de brand cu Delia si McCann Erickson ( Creatie), MRM//McCann Romania (digital),  Wavemaker Romania ( media), DraftFCB (BTL), Cohn&Jansen (Retail)
Miercuri, 17 Octombrie 2018
 Potrivit autorilor, abordarea campaniei „Traieste frumos, inainte de toate" ilustreaza intr-un mod creativ prezenta pe piata si scopul Vodafone de a conecta oamenii, pentru un viitor mai bun
Contractate sau necontractate, ideile digitale sunt asteptate la IAB MIXX Awards Romania 2018.
Joi, 11 Octombrie 2018
 Sponsorii IAB MIXX Awards Romania 2018 sunt: Beck’s, Staropramen, Group M - mPlatform, Renault Romania, Cramele Averesti, Tchibo, Douglas Romania
Dupa 18 ani de Carrefour, Andreea Mihai este noul lider marketing si E-commerce Leroy Merlin Romania
Vineri, 28 Septembrie 2018
 „De cand am plecat de la Carrefour am facut consultanta si mi-am deschis un business online. In paralel, m-am intalnIt cu ei si m-au cucerit cu ceea ce sunt si ce fac si cu ce planuri de viitor au. Am decis sa ma alatur echipei si sa facem lucruri frumoase impreuna!” ” a declarat Andreea Mihai pentru adplayers.
Peste 800 de participanti din peste 20 de tari in Capitala Romaniei la Conferinta Globala IAA Creativity 4 Better. Bilete de la 345 EUR + TVA
Miercuri, 26 Septembrie 2018
 Desi mai putin accesibil studentilor sau juniorilor care vor urmari cel mai probabil invitatii pe canalele pe care acestia vor iesi public, costul biletului la eveniment este pe masura desfasurarii de forte. Bilete isi pastreaza costul de late bird si incep de la 345 eur +TVA pentru membrii IAA si ajung la 425 eur...
Proprietate Intelectuala: Drepturile de autor pe Piata Unica Digitala. Dragos Oancea, Nomenius
Marti, 25 Septembrie 2018
 Prevederile Directivei 2016/0280 privind Drepturile de Autor pe Piata Unica Digitala, Dragos Oancea, Consilier Juridic, Agentia de proprietate intelectuala Nomenius
Sef nou la creatia WOPA. Costin Milu, noul director.
Miercuri, 22 August 2018
Cu aproximativ cinsprezece ani de experienta in domeniul publicitatii, Costin Milu se alatura WOPA Communication in calitate de Director de Creatie
Agentia Nationala Antidrog a desemnat castigatorii campaniei concurs Mesajul meu antidrog cu tema #POTALTFEL!
Luni, 06 August 2018
Ajunsa la editia a - XV - a, campania concurs „Mesajul meu antidrog” promovata d
PR
Dumbrava minunata a Vlasiei. 1.000 de gospodarii in cadrul natural si facilitati de pozitionare si transport
Luni, 02 Iulie 2018
 Cu o suprafata totala de 90 de hectare si preturi pronind de la 135 euro pe metru patrat, Dumbrava Vlasiei are obiective interesante pentru cel in jur de 1000 de gospodarii care se vor apropiate nu doar de cadrul natural ci si de facilitatile de pozitionare si transport.
Artista romano-americana Alexandra Nechita este noul Ambasador de Brand FUZETEA
Marti, 19 Iunie 2018
Potrivit responsabililor de comunicare ai marcii, colaborarea cu Ambasadorul de Brand presupune o campanie de marketing complexa, care include un spot TV cu Alexandra in rol principal, dar si o  componenta ampla dezvoltata in mediul digital.
SPOR, vopseaua lavabila votata Produsul Anului 2018
Miercuri, 30 Mai 2018
 „Este o mare bucurie pentru noi sa avem aceasta confirmare a increderii romanilor in cea mai reprezentativa inovatie de la SPOR – noua formula a lavabilei de interior, care nu curge si acopera excelent, cu albul generos garantat cinci ani” spune Camelia Dragomirescu, director de marketing Policolor.
Cele 29 produse si servicii care vor purta in campanii Votat Produsul Anului 2018. Castigatorii competitei.
Vineri, 25 Mai 2018
Studiul in baza caruia consumatorii au votat produsele si serviciile a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un esantion de 7100 de consumatori romani, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.2%.
Doua initiative legislative impotriva violentei in scoli au fost depuse in Parlament la initiativa Itsy Bitsy FM si a unei asociatii de parinti
Miercuri, 23 Mai 2018
 Asociatia Parintilor Isteti si Itsy Bitsy FM, initiatori ai campaniei de prevenire a bullying-ului inca din 2017, au gasit in deputatii Andrei Pop si Petre - Florin Manole doi aliati dedicati acestei cauze.
''Romania va avea una dintre cele mai dure legislatii GDPR, atat din prisma reglementarilor de lucru, cat si din perspectiva valorii amenzilor ce vor fi aplicate'' Ciprian Dron, Unity Group
Marti, 22 Mai 2018
„Noile reglementari GDPR (General Data Protection Regulation, en) au creat, pe de o parte, un pol de stress organizational si financiar companiilor, pe de alta parte avem abordari ale problematicii GDPR din doua mari puncte de vedere: juridic si tehnic - IT & software”
Digi24 in campanie pentru 100 de ani de  viitor
Vineri, 11 Mai 2018
 „Campania jurnalistica pe care o propunem este axata pe trei componente: trecutul - o reconstructie in segmente semnificative a istoriei care au condus, fiecare in parte, la construirea identitatii nationale si a viziunii pentru viitor, prezentul, adica expresia elementelor pe care le intalnim zi de zi in...
Beko vrea sa doneze 1 Milion de euro catre UNICEF pentru prevenirea obezitatii infantile
Luni, 07 Mai 2018
 Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care apare pe Instagram sau pe Twitter, Beko va dona 1 euro catre UNICEF. Pana in acest moment,  initiativa s-a dovedit a fi un succes, cu peste 500.000 de euro care s-au strans in urma postarilor #EatLikeAPro din social media.
Te racoresti si reimpaduresti cu Bergenbier. Peste 200 de voluntari au inceput plantarea a 50.000 de brazi
Miercuri, 25 Aprilie 2018
 Te racoresti si reimpaduresti!” este unul dintre cele mai ample proiecte de reimpadurire cu ajutorul voluntarilor din Romania, realizat de Bergenbier cu sprijinul asociatiei EcoAssist, reprezentantul legal al „Plantam fapte bune in Romania”.