Rezultatele cautarii dupa : "mediul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
14 institutii de invatamant vor beneficia de echipamente IT prin “Intra in cercul solidarITatii”
Miercuri, 23 Decembrie 2020
 Din cele peste 70 de organizatii care s-au inscris pentru a primi echipamente IT reconditionate, majoritatea a fost reprezentata de scolile din mediul rural
Telekom Romania atrage atentia asupra fraudelor din mediul online, sub diverse programe de recompensare a clientilor
Miercuri, 23 Decembrie 2020
Fraudele sunt ascunse sub diverse programe de recompensare a clientilor, in care acestia sunt invitati sa furnizeze informatii personale sau date de identificare, precum nume, prenume, CNP, adresa locuintei, parole, cod abonat, informatii privind carduri bancare ( numar card, cod CVC, PIN ) etc.
82% dintre scolile din Romania au nevoie de reparatii. Intr-o tara cu putine scoli noi, Asociatia Bookland alaturi de 70 de parteneri renoveaza din cele existente
Marti, 15 Decembrie 2020
Intr-o tara cu 14,000 localitati (dintre care doar 319 sunt orase, restul sunt comune si sate) au mai ramas cel mult 21,000 scoli (iar Institutul National de Statistica spune ca doar 7,204 au personalitate juridica); adica 1,5 scoli per localitate. Mai exact: 82% dintre aceste cladiri au fost construite inainte de 1970,...
Romanii nu vor sa revina la munca fata-in-fata, ci la calatorii si iesiri in oras! De ce le este dor romanilor in contextul pandemiei?
Joi, 10 Decembrie 2020
 ,,In prezent, apare o nevoie mai mare de evadare, iar motivatia emotionala este mult mai puternica in aceasta perioada plina de stres. Calatoriile reprezentau o forma de evadare din viata obisnuita, o departare de la stresul cauzat de munca si de alte responsabilitati. Astazi, posibilitatea "evadarii...
 Sprijin pentru cei care si-au pierdut locul de munca in pandemie. Platforma online ,,Lucrez din nou” de la Coca-Cola si Asociatia The Social Incubator
Joi, 10 Decembrie 2020
 Lucrezdinou.ro gazduieste o baza de date actualizata in permanenta cu locurile de munca disponibile pe cele mai mari platforme de job-uri din Romania, atat din mediul privat, cat si din mediul public. Proiectul este sprijinit de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM), partener al acestei...
Telekom Romania premiaza utilizatorii aplicatiei MyAccount. Noua campanie pune la bataie o tombola cu premii.
Vineri, 04 Decembrie 2020
 Pentru a participa la tombola cu premii, clientii Telekom Romania trebuie sa intre in aplicatia MyAccount, sa isi personalizeze contul si sa realizeze cel putin una dintre operatiunile urmatoare: sa reinnoiasca abonamentul direct din aplicatia mobila sau din platforma web MyAccount, sa plateasca in aplicatie cel...
ECO-BON recompenseaza consumatorii pentru PET-urile colectate separat. Proiect lansat de Sistemul Coca-Cola Romania, PENNY si GreenPoint Management
Miercuri, 02 Decembrie 2020
 Proiectul pilot face parte din platforma Dupa Noi Strangem tot Noi si se desfasoara in perioada 27 noiembrie 2020 – 10 ianuarie 2021, la Brasov
Telekom Romania lanseaza campania #FanEdituriRomanesti, prin care sustine editurile autohtone si incurajeaza lectura
Luni, 16 Noiembrie 2020
 Gandita in contextul promisiunii Telekonomie, campania #FanEdituriRomanesti se desfasoara pe o perioada de 12 saptamani, intre 12 noiembrie 2020 – 4 februarie 2021 si va continua demersul Telekom Romania de a ajuta toti romanii, persoane fizice sau antreprenori, sa taie doar costurile si sa se bucure de...
Topul nevoilor varstnicilor din Romania, dupa cinci ani ai programului social Telefonul Varstnicului
Luni, 09 Noiembrie 2020
 Nevoia de informare ramane principalul motiv pentru care seniorii apeleaza Telefonul Varstnicului. Peste 2.700 de persoane au solicitat sprijin prin Telefonul Varstnicului in 2020, dublu fata de anul precedent
Cu peste 400.000 de euro oferiti pana in prezent, Telekom Romania lanseaza cea de-a unsprezecea editie a programului „Bursele Telekom”
Luni, 02 Noiembrie 2020
 Peste 2.300 de aplicanti, peste 400.000 de euro oferiti prin burse lunare, 115 studenti beneficiari ai sprijinului financiar acordat de Telekom Romania de la lansarea programului si pana in prezent.
Peste 1 milion de euro pe an in responsabilitate sociala. Sistemul Coca-Cola in Romania isi uneste eforturile pentru o viziune comuna de sustenabilitate, sub platforma DupaNoi| #NuNeOprimAici
Joi, 29 Octombrie 2020
Sub numele DupaNoi| #NuNeOprimAici , platforma reuneste initiativele Sistemului Coca-Cola in Romania privind protejarea mediului,  dezvoltarea comunitatilor si conservarea traditiilor locale, sustinerea tinerilor si protejarea resurselor de apa.
J&B ramane la Stefanini Infinit (Infinit Agency) - agentia de creatie J&B in 2020 and beyond
Miercuri, 28 Octombrie 2020
 Desi contextul pandemiei a afectat piata de bauturi alcoolice, J&B impreuna cu agentia de creatie Stefanini Infinit au tinut colaborarea stransa si continua sa lanseze numeroase proiecte.
Apa Nova lanseaza programul educational online pentru copii „Manualul Apei”
Miercuri, 28 Octombrie 2020
Platforma online contine o colectie digitala de informatii despre apa in general, prezentand utilitatea acesteia in viata unui oras.
Subiect tabu, problema reala - constipatia. O noua imagine pentru Ciocolax (Zentiva). Campanie semnata de Armada.
Luni, 26 Octombrie 2020
 Campania de comunicare cuprinde o executie TV, care ruleaza in aceasta toamna, precum si o serie de vizualuri care vor fi folosite in mediul online si isi propune sa schimbe modul in care romanii se raporteaza la anumite probleme ale echilibrului intestinal.
Marius Luican, Reveal Research:,, De la mase la nise. Schimbarea modelului de consum si segmentarea pietei”
Joi, 15 Octombrie 2020
 Moto: „Orice client poate avea o masina vopsita in orice culoare doreste, atat timp cat este neagra.”
Unul dintre primii absolventi de PR si Comunicare de dupa 1990, Mihaela Petrovan povesteste inceputurile si evolutia More Than Pub - agentie, Marketing in Direct - evenimente si BookLand - ONG educatie
Miercuri, 07 Octombrie 2020
Fondatoarea a trei proiecte de marketing si comunicare, Mihaela Petrovan, povesteste in AdPlayers despre lansarea si evolutia proiectelor More Than Pub – agentie de Marketing Public Relations, Marketing in Direct – evenimente de profil si BookLand – ONG in domeniul educatiei
Ajunse la a-VII-a editie, Conferintele BookLand Evolution se relanseaza intr-un nou format
Marti, 29 Septembrie 2020
100.000 tineri, 1.960 speakeri, 23 orase vizitate anual – este bilantul pe scurt al primilor 6 ani ai Conferintelor BookLand Evolution. In al-VII-lea an, dupa doar editia din Bucuresti sustinuta in format offline, evenimentul trece integral in mediul online pentru a continua sa inspire tinerii din Romania.
Romanii resimt incertitudinea din ce in ce mai puternic. Revin la o stare de furie si panica similara celei din lockdown. Studiu RomaniiAzi, Reveal Markerting Research
Vineri, 04 Septembrie 2020
 Daca ultimele luni sunt caracterizate de incertitudini, totusi, potrivit studiului, in luna august, se inregistreaza o schimbare. O intoarcere catre siguranta si nevoile de baza, pentru siguranta si supravietuire
Cyberbullying online, in crestere. Telekom Romania si Asociatia Telefonul Copilului atrag atentia asupra pericolelor la care sunt expusi copiii pe Internet.
Vineri, 04 Septembrie 2020
 Cu sustinere financiara si logistica din partea Telekom Romania, Asociatia Telefonul Copilului pune la dispozitia copiilor trei instrumente gratuite prin care pot solicita sprijin in situatia in care sunt victime ale abuzului, indiferent de forma pe care acesta o imbraca: prima aplicatie mobila prin care se ofera...
Spotul Ursus Cooler “Pisicaine” nu se va mai difuza. Reclama se opreste in mediul audiovizual.
Marti, 01 Septembrie 2020
 Reclama “Pisicaine” pentru Ursus Cooler, reclamata la Consiliul National al Audiovizualului (C.N.A.) si Consiliul Roman pentru Publicitate (“RAC”) se opreste, este asigurat de catre RAC unul dintre petitionarii care au reclamat campania.