Rezultatele cautarii dupa : "mediul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
IAB Europe si IAB Tech Lab au lansat TCF 2.0. Noua versiune a Transparency and Consent Framework
Joi, 22 August 2019
Instrument destinat industriei de comunicare digitala care ofera suport companiilor in mentinerea conformitatii cu prevederile si obligatiilor ce le revin prin GDPR si Directiva de ePrivacy, Noua versiune actualizata a TCF 2.0 va opera in piete alaturi de TCF 1.0 pana la finalul trimestrului 1 2020 - interval ce va...
Unilever lanseaza in Romania un brand de ingrijire a gospodariei cu o filosofie green. Campania Seventh Generation, cu Mindshare si Image PR
Joi, 22 August 2019
 Campania de comunicare a lansarii noului brand se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital, activari in-store si activitati de relatii publice.
Opt liceeni ambitiosi vor fi sustinuti de bursele Founders by BT sa participe la Spark Week, primul festival de antreprenoriat din Romania
Marti, 30 Iulie 2019
Un numar de opt liceeni ambitiosi vor fi sustinuti de bursele Founders by BT sa participe la Spark Week, primul festival de antreprenoriat din Romania unde peste 40 de liceeni vor in cadrul unei experiente de 6 zile cu domeniul de business din diverse unghiuri.
Lansare de brand inspirat din fitoterapie. Plant Line (Unilever) cu The Hub & Partners - creatie, Mindshare - media, Image PR - relatii publice
Miercuri, 24 Iulie 2019
Campania de comunicare pentru lansarea noului brand inspirat din fitoterapie include un mix de actiuni de promovare: spoturi TV, comunicare in mediul digital, actiuni in-store si activitati de relatii publice. Teo Trandafir, Andra Gogan, Ela Craciun, Dr. Ruxandra Constantina, specialist in apifitoterapie sunt cativa...
Solutii alternative de energie ca sa ajungi la festival. ,,Green Race to UNTOLD cu ENGIE si McCann PR
Vineri, 05 Iulie 2019
 ENGIE Green Race to UNTOLD este o componenta a campaniei de comunicare dedicate asocierii dintre brandul ENGIE si festivalul UNTOLD, dezvoltata de McCann PR. Lansata sub headline-ul „Simte energia umana la UNTOLD! Cu ENGIE ai surse de energie regenerabila. Si la festival, si acasa”, campania aduce in...
1 din 2 romani din publicul activ au vazut la TVR1 calificarea Romaniei U21 in semifinalele EURO 2019
Marti, 25 Iunie 2019
Unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a vazut la TVR 1 jocul Nationalei U21 cu Franta pentru calificarea in semifinalele Campionatului European U21: 692.000 de telespectatori (rating mediu de 16,2% si cota de piata medie - 46,1%).
1 din 3 romani din publicul activ (comercial) au urmarit victoria Romaniei U21 contra Angliei U21. TVR1, lider pe toate segmentele de de audienta
Luni, 24 Iunie 2019
Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos si Emil Hossu-Longin s-a inregistrat, la nivel national, la ora 21.20, cand, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% si share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Nationala de tineret U21 impotriva Angliei
Un altfel de teambuilding. PROFI aduna deseuri.
Luni, 10 Iunie 2019
 Inspirati de Ziua mondiala a Mediului - care tocmai fusese sarbatorita, angajatii PROFI au plecat la padure sa respire aer curat dar, si mai important, s-au hotarat sa ajunga acolo pentru a-i reda padurii frumusetea naturala, eliberand-o de gunoaiele si de resturile de la picnic pe care, peste an, vizitatori...
,,Cand vorbim despre #fakenews, respectiv #dezinformaredigitala, vorbim despre un continut digital hibrid, foarte greu de definit Alina Bargaoanu, SNSPA, la conferinta Fake News
Vineri, 07 Iunie 2019
Conferinta a fost urmarita online, in direct, de peste 4.000 de persoane, iar intr-o saptamana de la desfasurarea evenimentului sunt inregistrate mai mult de 26.000 de vizualizari, cumulate, pe pagina de Facebook a ARRP Romania si in reteaua privesc.eu, operatorul care a transmis live online evenimentul.
Povesti cu final fericit in cuplu si pentru sistemul de canalizare. Noua campanie Apa Nova pentru folosirea corecta a canalizarii.
Vineri, 07 Iunie 2019
Sub conceptul „Povesti cu final fericit”, Apa Nova aduce in atentia bucurestenilor faptul ca sistemul de canalizare nu functioneaza ca un cos de gunoi, iar deseurile nepermise aruncate in vasul de toaleta sau in sifonul de scurgere afecteaza atat sistemul de canalizare, cat si mediul inconjurator. Campania a...
Premiera la ELLE DECORATION Romanian Design Awards: Noua colectie exclusiva Grundig Massimo Bottura
Vineri, 07 Iunie 2019
Colectia este rezultatul parteneriatului Grundig cu Massimo Bottura, fundamentat si inspirat de valorile comune pe care le impartasesc: calitatea, estetica, exclusivitatea si sustenabilitatea. Gama semnata de Massimo Bottura a fost prezentata in premiera la ELLE DECORATION Romanian Design Awards, gala care premiaza...
O agentie din Romania semneaza campania globala dedicata zilei internationale a iubitorilor de biciclete din intreaga lume. Hogarth Romania (WPP)
Marti, 04 Iunie 2019
 In Bucuresti, evenimentul principal care sustine comunicarea acestei miscari va avea loc duminica, 9 iunie, la Roaba de Cultura din parcul Herastrau.
Alegerea Japoneza: ,,La Toyota, toti colegii, indiferent de departament, ajuta la recrutare''. Simona Preda, numarul 1 in Resurse Umane la Toyota Romania
Joi, 30 Mai 2019
„Valoarea unei companii consta, in primul rand, in valoarea oamenilor si de-abia dupa aceea in alte tipuri de active” este de parere numarul 1 din departamentul de resurse umane de la Toyota Romania, Simona Preda, Senior HR al companiei locale. „Sigur,...
Parcul Eolian CEZ sustine primul DJ care mixeaza un concert de pe o turbina, la 100 metri inaltime.
Marti, 21 Mai 2019
 Evenimentul a avut loc in parcul eolian CEZ si marcheaza atat colaborarea cu festivalul Neversea, cat si inceputul unui parteneriat „verde” intre festival si Grupul CEZ.
Spre 1,5 milioane de tineri cu focus pe visual media si social photo sharing pentru patrimoniul cultural. Cronicari Digitali 2019.
Marti, 21 Mai 2019
 Cronicari Digitali, cea mai mare campanie nationala de promovare a mostenirii culturale romanesti a inceput la Constanta, seria evenimentelor offline din 2019;
Nume grele din industria mondiala a comunicarii, in Romania, pe 27 mai, la conferinta ,,Fake news - o anatomie a mistificarii sociale, organizata de ARRP
Luni, 13 Mai 2019
 Asociatia Romana de Relatii Publice (ARRP) organizeaza, impreuna cu International Communications Consultancy Organization (ICCO), cea de a doua editie a conferintei „Fake news – o anatomie a mistificarii sociale”, care va avea loc luni, 27 mai, la Athenee Palace Hilton Bucuresti.
World Vision Romania in campanie de Pasti cu seturi de igiena pentru copiii vulnerabili
Luni, 15 Aprilie 2019
Potrivit Fundatiei World Vision Romania, in mediul rural, peste jumatate dintre copii nu au conditii sa se spele in fiecare zi
Gerovital Tratament Expert, in haine noi, croite de BRAND NEW (Propaganda )
Marti, 09 Aprilie 2019
 Gama Gerovital Tratament Expert se prezinta publicului cu o noua imagine, in urma unui proces de facelift, realizat de consultantii de brand de la Brand New, divizie de marketing si comunicare parte din Propaganda. 
Marca de fashion TEX de la Carrefour intra in selectia oficiala de la Bucharest Fashion Film Festival
Luni, 08 Aprilie 2019
Festival cu proiectul TEX & The City Lights, regizat de Andrei Mindru. 
Finalistii OTP Startup: 9 startup-uri din 6 tari beneficiaza de asistenta expertilor OTP Bank
Joi, 07 Martie 2019
 Dupa o analiza atenta a tuturor aplicatiilor, interviuri online cu solicitantii si prezentari sustinute de un grup de 30 de companii selectate, un juriu de experti a ales 9 cele mai promitatoare startup-uri si companii scale-up.